Wat je even kwijt wilt #10

Ja ik heb zo’n gevoel dat ik dat ook nog steeds moet als ik 33 ben haha!

1 like

Wanneer iemand een opmerking maakt van “Lig je nog in bed? Het is al 11 uur! Ga daar is uit”, terwijl je daarvoor nog aan die persoon hebt verteld dat je de hele nacht wakker gelegen hebt van de pijn. Ben er na een paar uur nog een beetje gekrenkt van. :rofl:

Kun je haar niet eerlijk zeggen waar je mee bezig bent, dat het heel moeilijk voor je is en daarom graag een reactie zou willen? In een netjes bericht natuurlijk. Of haar vragen hoe het met haar grootmoeder gaat? Misschien is dat gewoon de reden dat ze jou niet meer heeft beantwoord. Goed dat je hiermee bezit bent. Ik zou het je niet persoonlijk aantrekken en bij weinig reactie toch gewoon eens iemand anders vragen.

1 like

Chatten met de bank blijft geweldig.

Misschien een berichtje sturen met “jammer dat je niet meer gereageerd hebt”? Dan kun je toch kwijt dat je er mee zit en laat je het aan haar om een reden te geven of een nieuwe afspraak te plannen (of niet als ze echt geen interesse blijkt te hebben).

1 like

Hey @Madrid, weet je nog je berichtje laatst waarin je zei dat je niks gedaan kreeg? Kijk nou! Die plant groeit op liefde en aandacht hoor :heart:

8 likes

Ik bijt nu al een paar maanden geen nagels meer en mijn nagels zijn zo mooi en lang!!! op 3 na want die zijn afgebroken maar ik kan nu nagellak dragen en mn handen zien er zo veel mooier uit en ben echt trots op mezelf en mijn nagels. Ik heb ze zelf gegroeid!!!

10 likes

:frowning_face: je baas kon je dus niet verder helpen?

Vind het echt vervelend voor je. Kan je misschien met iemand op werk erover praten: hoe je je voelt en dus niet alleen over wat je nu moet doen maar meer in het algemeen?

Weet iemand een goede tattooshop in het noorden (Groningen?) voor een kleine black and white cover-up?

Ahhh yes ik ben zo blij!
Net gebeld door de man waar ik een sollicitatiegesprek mee had en ik mag op proefdag :blush:
Hij bood ook zijn excuses aan over dat hij een dag later belde :stuck_out_tongue_winking_eye:
Volgende week vrijdag is het zover!

28 likes

@goldenmilk en @Nidorina ik denk dat vanavond nog even doe, een kort berichtje sturen. :slight_smile:

2 likes

Kan je op insta gesponsorde stories reporten, zoals je met advertenties kan doen? Ik krijg er steeds een die wel vijf stories heeft, donder op. Een reclame vind ik al irritant maar vijf in een keer!?

Ja dat kan maar ik wil klagen.

3 likes

Ik heb een zak hamka’s chips gevonden die ik helemaal vergeten was, en ik ben helemaal blij want nu hoef ik niet naar de AH voor mijn chips cravings. Eten maakt me altijd zo blij manman

5 likes

Je bent 23… niet 43. Is toch een normale leeftijd om nog te studeren mbo/hbo/wo of wat dan ook

16 likes

Ik kon ze bij de mijne niet vinden, ben echt alle schappen bij langs geweest! :cry:

Ah nee, balen!

Ben al een tijdje bezig om m’n minor afronding voor elkaar te krijgen maar eerst duurde het bij de ene hogeschool lang en gedoe en nu m’n eigen hogeschool weer. Ze hoeven alleen maar een - al bekend - cijfer in te voeren, waarom moet ik alweer 10 keer mailen om te vragen, zo demotiverend dit :pensive: heb al de grootste moeite mijn studie af te maken.

Oo ik ben achter iets stoms gekomen van mezelf sinds ik Netflix heb (nu zo’n 6 weken). Ik ben zo iemand die series maar half afkijkt als ik niet meer geïnteresseerd ben :cry:

Ik denk dat ik me hier gruwelijk aan zou ergeren bij mijn partner en nu ben ik er zelf zo een

Tainted Love?