Ik heb hier altijd een voorraadje hagelslag staan dus dat heb ik gelukkig niet hoeven missen.
@Nidorina ik heb dit zojuist even gegoogled en volgens mij heb ik nog nooit kikkers en muizen gegeten. Ik ken dit helemaal nietš¤
Ik heb hier altijd een voorraadje hagelslag staan dus dat heb ik gelukkig niet hoeven missen.
@Nidorina ik heb dit zojuist even gegoogled en volgens mij heb ik nog nooit kikkers en muizen gegeten. Ik ken dit helemaal nietš¤
Ik vind kikkers en muizen echt super lekker! Mijn favoriete sinterklaas snoepgoed denk ik
Ja vooral die van de jamin
Echt de lekkerste zijn dat
Morgen is weer een dag. Haal even diep adem en zoek even afleiding.
Ja ik zeg alleen dat ik het grappig vind. Ze kent schijnbaar haar eigen klas niet eens, aangezien ze het aan mij vraagt.
Zo, ik vind dat ik weekend heb.
Hele week druk bezig geweest met school en opdrachten proberen af te maken en er is nu 1 vak waarvoor het allemaal niet zo soepel loopt. Dat schuif ik nu gewoon even van me af. De rest is eigenlijk wel af maar ik heb dit weekend ook geen tijd om daar nog aan te zitten. Maandag nog proberen het zo goed mogelijk af te krijgen maar het gaat hem toch niet meer worden.
Grappig hoe ik aan het begin van mijn studie het echt niet kon accepteren als dingen niet goed genoeg of niet af waren en ik het nu wat makkelijker van me af zet. Op zich niet helemaal goed natuurlijk, omdat ik na jaar 1 eigenlijk elk jaar wel een vak niet heb ingeleverd voor welke reden dan ook. Maar heb nu wel geleerd dat mentale en fysieke gezondheid soms gewoon belangrijker zijn dan een hoog cijfer. Als ik voor dit vak een 5,5 haal vind ik het al helemaal prima, ben er klaar mee.
Nu even bijkomen.
Ik was in Duitsland en wilde op mn laatste dag (gisteren) nog ff flink inkopen doen maar het was een feestdag
Lekker mān kamer helemaal opgeruimd, schoongemaakt en gestofzuigd. Heb zoveel energie, ben helemaal in mān sas
En vanavond gezellig wat drinken in de stad met vrienden, zin in
Help een collega uit de brand door haar werk af te maken. Kan nu lekker mijn muziek afspelen via mn boxjes. Kantoorfissa
<3. Vervelend maar wel fijn dat hij meedenkend was! Blijft naar ook al voelde je het al aan!
Hoop dat je lekker van het weekend kan genieten!
Hoe zijn de telefoonabonnementen van T-Mobile qua 4G/internetdekking? Aanrader of afrader?
Ik heb nog T-Mobile traumaās van zes jaar geleden, maar volgens mijn vriend hebben ze een goede aanbieding en moet ik overstappen.
Help.
Jemig hoeveel feestdagen kan een land hebben. Balen dat de winkels dicht waren!
Ik vind het zo leuk dat het schaatsseizoen weer is begonnen. Vind ik altijd zo relaxed om te kijken
Ik lig nu heerlijk met een dekentje op de bank, schaatsen aan op mijn laptop en het forum op mijn telefoon
Helemaal blij met mn leven en alles maar er is 1 minpuntje. Dat ik in de stad werk en rond etens tijd klaar ben. De weg naar het station zit vol met lekkere eet tentjes. En ik moet echt mezelf in bedwang houden.
Vannacht 2,5 u geslapen, tentamen gerockt, vervangende opdracht ingeleverd en nu al vanaf 13:30-18:30 aan het studeren. En OF ik zometeen ga genieten van een wijntje in bed en netflix.
Ik heb T-mobile en heb altijd 4G, maar woon wel in de randstad dus misschien maakt dat nog uit
Over lekker bekken en woorden met een n, i, j, m en e erin gesproken: hoe spreek je jouw naam eigenlijk uit, @Madrid? Njieme? Enjaim?
Ik heb echt zin om iets leuks te doen morgen, maar geen idee wat⦠Echt een luxepositie
Lunchen en alvast decembercadeaus shoppen in een andere stad, naar een wellnesscentrum, naar een zwembad, uit eten, naar de film, naar het theater, iets randoms als indoor midgetgolfen⦠ik weet het nog niet.
Of een wandeling op de Veluwe