Wat je even kwijt wilt #10

Gisteren hebben we lootjes getrokken voor kerst met mijn familie en ik heb mijn vriend :unamused: Vind dat echt niet leuk haha.

1 like

@Enthusiasm, veel succes! We gaan dit nailen :wink:

1 like

Ik heb deze voor mijn moeder gekocht (en ingevuld) en zij vond het echt een heel waardevol cadeau! Ik heb de vragen ingevuld en er wat foto’s in geplakt. Als je zelf een leuk boekje vindt en er herinneringen en foto’s in gaat plakken, is het denk ik vergelijkbaar, ik vond het zelf makkelijk dat ik een richtlijn had qua vragen.

1 like

Hahaha dat vind ik echt super grappig, ga ik ook doen haha.

2 likes

Love AT5 met hun "nieuws"artikelen soms

27 likes

Hahaha ieuwl.

1 like

Ben echt die hard aan het sparen. Kan steeds niet wachten tot mn loon binnen is om dan 75% opzij te zetten haha.

8 likes

Ik snap wat je bedoeld!

Dat is heftig zeg

Hoe goed/fijn werkt zalando op rekening kopen? Ik wil eigenlijk al een hele tijd mijn garderobe updaten want ik heb nog kleding van ±7 jaar terug (toen ik 13 was :flushed:) liggen, maar ik kan niet zo goed shoppen en weet ook niet helemaal wat ik wil, dus ik wilde eigenlijk gewoon een hele hoop bestellen en terugsturen, maar ik kan het geld niet missen om even van mijn rekening af te zijn

1 like

Kun je niet gewoon gericht in een winkel gaan zoeken? Scheelt een hoop energie met versturen en terugsturen.

Nou ja dat heb ik dus al een paar keer geprobeerd :sweat_smile: Ik wilde dit weekend eigenlijk mijn vriend overhalen om naar Utrecht ofzo te gaan, hopen dat het daar beter gaat. Hou van mijn eigen stad maar alles is heel standaard en laatste trends enzo en daar heb ik niets mee

edit: en ik heb eigenlijk eerlijk gezegd ook wel een hekel aan shoppen :’)

Gewoon van Zalando Haalt Op gebruik maken. Ik vind het erg fijn werken.

Ik vond het meevallen. Het gaat over vroeger, zoals herinneringen/muziek/huis/eten, maar ook over momenten die je koestert, terugblikken e.d. Je hebt ze overigens ook in een versie die je moeder/vader voor jou invult (’‘Mam/pap, vertel eens’’). Deze wil ik graag hebben voor kerst, lijkt me ontzettend waardevol!

1 like

@Kurisu Ik bedoelde eigenlijk dat het veel beter is voor het milieu om even naar de stad te gaan, ipv te laten versturen, bezorgen en ophalen.

Oh wow, dit ziet er vet chill uit. Er staat “tijdelijk gratis”, is dat gewoon een techniek om je over te halen te bestellen of is het inderdaad tijdelijk?

en @Banananana Daar ben ik het ook wel mee eens, daarom heel veel in 1 keer (al is het maar een klein beetje beter). Maar in de stad shoppen wordt t m gewoon echt niet voor me (ik probeer het al een half jaar te laten werken en ondertussen heb ik nog steeds niets vervangen)

edit: uiteindelijk ga ik het toch waarschijnlijk niet eens doen want ik ben ook online erg slecht in shoppen maar ik heb in elk geval mn best gedaan :joy::sweat_smile:

edit 2: haha goh nu ik aan het nadenken over waarom ik zo ben komen er allemaal dingen naar boven. Ik wilde wat nieuwe simpele kleding, niet een existentiele crisis

Ik heb er geen ervaring mee maar ik zou zeggen gewoon doen!

1 like

Hier heb ik geen woorden voor

2 likes

Tijd voor een upper body workout :muscle:

3 likes

Ik ben echt teleurgesteld in de Flying Tiger, ik kwam er al nauwelijks en denk dat ik het voortaan maar boycot. :disappointed_relieved: