Oh wow, dit ziet er vet chill uit. Er staat “tijdelijk gratis”, is dat gewoon een techniek om je over te halen te bestellen of is het inderdaad tijdelijk?
en @Banananana Daar ben ik het ook wel mee eens, daarom heel veel in 1 keer (al is het maar een klein beetje beter). Maar in de stad shoppen wordt t m gewoon echt niet voor me (ik probeer het al een half jaar te laten werken en ondertussen heb ik nog steeds niets vervangen)
edit: uiteindelijk ga ik het toch waarschijnlijk niet eens doen want ik ben ook online erg slecht in shoppen maar ik heb in elk geval mn best gedaan 

edit 2: haha goh nu ik aan het nadenken over waarom ik zo ben komen er allemaal dingen naar boven. Ik wilde wat nieuwe simpele kleding, niet een existentiele crisis

Dus als je de appie binnenloopt, dat je dan een notificatie krijgt van de boodschappen die je niet moet vergeten. Mijn leven gaat zo veel beter worden.

Balen dat je door je afspraak heen bent geslapen, maar dat kan gebeuren. Dat betekent niet meteen dat je gefaald hebt. Misschien als je nu zou denken ‘dit ging fout dus nu ga ik het niet meer proberen en geen afspraak meer maken’ dat dat falen zou kúnnen zijn. Maar dat denk je gelukkig niet. Hopelijk hebben ze snel tijd voor je!