Mijn nieuwe lijfspreuk. Dankje @anon39978576
Mijn vriend zegt āhet kratā en ik āde kratā. Dit is echt een dingetje hoor jongens.
Ja dat klopt, maar ja wel goed voor de portemonnee
Aan welke kant geeft hij dr nou een zoen⦠want is hij dr dan niet aan het beffen?
Ik lig al vanaf 6 uur wakker terwijl ik rond 2 uur ging slapen⦠zo irritant maar ik denk dat ik nog te dronken ben om te slapen ofzo
Jongens ik ga zo bruidsjurken passen yeeeees! Nog even mān kast induiken op zoek naar geschikt ondergoed
Oeeh spannend! Veel plezier en hopelijk hangt de perfecte jurk voor jou er tussen!
Zijn je tentamens goed gegaan?
@Grey Veel plezier
@Madrid ach lieverd. Ik hoop dat je toch een beetje hebt kunnen slapen. Iedereen wordt er beter van als jij lekker slaapt!
Ai dat is vervelend! Gelukkig is je andere tentamen goed gegaan. En wie weet valt het bij deze ook nog mee!
Haha ja ik wist nog dat het hier wel eens langs was gekomen. Gelukkig is āde kratā in de meerderheid.
Hij hangt ook al de wc rol verkeerd om!!
Ik heb het gevoel dat het zondag is, dus dat is een heerlijk gevoel morgenochtend
Nadeel van vandaag. Ik heb weer een afspraak zo vroeg geplandā¦
Altijd als ik een serie of film kijk en iemand is dood. Kijk ik altijd naar de borstkas om te zien of de acteur zān adem inhoudt. En echt 9/10 keer zie je het ālijkā gewoon ademen. Vind dat altijd zo grappig. Maar wel irritant van mezelf dat ik daarop let, want dan haalt het meteen de illusie van de spanning eraf.
Hahah. Soms zie je ook dat de acteur moeite heeft om zn ogen dicht te houden.
Eergisterenavond kreeg ik te horen dat vandaag schoonfamilie op bezoek komt, maar ik kan echt de goesting niet vinden om schoon te maken.
Maar ik ga wel uit mijn nest.
Ik had daar helemaal niet over nagedacht en heel slim zwart aangetrokken. Maar daar zag je dus helemaal niets van!
SAME
Hallo ik ben officieel bejaard.
Ik ga vandaag in mijn eentje een NS-wandeling doen en ik heb broodjes gesmeerd en een appel bij me. Ik heb er oprecht zin in.
Ter compensatie vanavond wel keihard zuipen en dansen.