Wat je even kwijt wilt #10

Ik heb gister zo’n ontzettende werkgerelateerde blunder gemaakt en ik hoopte dat ik me er na een nachtje slapen beter over zou voelen, maar nee :persevere:

vind het zo awkward als er spullen bezorgd worden en naar boven gebracht worden, heb er voor betaald maar om dan in een hoekje te gaan zitten en toe te kijken is ook zo stom

Ik ga zo eerst naar Gamma, dan naar een trapbedrijf, vervolgens naar een wc bedrijf, dan naar IKEA en daarna langs de AH. En ik moet erna nog even naar een Praxis.
erna doe ik helemaal niks!

2 likes

Wat fijn voor je! Hoop dat je nog veel meer stappen kunt zetten al zijn ze klein :).

1 like

Knap! Fijn dat het goed ging

1 like

Ik wil denk ik vandaag alleen naar een museum maar ik vind het best wel spannend want ik heb nog nooit zoiets alleen gedaan🙄

9 likes

Naar de kunsthal!

1 like

Dank je!! Ja en het is voor mij best dichtbij dus stel dat ik het toch niks vind haha. Ik wil wel liever samen met iemand maar ik vind het ook vervelend om afhankelijk te zijn soort van. Dus nouja ben benieuwd

Weet iemand of ik mijn appeltaart ook gewoon in een cakevorm kan gooien :joy:?

Ik ben alleen naar die film geweest en ben heel blij dat ik ben gegaan!
Ik hoop dat je ook gaat :blush:

1 like

Ik zit in mijn pyjama op de bank in het zonnetje, met mijn laptop op schoot, recepten uit te zoeken voor al het lekkere eten dat ik volgende week ga maken. Dit is het leven :heart:

6 likes

Ik denk het wel! Misschien met wat kleinere hoeveelheden zodat de bodem gewoon even dik is als normaal in een springvorm.

1 like

Goeiemorgen ik heb al gesport en ga straks bananenbrood bakken en vanmiddag shoppen met m’n vader en daarna m’n broer een knuffel geven na z’n reis op Schiphol en vanavond een film kijken die ik al 4(!?!??!) jaar ofzo wil zien die op Netflix staat how good is my day nou really good

15 likes

Welke film?

Ik moet echt opruimen. Maar ik heb echt geen zin.
En ik moet leren maar ik moet van mezelf eerst opruimen.

Je hebt vast gelijk, maar toch ben ik bang dat het net de doorslag geeft. En deze baan zou voor mij een vrij unieke kans zijn en ik wil het echt heel graag. Ik hoop dat het me nog gaat lukken om dit in het weekend n beetje van me af te zetten.

Oh, maar daar hoef je niet bang voor te zijn toch? Ik weet er niet heel veel van, maar volgens mij kunnen ze dat niet zo makkelijk weigeren.

De kater komt later

:sob:

2 likes

Grapje. De film is pas 1,5 jaar oud. Maaaaar hahah ik keek al-tijd Dance Academy en daar is, na het stoppen van de serie (wel al 5 jaar geleden ofzo), een film van gemaakt en die staat opeens op Netflix :dancer:

4 likes

Ik ga vandaag een nachtje weg met mijn vriend en het is perfect wandelweer. Ik ben blij! #anwb-stel

9 likes

Heeft iemand toevallig de pre-master ESL Algemeen ( met civiel effect) gedaan aan de Erasmus ?