Wat je even kwijt wilt #10

Doen dan! De kans dat het zal helpen bij je ontwikkeling is groter dan dat het je tegenwerkt. Dus wat heb je te verliezen? :slight_smile:

Helemaal (okĆ©, niet overdrijven… best wel) ontspannen na voetreflex massage.
En zo gek dat al die punten die op mn voet pijnlijk waren ook punten zijn op mn lichaam.

Daarna kamer helemaal gepoetst en bed verschoond en vannacht slaap ik heerlijk onder mijn winterdekbed :heart_eyes:
Zin in

Wat ga ik verder doen vandaag?

4 likes

Mag ik je pm’en?

Natuurlijk!

Dus al anderhalve week geleden?
Dan zou ik morgenmiddag even bellen.
Ik duim voor je <3

1 like

Kinderboeken neem ik mee voor school en mn klas. Er zijn kinderen die nu mijn oude boeken lezen of gelezen hebben :heart_eyes:
Andere verkoop ik of weggeven idd.

Een boekenverkoop/weggeef topic is wel leuk!
(Mocht je van je kinderboeken afwillen, kan ik jr misschien wel helpen :innocent:)

1 like

Kan ook door stress komen inderdaad. Mijn huid reageerd daar ook op.

Dus lekker rustig aan doen en een relax dagje voor jezelf inplannen.

Ja de boeken die ik heb zijn meer boeken die ik las toen ik naar de middelbare ging. Dus niet echt voor basisschool leeftijd helaas :stuck_out_tongue:
kinderboeken zij bij mij ook welkom dus vind het topic een leuk idee!

1 like

Ik kreeg een dunne huidskleurige rok aan! Was jij snel geslaagd? Ik ben bang dat het bij mij nog een lange zoektocht gaat worden :sweat_smile:

1 like

Ik heb ooit een boekenbieb topic gemaakt. Kun je ruilen of verkopen!

1 like

Bij Desenio is nu €20 korting bij iedere €60 die je besteedt. Hebben ze vaker dit soort acties of moet ik echt mijn slag slaan? Scheelt wel flink namelijk. Heb namelijk leuke posters + lijsten gezien maar als de actie vaker voorkomt dan stel ik het liever nog even uit.

Ze hebben heel vaak kortingen, vorig weekend was het nog 25% en als je even zoekt op #desenio op instagram vind je ook altijd kortingscodes

1 like

@Lentex Op basis van wat ik af en toe van je heb gelezen over je werk, ben je volgens mij echt een leuke juf.

2 likes

Ik heb nieuwe huidverzorgingsproducten maar men m’n huid ziet er niet echt beter uit. Therapeut zei dat het 6 weken kon duren voor huid gewend is, maar wow dat duurt lang en ik voel me er niet echt mooi door :s
En random maar: wow zin in cola.

Ik probeer al 3 uur een serie te kijken. Waaarom raak ik zo snel afgeleid…
Ik ben zo terug als ik weer ben afgeleid hehehe.

2 likes

Ik kijk altijd heeeel erg uit naar het weekend maar ik voel me dan vaak op zaterdag een beetje bleh en heb echt 9 van de 10 keer hoofdpijn. Pas in de loop van zondag ben ik weer een beetje bijgekomen maar dan is het alweer bijna maandag. :frowning: Ik vraag me dus af waar die hoofdpijn vandaan komt. Ben ik dan zo ritmegevoelig? Iemand die dit herkent?

@Wonderland @traveljunkie
De appeltaart is gelukt! Dacht bij het deeg dat het te dun zou zijn en was even vergeten dat dat nog optstijft dus nu heb ik een superdikke bodem hahaha beetje machtig

Edit: dus voor iedereen die ooit de ambitie heeft om appeltaart in een cakevorm te bakken, het werkt, maar neem wat minder ruim met het deeg :joy:

7 likes

Ah wat lief :heart:

Drink je doordeweeks koffie en zaterdags niet? Of later pas? Dat kan ook hoofdpijn geven. Of te lang (uit)slapen.

Ik drink op zaterdag veel later koffie dan normaal dus dat zou best eens kunnen…

1 like