Jongens wie weet er iets lekker dat ik met bieten kan maken? Ik heb er drie. Geroosterd uit de oven ben ik geen fan van, het liefst iets dat een beetje hartig ondanks de bieten. En veg. Wie biedt?
Die heb ik ook, wel al minimaal een half jaar onaangeraakt haha. Maar was wel fan!
Ik kwam er achter dat een van mijn huisgenoten zo goed als dezelfde tattoo heeft als die ik wil, op dezelfde plek waar ik hem waarschijnlijk wil (maar wel een minder mooi ontwerp al zeg ik het zelf). Laat me nu wel twijfelen, hoewel ik wel al wist dat meer mensen een vrij soortgelijke tattoo hebben
Misschien risotto met bieten en geitenkaas? Heb ik zelf nooit gegeten maar hoor het wel eens voorbij komen.
Ja met zo’n gaatjestang en ook met een priem, maar dat is wat lastiger. Kan ook wat minder mooi worden daardoor.
Ik heb twee keer een gaatjestang gekocht en daar mijn hele riem mee geruïneerd.
Nu laat ik het bij de schoenmaker doen. Dat gaat prima.
Ja, die tangen werken prima. Durf niet te zeggen wat voor eentje we thuis hebben want die is vast al decennia oud maar die werken goed, je moet wel even wat kracht zetten en zorgen dat je 'm wel recht zet Mijn leren riemen zien er prima uit nog.
Ik heb een leuke jongen leren kennen, maar volgens mij is het zo’n 10 jaar ouder. Nou hoeft dat natuurlijk helemaal niet uit te maken, maar toch maak ik me druk daarom
@Vloeistof gewoon doen! Ik vind het juist heerlijk om in mijn eentje naar een museum te gaan, dan kun je lekker overal net zo lang of kort blijven staan als je wilt, hoef je geen rekening te houden met iemand anders. Samen is ook leuk hoor, dan kun je bepaalde dingen bespreken, maar dan voel ik me altijd schuldig als ik ergens gefascineerd door raak en blijf hangen, wat me vaak gebeurt in musea…
En @Wonderland voor bios geldt hetzelfde, die film kijk je uiteindelijk toch in je eentje. Als je met iemand gaat is het fijn dat je hem naderhand nog kunt bespreken, maar ik heb bijna altijd toch wat tijd nodig om te verwerken als ik de bios uitkom ofzo, ben dan altijd nog in een soort half trance, dus dan komt het bespreken meestal toch pas later per app of de volgende keer dat ik diegene zie. Als ik in mn eentje ga en niemand ken die de film ook heeft gezien ga ik meestal gewoon reviews opzoeken als ik behoefte heb aan bespreken/analyseren, werkt voor mij ook prima.
@Matilda @Totoro Zo’n dekbed lijkt me ook wel interessant, maar is dat niet ontzettend warm?
Ik heb plannen afgezegd zodat ik vanmiddag turnen en schaatsen kan kijken met mijn vader, zo fijn.
Ik wil vanavond iets doen maar niemand kan
Ik zou voor familie iets bakken voor morgen. Ik heb al niet zoveel tijd vandaag, dus ik ging voor iets dat ik vaker maak en dat nog nooit is mislukt.
Nu is met het recept dat ik áltijd gebruik de bodem al mislukt, en nu ik een tweede poging heb gewaagd lijkt het weer te mislukken. Heb hier zo geen zin in vandaag
Ik ben gvd mijn paspoort kwijt ik ben NOOIT wat kwijt
Couscous met feta en peterselie
En ik vind bietjes altijd heel lekker in een smoothie!
Wat doen jullie met ‘oude’ boeken? Ik heb best veel boeken, ook veel tienerboeken en het ligt hier maar een beetje ruimte in beslag te nemen.
Kringloop! Verkopen vind ik te veel gedoe.
Er is een YA boeken facebook groep geloof ik, met mensen uit Nederland en België, daar wordt heel veel via verkocht dus misschien is dat een idee! Anders zou ik het inderdaad weggeven aan mensen die je kent of naar de kringloop brengen.
Ik heb de laatste tijd echt zoveel pukkels. Nu weet ik dat ik niet heel gezond leef/eet maar zo erg als de laatste weken/maanden heb ik het nooit gehad. Ik probeer echt te bedenken waar het ineens aan ligt.
Ik maak me wel om heel veel dingen druk de laatste tijd… Misschien is dat het?
Ik wil zooo graag de deur uit loop al 3 weken op krukken en lopen gaat nog niet zo soepel… saaiii