Wat je even kwijt wilt #10

Weg

1 like

@anon46421473 ik vind jou echt een fijne forummer

10 likes

Je hebt in rdam een leeszaal! Misschien kan je ze daar heen brengen?

Edit: zelfde concept als bij @pastelzwart , echt super leuk daar!

1 like

Toen ik aan mn scriptie zat (extra stress bovenop stress die ik al had) zat ik echt vol met pukkels haha wow dat was zo hefig. Dus dat zou bij jou denk ik best wel kunnen?

Ik ben wel geĆÆnteresseerd in een boeken verkoop topic!

5 likes

Ja volgens mij heb ik wel eens gelezen dat het voor jou af en toe niet zo voelt, of dat je denkt dat je hier maar beter niet meer kunt posten? Maar ik denk dat met mij nog vele anderen blij met je zijn en je echt een toegevoegde waarde vinden

Ben aan het shoppen in mn eentje en eet nu alleen een broodje bij de hema. Vermaak me prima haha niet verwacht

9 likes

Ik gisteren rond half 7 's avonds tegen m’n vriend: ik ga ff voor ƩƩn biertje naar die borrel en dan kom ik naar jou toe!
En vervolgens kom ik om 5 uur aan bij m’n vriend heel veel bier later, oeps :")

1 like

Doen dan! De kans dat het zal helpen bij je ontwikkeling is groter dan dat het je tegenwerkt. Dus wat heb je te verliezen? :slight_smile:

Helemaal (okĆ©, niet overdrijven… best wel) ontspannen na voetreflex massage.
En zo gek dat al die punten die op mn voet pijnlijk waren ook punten zijn op mn lichaam.

Daarna kamer helemaal gepoetst en bed verschoond en vannacht slaap ik heerlijk onder mijn winterdekbed :heart_eyes:
Zin in

Wat ga ik verder doen vandaag?

4 likes

Mag ik je pm’en?

Natuurlijk!

Dus al anderhalve week geleden?
Dan zou ik morgenmiddag even bellen.
Ik duim voor je <3

1 like

Kinderboeken neem ik mee voor school en mn klas. Er zijn kinderen die nu mijn oude boeken lezen of gelezen hebben :heart_eyes:
Andere verkoop ik of weggeven idd.

Een boekenverkoop/weggeef topic is wel leuk!
(Mocht je van je kinderboeken afwillen, kan ik jr misschien wel helpen :innocent:)

1 like

Kan ook door stress komen inderdaad. Mijn huid reageerd daar ook op.

Dus lekker rustig aan doen en een relax dagje voor jezelf inplannen.

Ja de boeken die ik heb zijn meer boeken die ik las toen ik naar de middelbare ging. Dus niet echt voor basisschool leeftijd helaas :stuck_out_tongue:
kinderboeken zij bij mij ook welkom dus vind het topic een leuk idee!

1 like

Ik kreeg een dunne huidskleurige rok aan! Was jij snel geslaagd? Ik ben bang dat het bij mij nog een lange zoektocht gaat worden :sweat_smile:

1 like

Ik heb ooit een boekenbieb topic gemaakt. Kun je ruilen of verkopen!

1 like

Bij Desenio is nu €20 korting bij iedere €60 die je besteedt. Hebben ze vaker dit soort acties of moet ik echt mijn slag slaan? Scheelt wel flink namelijk. Heb namelijk leuke posters + lijsten gezien maar als de actie vaker voorkomt dan stel ik het liever nog even uit.

Ze hebben heel vaak kortingen, vorig weekend was het nog 25% en als je even zoekt op #desenio op instagram vind je ook altijd kortingscodes

1 like