Wat je even kwijt wilt #10

Weet iemand een fijne, “luchtige” interieurspray? Heb nu die van de Rituals maar daar wordt ik spontaan asmatisch van zo zwaar.

Verslaafd zijn we gewoon

1 like

Misschien spanning/stress van de week die er in het weekend uit komt?

1 like

Kan je die van rituals niet proberen te verdunnen?

1 like

Ik ben zo moe want ik heb amper geslapen vannacht
En net kwam m’n moeder en gingen we ergens koffie drinken, ik viel daar zowat in slaap :joy:
Toch maar even een middagdutje doen

Heb sinds 4 dagen een of andere ontsteking in mn wang waardoor mn kaak op slot zit en ik mn mond net 1cm open krijg. Nu kan ik dus al dagen niet normaal eten en niet zonder pijn en dat is zo kut. Ja gelukkig kan mn mond nog een beetje open natuurlijk maar jezus wat is dit kut. Ik hou zo van eten en nu kan k serieus alleen sapjes en smoothies en soep eten :confused: Ja of als een gehandicapte eten en alles naar binnen schuiven, de helft valt eraf en kauwen is zo pijnlijk.

Fuck my life even hoor, ik leef voor lekker eten dus ik moet echt even zeiken :sob:

Dit is echt even een stomme vraag maar ik heb een recept gezien op insta. Er staat: link in bio.

Maar waar vind ik die bio? Ik heb al vanalles gedaan, maar tot nu toe zonder succes.

Dank je wel, maar daar staat helaas niets.

Ooh heel jammer! Het was zo’n lekkere cake haha

1 like

Sushi!!

Willem Duco Zeger had echt beter geweest. Toch vind ik deze namen 485885 beter dan djamiliano dexx djohanesz.

En de 3Js: Julius Jan Jochems.

10 likes

“Helena Elisabeth Dicky

18 likes

Nou anders ik wel, zo zonde

2 likes

Beterschap @Chicago

1 like

Dankjewel!

1 like

Ik heb echt een klote dag. Werd om 06:00 wakker, heb blaasontsteking en een koortslip.
Ik lig nu maar zielig op de bank en morgen waarschijnlijk ook de hele dag.

Heb ik al een aantal jaar en ben ik inderdaad fan van! Alleen wil ook een interieurspray die net zo lekker ruikt, die ik even snel kan sprayen in de keuken als ik vieze stinkeieren voor mn vriend heb gebakken

1 like

Ik ben zo tering brak en ik heb zelfs nog trampoline gesprongen met vriendinnen vandaag van 1 tot 3. Nu ben ik thuis en ga ik heeelemaal niks meer doen. Is er een topic voor comfortfood / brakvoedsel?

1 like

Haha ja, ik had een witte onderrok. Ben direct bij de eerste winkel geslaagd maar wist ook precies wat ik wou.

1 like

Ik heb sinds een week een stethoscoop en vind het fantastisch om mijn katten ermee lastig te vallen

13 likes