Wat je even kwijt wilt #10

Ik snap niet waarom je teleurgesteld bent en het gaat boycotten

1 like

Omdat ik denk dat ik vind dat bedrijven anno 2018 een verantwoordelijkheid hebben richting het milieu en de consument en ze (edit: Flying Tiger dus) met hun 1 euro-actie rijen aan mensen naar hun winkel lokken, en die mensen gaan allemaal met spullen naar huis waar ze… precies wat mee gaan doen? Ik snap die hebberigheid niet, en wil het de consument niet te veel kwalijk nemen. Ik begin steeds meer te vinden dat de merken zelf een verantwoordelijkheid hebben. Maar overtuig me gerust van het tegendeel.

11 likes

Oh nee, probeer die kaart even weg te moffelen :neutral_face:

1 like

Ik heb vandaag iets ontdekt waar ik echt supervrolijk van word, dus ik wil het even delen met de wereld.

Voor alle lijstjeslovers onder ons: de app Todoist is zooo fijn. Waaarom heb ik dit niet eerder ontdekt? Het werkt fijn, ziet er mooi uit en heeft heel veel goede functionaliteiten!

Je kunt zelfs instellen dat je een notificatie krijgt van een taak als je op een bepaalde locatie bent :open_mouth: Dus als je de appie binnenloopt, dat je dan een notificatie krijgt van de boodschappen die je niet moet vergeten. Mijn leven gaat zo veel beter worden.

Love lijstjes. Doei.

28 likes

Snap je gevoel wel, maar die winkel bestond natuurlijk al 10 jaar voor 90% uit prullen die je prima kan missen in je leven. Al kost het me wel keer op keer veel overtuigingskracht dat ik die mini airhockeytafel echt niet nodig heb.
Vind het verbazingwekkend dat mensen bereid zijn in de rij te staan om iets wat eerst €2 kostte nu voor €1 te kopen :confused:

5 likes

Dit heb ik ermee gedaan!

Maar ben het stiekem wel met je eens.

25 likes

Ik ben trots op mijzelf, ik heb eindelijk fietslampjes gekocht.

5 likes

Ik heb super veel zin om te avondeten (?) maar ik vind het eigenlijk nog te vroeg om te gaan koken dus nu probeer ik mezelf af te leiden met het forum

Het is al zo donker

Ik zag Bruno Prent net in de Albert Heijn @anon39978576

1 like

Ja he! Ik zei dit op het moment dat je dit postte tegen m’n collega, het lijkt wel winter zo

1 like

@anon46421473 Niks mis mee toch! Fijn dat dat in elk geval goed/fijn was :blush: Balen dat je door je afspraak heen bent geslapen, maar dat kan gebeuren. Dat betekent niet meteen dat je gefaald hebt. Misschien als je nu zou denken ā€˜dit ging fout dus nu ga ik het niet meer proberen en geen afspraak meer maken’ dat dat falen zou kĆŗnnen zijn. Maar dat denk je gelukkig niet. Hopelijk hebben ze snel tijd voor je!

@Nidorina Een fysieke ruil, dus ergens met een groepje daarvoor afspreken oid? Lijkt me leuk! Ik heb laatst al m’n make-up al uitgemest en weggegeven, maar ik kan altijd een tweede keer erdoorheen gaan, haha.

1 like

Er valt zoveel te lezen dat het wel goed moet komen met wachten

Ik post normaal nooit in dit topic maar ik ben zo blij, ik spat bijna uit elkaar.

Heb een vast contract gekregen voor 32 uur naar jaren met kleine contracten gewerkt te hebben, meer scholingsbudget gekregen, meer salaris, takenuitbreiding, mag een opleiding volgen waarna ik daarna met thuiswerken kan beginnen en on top of it al 1.5 week vrij met kerst en oud en nieuw. Ik ben zo blij, helemaal vol adrenaline.

Om het te vieren ga ik met Mn vriend en Mn ouders vanavond uit eten:grin:

86 likes

Zit die cafetaria bij de uni toevallig?

Ja niet. Ik mocht volgens hun niet op rekening kopen. Zonder enige reden, want ik voldeed wel aan alle eisen die je moest hebben om op rekening te betalen.

Toen heb ik hun onderzoek naar mijn wanbetalen laten doen. Dat duurde echt duizend jaar voor het binnen kwam, maar ook daar kwam niks uit.

Uiteindelijk heb ik het iemand anders laten bestellen.

Ik ben toevallig nog woensdag naar een nieuwe tandarts geweest, en zij zei dat de goedkoopste van Oral-B (blauw/wit model, ongeveer 25 euro) niet goed is, maar alles daarboven wel. Die goedkoopste maakt alleen een draaiende beweging, en die duurdere maken ook een pulserende beweging (ofzoiets). Ze zei in ieder geval dat je zeker niet de duurste hoeft te kopen, maar dus gewoon ƩƩn stapje duurder dan de goedkoopste.

4 likes

Gewoon in december, zie je vanzelf of ze tijd hebben tussen de feestdagen door. Opzich zijn dat toch alleen de dagen van kerst t/m oud en nieuw? En anders plannen ze het in januari als ze geen tijd hebben in december voor een gesprek.

1 like

Ja!!

He getver ik heb zin in friet terwijl ik gewoon alles voor prima eten in huis heb en niet genoeg geld om voor z’n 2en naar de snackbar te gaan op de gezamenlijke rekening (laatste dag van de geldmaand vandaag) :rage:

1 like