Zit die cafetaria bij de uni toevallig?
Ja niet. Ik mocht volgens hun niet op rekening kopen. Zonder enige reden, want ik voldeed wel aan alle eisen die je moest hebben om op rekening te betalen.
Toen heb ik hun onderzoek naar mijn wanbetalen laten doen. Dat duurde echt duizend jaar voor het binnen kwam, maar ook daar kwam niks uit.
Uiteindelijk heb ik het iemand anders laten bestellen.
Ik ben toevallig nog woensdag naar een nieuwe tandarts geweest, en zij zei dat de goedkoopste van Oral-B (blauw/wit model, ongeveer 25 euro) niet goed is, maar alles daarboven wel. Die goedkoopste maakt alleen een draaiende beweging, en die duurdere maken ook een pulserende beweging (ofzoiets). Ze zei in ieder geval dat je zeker niet de duurste hoeft te kopen, maar dus gewoon één stapje duurder dan de goedkoopste.
Gewoon in december, zie je vanzelf of ze tijd hebben tussen de feestdagen door. Opzich zijn dat toch alleen de dagen van kerst t/m oud en nieuw? En anders plannen ze het in januari als ze geen tijd hebben in december voor een gesprek.
Ja!!
He getver ik heb zin in friet terwijl ik gewoon alles voor prima eten in huis heb en niet genoeg geld om voor zân 2en naar de snackbar te gaan op de gezamenlijke rekening (laatste dag van de geldmaand vandaag)
Welkom! Je werkt dan bij mij.
Niet!!! Hahahah dit is mooi ïž
Lekker bij Fraaaanske
Zo leuk! Hahaha
Pfffff, de houten vloerverkoopster heeft mijn vriend net geadviseerd om anders maar voor laminaat te gaan als wij geen kleurverschillen in de plank willen.
DAT IS HET PROBLEEM GEEN EENS. We vinden de plank die we nu hebben te donker qua tint en ik wil het gewoon lichter hebben.
Tsjonge jonge. Een vloer uitzoeken zorgt er echt voor dat ik er 10000 grijze haren bij krijg. Dit is niet leuk.
Mijn eerste voorstel voor de bachelorproef is goedgekeurd
Ik heb net zĂłân lekker dutje gedaan. Wauw
Ligt die vloer al dan? Echt hout? Kan een parketeur het niet schuren dan en dan oliën of lakken?
Haha kut, ik heb net degene die ze afraad . Heb in ieder geval nog geen klachten van mijn tandarts gehoord
Als je een foto of filmpje rapporteert op instagram, krijgt diegene dan een melding waarin staat wie gerapporteerd heeft ?
Als ik word aangenomen hé!
Oke arremoe ik ga jou eens even rapporteren dan
Iedereen wordt aangenomen bij ons.
Je moest kunnen hoofdrekenen op je sollicitatie, kan ik niet, alsnog aangenomen.