Wat je even kwijt wilt #10

@Lentex Op basis van wat ik af en toe van je heb gelezen over je werk, ben je volgens mij echt een leuke juf.

2 likes

Ik heb nieuwe huidverzorgingsproducten maar men m’n huid ziet er niet echt beter uit. Therapeut zei dat het 6 weken kon duren voor huid gewend is, maar wow dat duurt lang en ik voel me er niet echt mooi door :s
En random maar: wow zin in cola.

Ik probeer al 3 uur een serie te kijken. Waaarom raak ik zo snel afgeleid…
Ik ben zo terug als ik weer ben afgeleid hehehe.

2 likes

Ik kijk altijd heeeel erg uit naar het weekend maar ik voel me dan vaak op zaterdag een beetje bleh en heb echt 9 van de 10 keer hoofdpijn. Pas in de loop van zondag ben ik weer een beetje bijgekomen maar dan is het alweer bijna maandag. :frowning: Ik vraag me dus af waar die hoofdpijn vandaan komt. Ben ik dan zo ritmegevoelig? Iemand die dit herkent?

@Wonderland @traveljunkie
De appeltaart is gelukt! Dacht bij het deeg dat het te dun zou zijn en was even vergeten dat dat nog optstijft dus nu heb ik een superdikke bodem hahaha beetje machtig

Edit: dus voor iedereen die ooit de ambitie heeft om appeltaart in een cakevorm te bakken, het werkt, maar neem wat minder ruim met het deeg :joy:

7 likes

Ah wat lief :heart:

Drink je doordeweeks koffie en zaterdags niet? Of later pas? Dat kan ook hoofdpijn geven. Of te lang (uit)slapen.

Ik drink op zaterdag veel later koffie dan normaal dus dat zou best eens kunnen…

1 like

Weet iemand een fijne, ā€œluchtigeā€ interieurspray? Heb nu die van de Rituals maar daar wordt ik spontaan asmatisch van zo zwaar.

Verslaafd zijn we gewoon

1 like

Misschien spanning/stress van de week die er in het weekend uit komt?

1 like

Kan je die van rituals niet proberen te verdunnen?

1 like

Ik ben zo moe want ik heb amper geslapen vannacht
En net kwam m’n moeder en gingen we ergens koffie drinken, ik viel daar zowat in slaap :joy:
Toch maar even een middagdutje doen

Heb sinds 4 dagen een of andere ontsteking in mn wang waardoor mn kaak op slot zit en ik mn mond net 1cm open krijg. Nu kan ik dus al dagen niet normaal eten en niet zonder pijn en dat is zo kut. Ja gelukkig kan mn mond nog een beetje open natuurlijk maar jezus wat is dit kut. Ik hou zo van eten en nu kan k serieus alleen sapjes en smoothies en soep eten :confused: Ja of als een gehandicapte eten en alles naar binnen schuiven, de helft valt eraf en kauwen is zo pijnlijk.

Fuck my life even hoor, ik leef voor lekker eten dus ik moet echt even zeiken :sob:

Dit is echt even een stomme vraag maar ik heb een recept gezien op insta. Er staat: link in bio.

Maar waar vind ik die bio? Ik heb al vanalles gedaan, maar tot nu toe zonder succes.

Dank je wel, maar daar staat helaas niets.

Ooh heel jammer! Het was zo’n lekkere cake haha

1 like

Sushi!!

Hahaha ik ken serieus iemand :joy:

5 likes

Willem Duco Zeger had echt beter geweest. Toch vind ik deze namen 485885 beter dan djamiliano dexx djohanesz.

En de 3Js: Julius Jan Jochems.

10 likes