Museumnacht is uitverkocht, maar door zijn nieuwe werk heeft mn vriend gastenlijst +1 voor Scheepsvaartmuseum zin in!
Bij zoân achternaam-die-ook-een-voornaam-is denk ik altijd: gemiste kans om je kind niet Jochem Jochems te noemen
(disclaimer, ik ben blij dat ze dit niet gedaan hebben haha)
Ik moet zo naar de praxis voor iets maar ik vind het zoooo irritant altijd. Echt zoân male-dominated space waar je gewoon weggestaard wordt ongeveer. Ben ik de enige die daar last van heeft?
Ik moet heel hard lachen om de naam Balthazar Felix. Omdat het katten cafe in Nijmegen Balthazar heet en Felix ook een katten naam is.
Dit klinkt echt superchill! Geniet ervanđ
Nul moeite met mijn single bestaan, maar vanochtend kwam ik een kwartier te laat want zat vast in mijn jumpsuit. Niemand om de rits los te maken.
Mn trein staat al 20min stil voor duivendrecht omdat er een supporterstrein wordt leeggehaald door politie daar. Heerlijke zaterdagmiddag besteding.
Gelukkig heb ik wel een hele leuke middag gehad op een art fair
Ben vandaag lekker de stad in geweest met mân vriend, was zo gezellig! En vanavond naar Slaves Ging iemand anders van het forum nou ook?
Ik ben gisteren geweest, super leuke show weer!
Dit is een fennek toch? Vind ik echt een leuk dier met die oren zo.
Omg ben vandaag lactose pilletjes aan het testen en alleen al het idee dat ik vanavond alles kan eten laat me bijna janken in het all you can eat restaurant
Ik heb cheatdag vandaag en opeens heb ik zo veel keuze dat ik niet meer weet wat ik moet eten?
Yes ik ook!
Ik heb gekozen voor: soep met chill brood en veel kruidenboter. Daarna bij de thee chocolade donut (wel per 2 gekocht met de intentie om er morgenochtend 1 bij de koffie te eten) en voor vanavond (House of Cards) blauwe doritos
Oeh dat klinkt goed! Echte cheatdag snacks! Ik zat nog te denken aan doritos ook ja. Mijn tussenstand is nu een zak pepernoten en twee stukken appeltaart. Jij hebt tenminste nog gezonde soep haha.
Hahahahha ach
Hahaha dat had ik ook laatst! Stond een foto op de site met een stel aan een tafeltje en wat drinkenâŠmaar ze was erg verbaasd dat ik een tafel wilde reserveren Gaan jullie nu wel afhalen daar?