Wat je even kwijt wilt #10

Haha ik hoop het ook. Maar ben over iets meer dan 1,5 uur wel weer thuis dus als ik dan buikpijn krijg is het vervelend maar geen wereldramp.

1 like

Alleen naar de film!
Maar dat is vooral omdat dit zelf nog op mijn to do list staat. Wat is het uiteindelijk geworden?

@Lentex @Candace dank jullie wel!
Zelfmedelijden is nu een beetje minder. En chocolade helpt inderdaad altijd! :hugs:

2 likes

Goals!! Geniet ervan!

Dit kost 150 euro.

15 likes

Ik ben ZO MOE. En over een uur begint het (pre)feestje al.

1 like

Is de foto nog aan het laden of is dat de hele jas.

43 likes

Borstenwarmer ipv bodywarmer? Wat is dit voor
 ding?

3 likes

Lief! Kei fijn. Helemaal zen geworden. En zo gek dat de pijnlijke punten op mijn voeten in contact staan met de pijnlijke van mn lichaam.

1 like

404 jacket not found

13 likes

Ik herken dit wel, maar ik ben gewoon heel moe (ook of vooral mentaal)en moet echt het weekend bijkomen van de werkweek. Ik heb me er bij neergelegd dat ik zaterdag niet te veel moet doen zodat ik zondag weer een beetje energie heb. Maar rot is het wel.

Vandaag in Arnhem gewerkt, en halleluja dat is me toch even een reis om naartoe te gaan zeg. Pfoe, ben blij dat ik zo thuis op de bank kan neerploffen! Gelukkig staat er lekker eten en een wijntje klaar :hugs:

2 likes

@Madrid Heb je nog een beetje kunnen slapen afgelopen nacht?

Naah nu was ik er niet haha. Was het druk?

1 like

Die dingen gebeuren :slight_smile: Veel plezier!

1 like

Ahhw vind het zo sneu voor mn collegas als het zo druk is haha. Fijn dat je ze kan helpen!
En S is zo lief he aahw haha. (Allemaal eigk)

Heb even m’n bericht weggehaald! Maar dat is inderdaad sneu, het gaat ook alleen maar drukker worden in de aanloop naar kerst. Iedereen doet wel super hard z’n best ookal is het soms nog lastig voor ze met de nieuwe systemen en dergelijke :blush:

1 like

Hahahahaah hardop gelachen

1 like

Jaa inderdaad! Plus de klanten die het moeilijk vinden dat alles nieuw is pff.
Ik ga iedereen vanuit mn rommelhok extra supporten deze drukke periode haha.

1 like

Ah GO YOU! :muscle:

1 like