“Helena Elisabeth Dicky”
Nou anders ik wel, zo zonde
Dankjewel!
Ik heb echt een klote dag. Werd om 06:00 wakker, heb blaasontsteking en een koortslip.
Ik lig nu maar zielig op de bank en morgen waarschijnlijk ook de hele dag.
Heb ik al een aantal jaar en ben ik inderdaad fan van! Alleen wil ook een interieurspray die net zo lekker ruikt, die ik even snel kan sprayen in de keuken als ik vieze stinkeieren voor mn vriend heb gebakken
Ik ben zo tering brak en ik heb zelfs nog trampoline gesprongen met vriendinnen vandaag van 1 tot 3. Nu ben ik thuis en ga ik heeelemaal niks meer doen. Is er een topic voor comfortfood / brakvoedsel?
Haha ja, ik had een witte onderrok. Ben direct bij de eerste winkel geslaagd maar wist ook precies wat ik wou.
Ik heb sinds een week een stethoscoop en vind het fantastisch om mijn katten ermee lastig te vallen
Museumnacht is uitverkocht, maar door zijn nieuwe werk heeft mn vriend gastenlijst +1 voor Scheepsvaartmuseum zin in!
Bij zo’n achternaam-die-ook-een-voornaam-is denk ik altijd: gemiste kans om je kind niet Jochem Jochems te noemen
(disclaimer, ik ben blij dat ze dit niet gedaan hebben haha)
Ik moet zo naar de praxis voor iets maar ik vind het zoooo irritant altijd. Echt zo’n male-dominated space waar je gewoon weggestaard wordt ongeveer. Ben ik de enige die daar last van heeft?
Alweeeeeeeeer een winnaar!
Ik moet heel hard lachen om de naam Balthazar Felix. Omdat het katten cafe in Nijmegen Balthazar heet en Felix ook een katten naam is.
Dit klinkt echt superchill! Geniet ervan😁
Nul moeite met mijn single bestaan, maar vanochtend kwam ik een kwartier te laat want zat vast in mijn jumpsuit. Niemand om de rits los te maken.
Mn trein staat al 20min stil voor duivendrecht omdat er een supporterstrein wordt leeggehaald door politie daar. Heerlijke zaterdagmiddag besteding.
Gelukkig heb ik wel een hele leuke middag gehad op een art fair
Ben vandaag lekker de stad in geweest met m’n vriend, was zo gezellig! En vanavond naar Slaves Ging iemand anders van het forum nou ook?