Wat je even kwijt wilt #10

Ik zou ook dit zeggen maar snap de post over het kwaad niet

1 like

Ga maar lekker naar huis lieverd. Lekker slapen en Sinterklaasje spelen.

5 likes

Ik was vandaag een ruzie op werk aan het sussen tussen twee mensen van rond de 30 en 40, en toen voelde ik me echt even een schooljuf haha

2 likes

Hoe doen mensen dat als ze je whatsappen en je ze niet online ziet komen in het gesprek en ze ook direct weer offline zijn na het sturen van het bericht?

Hmm, een vriendin van mij zou een date hebben nu en we zouden van te voren nog een wijntje drinken, dus ik zit helemaal in de brakkige zijlijn pyjama bankhangmodus, maar nu heeft die date afgezegd en wil ze gaan dansen vanavond. Eigenlijk wilde ik na dat wijntje (waar ik stiekem al aan begonnen ben) lekker vroeg op bed…

En mijn vriendinnen zijn lief, ik voelde me kut over iets waar ik me allang niet kut over moet voelen, maar toch komen ze direct en vrolijken me op met waar ik op dat moment behoefte aan heb.

4 likes

Ik heb echt een nare dag gehad als in verdrietig en sip, beetje twijfels over of mijn relatie stand gaat houden. En nu ben ik alleen thuis en echt al mijn emoties eruit aan het zingen en dit lucht zo ontzettend op. Stomme hormonen ook.

1 like

Ik ben al 7 jaar bewijs dat je je daar niet druk over hoeft te maken (:

1 like

Heb echt een stomme dag
Gelukkig issie al bijna voorbij :angry:

Waarom moeten de buren weer in de avond gaan klussen terwijl de ze hele dag thuis zijn geweest. Ze zijn sowieso al ruim 2 maanden bezig, ik vraag me af wat ze uberhaupt voor kasteel aan het bouwen zijn.

1 like

Zo awkward bij aynil
Ze hebben elkaar nog nooit gezien maar wordt meteen opgehaald door haar ā€˜ā€™ā€˜schoonouders’’’ en een vage Mexicaanse band

2 likes

Omg yay ik heb zo’n duurzaamheidskaart gehad van de Appie nu ga ik de site even bekijken.

Oh ik ben zo dom he, ik pakte een parfumfles op aan de dop. De dop vliegt eraf en het flesje valt op een glazen doosje dat eronder stond. Gelijk kapot natuurlijk…

Ah wat fijn, het is je ook zo gegund <3

@Madrid lekker thuis slapen! :heart::heart:

@MadameMignon :heart:

Ik ga in bed lezen en slapen. Boeie dat t zaterdagavond is. Good night

3 likes

Ah dat is wel lief haha!

1 like

Uit ervaring kan ik je vertellen dat kleine scholen of huiswerkinstituten je heel dankbaar zullen zijn als je ze daar achterlaat!

Oh mijn hemel. Nou over vijftien jaar verwelkom ik ze vast in mijn klas met alle andere Dirkjes en Anne-Sophietjes.

1 like

Voel me een beetje kut. Heb net de uitslag gekregen van mijn dna in de tweede dna bank en ook daar komt alleen familie van moeders kant uit terwijl ik op zoek ben naar mijn vader.
Ik kan nog een aantal databanken proberen maar ik word hier heel sip van.

2 likes

Ik verwacht binnenkort seks te hebben (hij toont duidelijke interesse, ik wil het ook) maar ik word er weer zo onzeker van.

Wie zijn the beatles? Met ene john williams toch?

5 likes

Wat rot. Snap dat je er sip van bent… hopelijk komt er bij de andere databanken wel meer bruikbare info uit!

1 like