Wat je even kwijt wilt #10

Ik ben gisteren geweest, super leuke show weer!

1 like

Ik kwam net een ‘grootoorvleermuis’ tegen op facebook en dat wilde ik even met jullie delen:

26 likes

Familie van

15 likes

Dit is een fennek toch? Vind ik echt een leuk dier met die oren zo.

1 like

Omg ben vandaag lactose pilletjes aan het testen en alleen al het idee dat ik vanavond alles kan eten laat me bijna janken in het all you can eat restaurant

13 likes

Ik heb cheatdag vandaag en opeens heb ik zo veel keuze dat ik niet meer weet wat ik moet eten?

2 likes

Yes ik ook!
Ik heb gekozen voor: soep met chill brood en veel kruidenboter. Daarna bij de thee chocolade donut (wel per 2 gekocht met de intentie om er morgenochtend 1 bij de koffie te eten) en voor vanavond (House of Cards) blauwe doritos

8 likes

Oeh dat klinkt goed! Echte cheatdag snacks! Ik zat nog te denken aan doritos ook ja. Mijn tussenstand is nu een zak pepernoten en twee stukken appeltaart. Jij hebt tenminste nog gezonde soep haha.

1 like

Hahahahha ach

Hahaha dat had ik ook laatst! Stond een foto op de site met een stel aan een tafeltje en wat drinken
maar ze was erg verbaasd dat ik een tafel wilde reserveren :rofl: Gaan jullie nu wel afhalen daar?

1 like

Haha ik hoop het ook. Maar ben over iets meer dan 1,5 uur wel weer thuis dus als ik dan buikpijn krijg is het vervelend maar geen wereldramp.

1 like

Alleen naar de film!
Maar dat is vooral omdat dit zelf nog op mijn to do list staat. Wat is het uiteindelijk geworden?

@Lentex @Candace dank jullie wel!
Zelfmedelijden is nu een beetje minder. En chocolade helpt inderdaad altijd! :hugs:

2 likes

Goals!! Geniet ervan!

Dit kost 150 euro.

15 likes

Ik ben ZO MOE. En over een uur begint het (pre)feestje al.

1 like

Is de foto nog aan het laden of is dat de hele jas.

43 likes

Borstenwarmer ipv bodywarmer? Wat is dit voor
 ding?

3 likes

Lief! Kei fijn. Helemaal zen geworden. En zo gek dat de pijnlijke punten op mijn voeten in contact staan met de pijnlijke van mn lichaam.

1 like

404 jacket not found

13 likes