Beatles zijn toch groente? Wat verwarrend allemaal.
Whahaha ik kijk âWeg van jouâ. Vreselijke film. Maar alle vooroordelen over Zeeland (waar ik heb gewoond) hilarisch
Beatle? Bedoel je niet Beagle, zoân hond?
Wat een heerlijkheid als je nog nooit van Queen hebt gehoord!
Wat maakt je precies onzeker?
Omg Paul mccartney is dat de broer van Jesse Mccartney?
Wel qua uiterlijk
Mijn lichaam, oordelen van anderen, gevoelens die ik heb/krijg.
Godsamme ik ga net in de kleermakerszit zitten, scheurt mân broek die ik pas een maand heb weer bij mân lies Komt volgens mij doordat het schuurt over mân fietszadel ofzo, maar dit gebeurt echt aaaaltijd. Zijn er manieren om dit tegen te gaan?
Ja herkenbaar⊠Ik vind het zo zonde van mijn weekend altijd. Het weekend is dan eigenlijk net een dag te kort.
Ik zag net reclame voor iets dat âexpeditie eilandâ heet: een musical. Ik wil echt kotsen en janken tegelijkertijd
Ik wil in het date topic maar ben nog lang niet bij het aantal vereiste posts. Nu wordt dit misschien wel verhoogd en kom ik er sowieso niet snel in.
Dus dan maar hier; ik ben zo slecht in daten enzo. Heb een leuke jongen leren kennen en we gaan binnenkort dus voor het eerst op date (hiervoor gezien 2 keer op een feestje), maar ik vind dat echt zo ongemakkelijk allemaal. Geen idee wat ik dan aan moet doen en moet zeggen enzo
Nope geen idee, ik heb dat ook altijd
Ik heb nu een fietsbontje voor op mn zadel. Heb wel het idee dat het helpt
Waarom word je daar onzeker van?
Ik ook helaas, dus schouderklopje voor ons beide! Alleen zit ik iets te lang op het forum elke keer en ga te vaak naar buiten om te roken, dus misschien toch alleen een schouderklopje voor jou haha
Ik ga dat eens proberen, thanks!