Wat je even kwijt wilt #10

Ik herken dit wel, maar ik ben gewoon heel moe (ook of vooral mentaal)en moet echt het weekend bijkomen van de werkweek. Ik heb me er bij neergelegd dat ik zaterdag niet te veel moet doen zodat ik zondag weer een beetje energie heb. Maar rot is het wel.

Vandaag in Arnhem gewerkt, en halleluja dat is me toch even een reis om naartoe te gaan zeg. Pfoe, ben blij dat ik zo thuis op de bank kan neerploffen! Gelukkig staat er lekker eten en een wijntje klaar :hugs:

2 likes

@Madrid Heb je nog een beetje kunnen slapen afgelopen nacht?

Naah nu was ik er niet haha. Was het druk?

1 like

Die dingen gebeuren :slight_smile: Veel plezier!

1 like

Ahhw vind het zo sneu voor mn collegas als het zo druk is haha. Fijn dat je ze kan helpen!
En S is zo lief he aahw haha. (Allemaal eigk)

Heb even m’n bericht weggehaald! Maar dat is inderdaad sneu, het gaat ook alleen maar drukker worden in de aanloop naar kerst. Iedereen doet wel super hard z’n best ookal is het soms nog lastig voor ze met de nieuwe systemen en dergelijke :blush:

1 like

Hahahahaah hardop gelachen

1 like

Jaa inderdaad! Plus de klanten die het moeilijk vinden dat alles nieuw is pff.
Ik ga iedereen vanuit mn rommelhok extra supporten deze drukke periode haha.

1 like

Ah GO YOU! :muscle:

1 like

Ik zou ook dit zeggen maar snap de post over het kwaad niet

1 like

Ga maar lekker naar huis lieverd. Lekker slapen en Sinterklaasje spelen.

5 likes

Ik was vandaag een ruzie op werk aan het sussen tussen twee mensen van rond de 30 en 40, en toen voelde ik me echt even een schooljuf haha

2 likes

Hoe doen mensen dat als ze je whatsappen en je ze niet online ziet komen in het gesprek en ze ook direct weer offline zijn na het sturen van het bericht?

Hmm, een vriendin van mij zou een date hebben nu en we zouden van te voren nog een wijntje drinken, dus ik zit helemaal in de brakkige zijlijn pyjama bankhangmodus, maar nu heeft die date afgezegd en wil ze gaan dansen vanavond. Eigenlijk wilde ik na dat wijntje (waar ik stiekem al aan begonnen ben) lekker vroeg op bed

En mijn vriendinnen zijn lief, ik voelde me kut over iets waar ik me allang niet kut over moet voelen, maar toch komen ze direct en vrolijken me op met waar ik op dat moment behoefte aan heb.

4 likes

Ik heb echt een nare dag gehad als in verdrietig en sip, beetje twijfels over of mijn relatie stand gaat houden. En nu ben ik alleen thuis en echt al mijn emoties eruit aan het zingen en dit lucht zo ontzettend op. Stomme hormonen ook.

1 like

Ik ben al 7 jaar bewijs dat je je daar niet druk over hoeft te maken (:

1 like

Heb echt een stomme dag
Gelukkig issie al bijna voorbij :angry:

Waarom moeten de buren weer in de avond gaan klussen terwijl de ze hele dag thuis zijn geweest. Ze zijn sowieso al ruim 2 maanden bezig, ik vraag me af wat ze uberhaupt voor kasteel aan het bouwen zijn.

1 like

Zo awkward bij aynil
Ze hebben elkaar nog nooit gezien maar wordt meteen opgehaald door haar ‘’‘schoonouders’’’ en een vage Mexicaanse band

2 likes