Wat je even kwijt wilt #10

Hah ik dacht even dat je het had over Balthazar Felix

5 likes

Op zich vind ik het niet eng, maar om dan echt een tafel uit te zoeken voor een reading. Ik voel me altijd een beetje opgelaten.
Maar ik ben inmiddels aangekleed en ik ga zo even kijken!
Dank je!

5 likes

Haha, vind ik ook heerlijk no nonsense ja :wink:

1 like

Ik heb vannacht morfine genomen en ik ben zo misselijk en mijn lichaam jeukt. Ik kan dit niet meer en nu moet ik naar de winkel voor bruiswater.

Ik heb blauw. Misschien heb je hier wat aan?

1 like

Dit is pas slecht. Lekker generaliseerd vooral niet aangeven welke situatie je precies bedoelt. Bedoel je mijn situatie in het strak-in-je-kerstpak-topic, de situatie in het omg-topic? Zeg het gewoon of zeg niks

4 likes

Iets met paarse krokodil

Samenvatting

20 likes

Dit maakt het toch alleen maar erger?

10 likes

Deze post gaat waarschijnlijk meer kwaad dan goed doen. Je zult het ongetwijfeld goed bedoelen maar het lijkt mij verstandiger om mensen daar direct op aan te spreken als de situatie zich voordoet in plaats van nu ‘geen namen te willen noemen’ waardoor Jan en alleman zich aangesproken voelt of gaat lopen speculeren.

20 likes

Ik krijg zo weinig mee he van het forum. Complete fomo. En toch voel ik me onbewust altijd aangesproken terwijl ik 90% van de discussies en slechte sfeer dingen nooit heb gelezen hahah.

15 likes

hahahaha
ze staan er ook allemaal zo kalmpjes op een rij bij, lekker in 't zonnetje
zijn ze niet al van tevoren gereserveerd ofzo? of kan dat niet bij OV fietsen

2 likes

Dan koop je toch gewoon wat :blush: maak jezelf het niet te lastig!

1 like

Met mijn fluffy konijn bij de dierenarts.
Mevrouw is het er niet mee eens

Maar gelukkig kan ze een snoepje wel redelijk waarderen.
Ergens op de achtergrond protesteert er een sfynx kat :joy:

2 likes

Vind dit ook bizar. Als je een foundation zoekt die meer kleuren heeft ben je al gelijk veel geld kwijt.

1 like

is er wel stroom?

Bij de etos in Rotterdam centrum die bij de albert heijn en die speelgoed winkel verkopen ze toch het merk Black Opal of is dat ook niet het goede merk qua kleur?
Het is wel echt debiel ja dat het zo moeilijk te krijgen is.

2 likes

Dat is idd ook echt debiel. Ken je black opal van de Etos? https://www.etos.nl/beauty/black-opal

2 likes

Ik ga altijd speciaal naar mijn ouders voor hun bad. En zit er dan ook echt dik een uur in. Mijn moeder haalt dan ook echt altijd speciale zeepjes voor mij, en ik vind dat zo lief!

13 likes

Haha ik vind dit altijd zo creepy als net iemand boven mij tegelijk bijna hetzelfde post. :stuck_out_tongue: overigens moet je wel ff opzoeken bij welke Etos ze het verkopen @anon46421473

2 likes

Mijn opa heeft nu een scootmobiel en is dus niet meer afhankelijk van anderen om zich naar het graf van oma te laten brengen.

Ik krijg nu zuuuuuulke vrolijke opa op de scootmobiel, opa naast de scootmobielfoto’s en filmpjes binnen op de familie-app. Word er zelf zo blij van!

56 likes