Ik denk dat ik vanavond na twee jaar niet gebruiken eens mijn tv aanzet, zodat ik live kan meelezen in het Boer Zoekt Vrouw topic. Heb dat echt gemist afgelopen weken (toen ik niet actief was op het forum). Was zo leuk en herkenbare reacties allemaal vorige jaren.
En wat is verliefd zijn soms toch maar irritant. Verander echt in zoān poppetje dat alleen maar wil knuffelen en het liefst āhemā niet meer loslaat. Erruggg. Maar ook leuk. Maar ook erg.
ik had met een vriendin afgesproken om woensdag te gaan eten maar nu is ze vandaag in de buurt dus wil ze vanavond
heb gezegd dat dat prima is maar ik wil eigenlijk helemaal niet? heb net twee mega drukke weken op werk gehad, ben net verhuisd, en dit is mān eerste echte vrije dag dat ik echt niets hoef, maar we hebben nogal vaak ruzie gehad over dat we elkaar te weinig zien (mijn schuld) dus ik wil niet weer iets oprakelen
het wordt vast wel leuk en ik mis haar ook heel erg (en eten moet je toch) maar ik heb op dit moment zo geen zin. blegh.
Mijn bil doet pijn want ik ging me uitsloven op schaatsen en toen viel ik achterover.
Hema en Kiko hebben ook donkere kleuren.
LāOrĆ©al heeft ook donkerdere kleuren, ik dacht dat Etos op de Hoogstraat die uitgebreidere collectie van True Match foundation had. En HEMA Koopgoot heeft een ruimere kleurselectie. Maar snap je irritatie. Ik heb maar een licht tintje en drogistfoundations zijn voor mij ook al te licht, terwijl er dus super veel vrouwen zijn met een donkerdere huidskleur. Raar.
Ik ga straks voor het eerst naar de gym en ik heb geen idee wat ik moet gaan doen en ik huil van binnen. Ik wil wel hoor maar wat moet ik gaan doen red me
Begin gewoon op een fiets of crosstrainer en dan kun je beetje rondkijken wat mensen doen enz. En daarna wat oefeningen op apparaten ofzo?
Ohh haha, ja anders is het wel zonde! Wat ga je maken?
Dat lijkt me wel een goed begin denk ik⦠Ik ga al regelmatig naar spinning en wilde echt op spieren gaan focussen maar heb echt geen idee hoe of wat. Okay ik ga er gewoon half huilend heen en mn best doen en bij iedereen afkijken wat ze aan het doen zijn en dan kom ik volgende week wel terug met wat meer zelfvertrouwen
Echt spieropbouw Ik wil aankomen en kom natuurlijk makkelijk in spieren aan maar niet in vet. Je kan wel een afspraak maken voor een schema, wat ik ook ga doen maar pas volgende week. Wilde eerst even gaan kijkenā¦
Volgens mij maak ik het mezelf nu al te moeilijk, ik ga er alleen heen om te kijken/zien wat er is en een uurtje te sporten ofzo, niet om al gelijk diehard aan de slag te gaan
Ik zou 1 van de medewerkers aanspreken en om hulp vragen. Als het een sportschool met begeleiding is tenminste. Dan kun je een afspraak maken en samen een schema samenstellen.
Pas in elk geval op met āzomaarā een apparaat of gewichten gebruiken, voor je het weet heb je een blessure.
Edit lees nu dat je al schema gaat maken. Dan zou ik daarop wachten en nu idd gewoon even kalm aan doen
Ik heb helemaal niks tegen Belgiƫ maar kan het dan toch niet laten om een vriendin te feliciteren met de tweede plek op het EK veldrijden.
@Prikkelbaar en @Lort bedankt voor de geruststelling/hulp! Ik heb morgen wel tijd om terug te gaan voor een schema dus ga vandaag wel een afspraak maken. Het is gewoon een gigantische drempel aangezien ik me ook zo zelfbewust en onzeker voel over mijn lichaam. Maar ik ga het doen jongens:joy:
Hij was vrijdag waar ik werk hotte boiiiiiii
Maar nu kan jij niet eten omdat hij niet opruimt?
Hij heeft wel stemproblemen las ik
Edit: of maakte je juist daarom die opmerking?
Ja dacht het al nadat ik het postte haha. Maar zal idd wel goed komen!
Veel plezier @Krabsalade
Kan je hem niet alsnog aan t werk zetten? Dag is nog niet voorbij toch? En dan eten bestellen om te vieren dat het gemaakt is
Dat begrijp ik helemaal. Maar nu straf je jezelf door niet te eten? Bestel anders alleen voor jezelf