Dankjewel! Ben ook nog half dronken nu en ik weet niet hoe ik me er straks over voel maar misschien stuur ik je nog een berichtje
Ik ga volgende week eindelijk mn baan opzeggen. Vind het zo eng maar heb er ook zoveel zin in, na 4 jaar als voetveeg te zijn behandeld
Hopelijk kun je snel lekker slapen en voel je je daarna beter!
Ik ben nu al wakker, op zondag, terwijl ik niks hoef te doen vandaag. Kan echt niet meer uitslapen. Aan de andere kant heb ik wel veel aan mijn dag nu
Ik ben bang dat ik ziek word.
Er is een paranormaal beurs hier in de buurt en eigenlijk wil er daarheen vanmiddag.
Ik weet alleen niet of ik echt durf
Volgens mij hebben we de klok van de kinderen niet goed ingesteld waardoor ze pas een kwartier later eruit komen
Voor het eerst sinds tijden weet uitgeslapen!! (Of nouja uitgeslapen voor mijn doen ben normaal rond half 7 wakker door mān kat :ā))
Heb prima geslapen maar ben nog steeds moeeee. En twijfel of ik straks ga sporten⦠beter van wel.
Er was hier iemand gisternacht en ochtend die ook bleef ontbijten en douchen enzo maar het voelde echt vol in mijn appartement. Ik woon hier nu 1,5 jaar alleen en was gisteravond zo blij en opgelucht dat ik gewoon lekker weer alleen in mijn fris opgemaakte bed alleen kon netflixen. Pfff nu ben ik vet bang dat ik nooit meer met iemand samen kan zijn imdat ik het alleen zijn te fijn vind
Dat had ik ook maar groeit vanzelf. In het begin zagen wij elkaar ook niet zo vaak, omdat ik mijn personal space nodig had maar dat is nu helemaal veranderd. Al wil ik soms nog even alleen zijn, dan ga ik gewoon naar de slaapkamer.
Ik zette net mijn laptop aan omdat ik iets wilde opzoeken oid dat makkelijker ging op de laptop dan op mān telefoon. Maar nu ben ik dus vergeten wat het was
Mijn god, ik drink elke ochtend op werk een smoothie, maar nu is hij echt zo zuur?! Krijg hem bijna niet weg joh, niet te zuipen
Echt een kut dag is en wordt dit ben zo klaar met mn ouders
Beetje suiker erdoorheen gooien?
Pussy is wel een leuke bijnaam.
Nou ja wat belachelijk! Ik doe dat ook regelmatig, op mijn werk laten bezorgen. Nog nooit gedoe gehad.
Ik vond Epke Zonderland altijd best een coole gast, maar blijkbaar heeft 'ie zān kind Bert genoemd?!
Yes net een ticket voor MGMT kunnen scoren
Ik hoop dat hij nog een kind krijgt en die Ernie noemt.
Allemaal mijn schuld.