Welkom! Je werkt dan bij mij.
Niet!!! Hahahah dit is mooi ️
Lekker bij Fraaaanske
Zo leuk! Hahaha
Pfffff, de houten vloerverkoopster heeft mijn vriend net geadviseerd om anders maar voor laminaat te gaan als wij geen kleurverschillen in de plank willen.
DAT IS HET PROBLEEM GEEN EENS. We vinden de plank die we nu hebben te donker qua tint en ik wil het gewoon lichter hebben.
Tsjonge jonge. Een vloer uitzoeken zorgt er echt voor dat ik er 10000 grijze haren bij krijg. Dit is niet leuk.
Mijn eerste voorstel voor de bachelorproef is goedgekeurd
Ik heb net zó’n lekker dutje gedaan. Wauw
Ligt die vloer al dan? Echt hout? Kan een parketeur het niet schuren dan en dan oliën of lakken?
Haha kut, ik heb net degene die ze afraad . Heb in ieder geval nog geen klachten van mijn tandarts gehoord
Als je een foto of filmpje rapporteert op instagram, krijgt diegene dan een melding waarin staat wie gerapporteerd heeft ?
Als ik word aangenomen hé!
Oke arremoe ik ga jou eens even rapporteren dan
Iedereen wordt aangenomen bij ons.
Je moest kunnen hoofdrekenen op je sollicitatie, kan ik niet, alsnog aangenomen.
heerlijk, bij mij kon ik direct na het lootjes trekken een papiertje op m’n kamerdeur hangen met “verboden binnen te komen ivm surprises/cadeautjes!!!”
was gewoon ivm m’n eigen privacy maar het werkte als een tierelier haha
Ik heb het gedaan! Dankjewel <3
HALLO WAAROM GEEF JE HEM MIJN NUMMER NIET DAN?!?!?!!
Oke mooi dat ik dit weet
Hahaha gelukkig. Heb er zin in!
Ja ik heb die zelf dus ook maar hier ook geen klachten, dus ik hou het voorlopig ook maar bij deze die ik nu heb