Wat je even kwijt wilt #10

Ik vind het zo onrealistisch om te verwachten dat het ergens altijd maar leuk en gezellig moet zijn? Hier zitten veel mensen bij elkaar. Soms botst dat. Net als in het echte leven toch?

13 likes

Aaah mijn kat ligt tegen mijn been aan onder een dekentje echt languit :heart_eyes: lief prullie.
En ik moet zometeen met mijn vriend praten omdat het niet zo lekker loopt en ik ben bang :frowning:

1 like

Ik kan maar niet wennen aan de wintertijd dit jaar. Voel me echt bejaard maar ik heb nu het schemert gewoon al moeite om mijn ogen open te houden haha. Vannacht voor het eerst met mijn winterdekbed geslapen, dan dat zware gewicht voelt dan zo fijn, dat is wel een pluspunt!

Kijk net a streetcat named Bob EN NU MOET IK GVD SNEL DOORVERHUIZEN WANT IK MOET EEN KAT JONGENS ZSM

7 likes

Zou er animo zijn voor een ondergoed-topic? Dingen delen als: welke bh voor een kleine / grote cup, waar koop je de mooiste setjes, show je laatste lingerie-aankopen etc.

9 likes

Heb deze video al een miljoen keer gekeken. Lof it.

3 likes

Ik was gister op een verjaardag en een vrouw had serieus DIT kapsel

22 likes

jaaa!

Het gaat om de manier waarop het dier geslacht is. Dus normaal kippenvlees is niet hallal. Maar veel mensen doen daar niet moeilijk over. Het is al lief dat je er aan denkt.

1 like

Haha serieus? Geniaal! Was zij fan van het karakter Cruella De Vil of vond ze het gewoon een toffe look?

Sinds ik weer met de pil begonnen ben na een jaar gestopt te zijn, zijn Mn boobies ineens gegroeid en helemaal stevig en rond (Gadver sorry voor deze beschrijving) maar zat ze net te bekijken en damn. Ben verder niet aangekomen, dit is echt Mn droom, al trekt het vast weer weg.

14 likes

Ik heb dit een paar jaar geleden ook gehad, toen was de printplaat in de ketel kapot. Ik hoop voor je dat het snel te repareren is!

Ik heb sinds woensdag in bed gelegen met de griep, was er helemaal klaar mee dus superblij toen ik me gisteren weer zo goed als hersteld voelde en weer dingen kon doen. Gisteravond naar een verjaardag geweest, en nu ben ik gewoon mijn stem kwijt, is gewoon helemaal weg, slechts een lachwekkend hoog piepje komt er uit mijn keel. En mijn werk kan ik niet doen zonder stem, dus nog een dag thuisblijven :-1: Ben er echt klaar mee.

Kut ik heb nog 1 donut en doritos in huis. Ik heb nu geen honger en nu twijfel ik of ik het niet gewoon weg zal gooien zodat ik het niet ga eten

1 like

Weggooien en afwasmiddel overheen gooien is mijn tactiek altijd

3 likes

Hahahaha
Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die dit zou doen

1 like

Anders zou ik het zo uit de prullenbak eten :joy:

7 likes

Ik ben sinds vandaag op het forum en ik heb het echt gemist. Ik ben alleen bang dat niemand mij meer kent haha, nee is geen schreeuw om aandacht. Wilde het echt gewoon alleen maar even kwijt

32 likes

Bij NYX ga je goede concealers en foundation vinden. Die ondertoon bij Hema is inderdaad altijd verkeerd.

2 likes

Sorry, ik herken je niet. Je hebt namelijk geen avatar :yum:

4 likes

Hahahaha