Wat je even kwijt wilt #10

Ik gaf zonet 50 euro uit aan thee :sweat_smile:

9 likes

Duss ik heb minn nieuwe blouse met kaartje en al gewassen.
Waaaarom ben ik zo.

1 like

Omdat ik 20.00 uur wel erg vroeg vond om in bed te liggen.

Mijn kat volgt iets met zijn ogen en ik zie niet wat :fearful:

3 likes

Succes @August <3

Meh. Al de tweede dag op rij dat ik het als ik ben bed lig benauwd krijg.
Donderdagavond had ik t ook in combinatie met duizeligheid, maar toen was ik gewoon hartstikke moe…

Ja, mee eens. Zolang er nog mensen honger lijden vind ik het eigenlijk niet kunnen om eten dat nog goed is weg te gooien.

11 likes

Teach me master

Ik ben dus net als je vriend en rol/prop/frommel zo’n zak dus een beetje dicht zodat hij de volgende dag nog wel een beetje te eten is maar daarna echt niet meer
(Dat is overigens de reden dat ik die zak dus nooit lang kan laten staan)

Maar serieus. Hoe dan?!

Ja dit dus, ik voel me al schuldig als ik eten weg moet gooien dat níet meer goed is. Als ik te laat ben geweest met opeten bijv. Laat staan met eten waar niks mis mee is.

6 likes

Koop deze dingen! Echt je chips etc. blijft weken lang goed.

13 likes

Ik doe er gewoon zo’n ikea knijper omheen, dan blijft de zak sowieso goed dicht

Ja die van @FrozenFlame dus haha

1 like

wat lief! ik heb het zo gemist <3

2 likes

Dicht vouwen (net als inpakpapier, twee kanten schuin en dan de punt omvouwen) en een wasknijper erop

1 like

Muhhh, dit moet even van mijn hart. Ik heb soms enorm eenzame weekenden, dan zijn al mijn vrienden niet beschikbaar. En soms heb ik weekenden waarin àlles tegelijk valt. Dit weekend heb ik me dood verveeld. Volgend weekend is er een heel vet feestje (en honderdduizend verjaardagen) en had mij er ook erg op verheugd weer iets van mijn weekend te maken, maar nu verwacht mijn moeder ook dat ik dat weekend op haar verjaardag kom. Uiteraard ga ik naar mam, maar ik voel me er een beetje kut over dat ik eigenlijk liever op dat feest ben. Waarom ben ik zo egoïstisch soms…
Ik wilde het eigenlijk combineren, maar even op en neer reizen gaat hem niet worden.
Ben ik de enige die zo egoïstisch is soms? Ik moet echt even een leven gaan zoeken en mijn weekenden leuker maken. Als ik dan een keer iets mis, dan is dat minder erg. Ofzo. Of ik ben gewoon een enorm slecht mens

Nee je bent echt niet slecht! Het is heel herkenbaar hoor wat je zegt en als je alles zelf zou kunnen plannen zou je elk weekend 1 ding willen doen bijvoorbeeld.
Jij hebt net zoals iedereen ook behoefte aan rust EN aan gezelligheid.

Niet schuldig of rot voelen, want het is echt niet egoïstisch om dit te denken. :kissing_heart:

2 likes

Thanks :kissing_heart: dat vind ik lief. Dat mijn moeder dan zo passief agressief reageert (terwijl ze 2 opties had gegeven), maakt t dan ook niet echt makkelijker/gezelliger

1 like

Love Philippe Geubels <3

Die theezakjes zijn ook niet super duur toch? Ik heb in ieder geval zeker niet meer dan 3 euro betaald voor een pak van 100.

Haha oké ik wist niet dat die echt zó goedkoop waren. :slight_smile: (Niet-sarcastische smiley!)

2 likes

Het is gelukt en we zijn goed :blush::blush:

20 likes

Wat fijn om te horen! :kissing_heart:

1 like