Dat zijn de beste collega’s!
Ik had vandaag concert in de abdij van de Trappisten. Gelukkig doen ze daar niet aan zondagse rust, en was het winkeltje van de brouwerij open.
Heb een substantieel deel van mijn gage meteen uitgegeven aan verschillende soorten La Trappe bier en wiskey! Dat brouwen ze daar ook sinds kort
Zo ik ben eindelijk thuis.
Meer dan 10 uur gewerkt, vervolgens naar de andere kant van de stad gefietst om auto-onderdelen voor de auto van m’n vriend op te halen (waarom doe ik dat??), daarna moest ik me al fietsend door een hele meute voetbalsupporters heenworstelen om weer naar de andere kant van de stad te komen. Toen kwam ik eindelijk thuis WAS ER GEEN CHIPS, dus weer op de fiets naar de supermarkt. Jarenlang in de rij gestaan. Was gedaan, nagels gelakt, gekookt en nu ga ik ga in bed liggen met chocola en chips en ga ik hersenloze tv kijken
Heh waarom zou je het weggooien? Dat vind ik een beetje vreemd
Ik heb 2 katten op me liggen, super lief. Maar het wordt zwaar.
Pff ik heb komende nacht een deadline om m’n paper in te leveren en het interesseert me echt geen reet meer. Moet nog allemaal vage noten aflopen, maar ik laat sommige waarschijnlijk maar gewoon weg. Verder moet ik de inleiding nog schrijven. Dat ga ik ook maar een beetje matig doen. Ik heb er veel tijd en energie in gestoken maar nu vind ik er niets meer aan. Echt een blok aan m’n been. Ergens wel zonde, maar ja.
Mijn buurman die weet dat ik lesgeef ziet me thuiskomen met een boodschappentas vol boodschappen en vraagt of ik thuiskom van werk.
Ik stond even zo
He wat kut. Als je nog een uurtje gaat knallen, redt je dan het meeste? Nog heel even! Ook zonde van alle moeite die je al hebt gedaan om nu net voor de deadline te stoppen.
Ik heb vannacht ouzo gedronken (blijkbaar, kan het me niet meer herinneren) en als ik nu een boer laat proef ik de ouzo gewoon weer
Ja, ik zal wel iets inleveren… Alleen allemaal lang niet zo goed als ik eigenlijk had gehoopt.
Heb wel zin gekregen in mijn zak chips ineens.
Dit klinkt waarschijnlijk als gezever en ik houd het ook expres een beetje vaag. Maar ik ben de afgelopen maanden langzaam gaan beseffen dat ik een verkeerde keuze hebt gemaakt. En in eerste instantie is dat vet kut want nu moet ik die keuze veranderen met alle vervelende gevolgen van dien. Maar tegelijkertijd voelt het ook heel “juist” ofzo. Het is een soort verlossend om na al dat wikken en wegen je onderbuikgevoel gelijk te geven.
Jezus wat vaag maar wil eigenlijk gewoon even kwijt dat ik me tegelijkertijd kut en blij voel dat ik binnenkort een verkeerde keuze om ga zetten in de goede.
Ik heb vannacht in een club een glassplinter in mijn schoen/voet gekregen. Voelde het al toen ik naar huis liep en ben toen soort van op de bal van mijn voet gaan lopen. Toen ik thuiskwam zag ik dat ik inderdaad gelijk had en heb ik de splinter weten weg te halen en mijn voet schoon te maken. Ben best verbaasd over hoe goed ik voor mezelf heb gezorgd met mijn dronken kop.
Vandaag uren bijgepraat met een vriendin, erg veel gebeurd en best heftig maar wel fijn.
Oh en ik kreeg een passief agressieve mail van een collega. Daar heb ik even heel netjes (niet passief agressief) op gereageerd. Moest me inhouden, maar het is gelukt
Oké ik durf niet nog steeds nergens over gepraat meh
Is ook zo lastig, zulke gesprekken beginnen, en voeren trouwens ook… maar waarschijnlijk voel je je erna wel beter, wat de uitkomst ook is, omdat het dan iig uit je systeem is. Sterkte!
Ik ben met een buitenlandse collega in een ander buitenland voor werk. Nu gingen we net uit eten samen en hij eet zó ontzettend vies. Dat ik oprecht een beetje misselijk ben. Ik weet dat dat in andere landen gebruikelijk kan zijn om te smakken en met je mond open te eten. Maar ik ben er echt misselijk van. En nu heb ik bedacht om morgen extra vroeg mn wekker te zetten (dat zou dan 5 uur ‘s ochtends zijn in mijn oude tijszone) om alleen te kunnen ontbijten, ook al hebben we afgesproken. Maar dan hoor ik hem daarna natuurlijk nog steeds ontbijten. Ik werd echt misselijk zo vies vond ik het. Ik weet echt even niet wat ik moet doen maar ik weet wel dat ik iets moet verzinnen. Suggesties anyone?
Ik overweeg om lekker in bed te gaan liggen. Niet slapen gewoon relaxen en tv kijken.
Maar het is nog wat vroeg, ik wacht nog 20 min.
Als Fenty, die lijn van Rihanna, hier gewoon te koop was. Zou dat voor jou dan een uitkomst zijn? Ik vind het zo stom dat Sephora nog niet terug is etc.