In mijn tijdszone is het al bedtijd, je mag mijn tijdszone wel lenen als excuus?
Ooeh ja! Bij deze ga ik nu naar mijn bed toe
Gewoon toch eerder eten en excuseren dat je gewoon al heel erg hongerig was. Is het de laatste dag dat je met die persoon daar bent?
Het is ook zonde als je de hele week goed op je eten let en je eet dan nu die dingen op terwijl je geen honger hebt en je er morgen spijt van hebt.
Nee nog twee keer ontbijt, twee keer lunch en 1 diner.
Sws excuseren, kan ik het maken om daarna naar mn kamer te gaan om mn tanden te poetsen? Deze stunt kan ik maar 1 keer doen natuurlijk. Wat doe ik dinsdagochtend?
Vroeg in de avond was iemand hier flink aan het trollen. Ik vroeg om sushi en ik kreeg dus soesjes. En na 5 minuten later ook nog de beloofde sushi.
Maar dan moet je niet zulke dingen kopen? Een donut en chips kun je ook na vandaag nog eten, dat zijn nou niet echt dingen die een heel korte houdbaarheid hebben, dus er zijn meer opties dan nu eten terwijl je er geen zin in hebt en weggooien. Je kunt het ook gewoon morgen of later deze week eten. Eten weggooien is echt zo’n verspilling…
Lief dankjewel
You can do it. Niet bang zijn <3
Maar waarom zou je wachten als je gewoon lekker al in bed wil liggen?
Ik zag je latere post wel hoor, maar ik snapte dit niet
Ja zou kunnen maar ik heb die zelfbeheersing niet. Dus dan moet het mijn huis uit. En je komt geen 5 kg maar toch zonde als je al genoeg gegeten hebt en je hebt er geen trek in.
Dinsdag ‘per ongeluk’ verslapen waardoor je net niet meer met hem kan ontbijten. Je kunt ook zeggen dat je eerst een stuk wil wandelen en dus al voor (of juist na) die tijd gaat ontbijten/lunchen/dineren.
Soms in mijn hoofd heb ik mijn ontslag voor mijn werk al helemaal voorbereid, zou het echt heel tof vinden ofzo om tijdens het ochtendoverleg even de mededeling te doen dat ik ermee stop. Ik vind mijn werk zo niet meer leuk, alleen ik denk dat als je mij over 2 jaar weer het vraagt ik er nog steeds werk. Ik werk in een setting waar ik echt de collega’s vreselijk vind, op de andere setting waar ik ook werk vind ik de collega’s weer super super leuk! Alleen setting 2 is onregelmatig en aangezien ik alleenstaande moeder ben, kan ik dat gewoon niet thuis combineren.
Zo zijn wij even genaaid met onze broek aan bij de paranormale beurs hahaha. Die vent trok ons naar zijn kraam, zei wat shit over dat ik een wit aura om mij heen had en dat ik door mijn linker neusgat moest ademen en dat ik moest mediteren en aan een groene piramide moest denken, En hij zei vervolgens dezelfde shit tegen mijn moeder en zus. We konden hem ook eigenlijk helemaal niet zo goed verstaan, en toen moesten we ineens 70 euro dokken, fucking hell echt nooit meer . Die man van de vorige keer was wel weer spot on met alles, maar deze gast was echt een flop.
Ik gaf zonet 50 euro uit aan thee
Duss ik heb minn nieuwe blouse met kaartje en al gewassen.
Waaaarom ben ik zo.
Omdat ik 20.00 uur wel erg vroeg vond om in bed te liggen.
Mijn kat volgt iets met zijn ogen en ik zie niet wat
Succes @August <3
Meh. Al de tweede dag op rij dat ik het als ik ben bed lig benauwd krijg.
Donderdagavond had ik t ook in combinatie met duizeligheid, maar toen was ik gewoon hartstikke moe…
Ja, mee eens. Zolang er nog mensen honger lijden vind ik het eigenlijk niet kunnen om eten dat nog goed is weg te gooien.