Wat je even kwijt wilt #10

Teach me master

Ik ben dus net als je vriend en rol/prop/frommel zo’n zak dus een beetje dicht zodat hij de volgende dag nog wel een beetje te eten is maar daarna echt niet meer
(Dat is overigens de reden dat ik die zak dus nooit lang kan laten staan)

Maar serieus. Hoe dan?!

Ja dit dus, ik voel me al schuldig als ik eten weg moet gooien dat níet meer goed is. Als ik te laat ben geweest met opeten bijv. Laat staan met eten waar niks mis mee is.

6 likes

Koop deze dingen! Echt je chips etc. blijft weken lang goed.

13 likes

Ik doe er gewoon zo’n ikea knijper omheen, dan blijft de zak sowieso goed dicht

Ja die van @FrozenFlame dus haha

1 like

wat lief! ik heb het zo gemist <3

2 likes

Dicht vouwen (net als inpakpapier, twee kanten schuin en dan de punt omvouwen) en een wasknijper erop

1 like

Muhhh, dit moet even van mijn hart. Ik heb soms enorm eenzame weekenden, dan zijn al mijn vrienden niet beschikbaar. En soms heb ik weekenden waarin àlles tegelijk valt. Dit weekend heb ik me dood verveeld. Volgend weekend is er een heel vet feestje (en honderdduizend verjaardagen) en had mij er ook erg op verheugd weer iets van mijn weekend te maken, maar nu verwacht mijn moeder ook dat ik dat weekend op haar verjaardag kom. Uiteraard ga ik naar mam, maar ik voel me er een beetje kut over dat ik eigenlijk liever op dat feest ben. Waarom ben ik zo egoïstisch soms…
Ik wilde het eigenlijk combineren, maar even op en neer reizen gaat hem niet worden.
Ben ik de enige die zo egoïstisch is soms? Ik moet echt even een leven gaan zoeken en mijn weekenden leuker maken. Als ik dan een keer iets mis, dan is dat minder erg. Ofzo. Of ik ben gewoon een enorm slecht mens

Nee je bent echt niet slecht! Het is heel herkenbaar hoor wat je zegt en als je alles zelf zou kunnen plannen zou je elk weekend 1 ding willen doen bijvoorbeeld.
Jij hebt net zoals iedereen ook behoefte aan rust EN aan gezelligheid.

Niet schuldig of rot voelen, want het is echt niet egoïstisch om dit te denken. :kissing_heart:

2 likes

Thanks :kissing_heart: dat vind ik lief. Dat mijn moeder dan zo passief agressief reageert (terwijl ze 2 opties had gegeven), maakt t dan ook niet echt makkelijker/gezelliger

1 like

Love Philippe Geubels <3

Die theezakjes zijn ook niet super duur toch? Ik heb in ieder geval zeker niet meer dan 3 euro betaald voor een pak van 100.

Haha oké ik wist niet dat die echt zó goedkoop waren. :slight_smile: (Niet-sarcastische smiley!)

2 likes

Het is gelukt en we zijn goed :blush::blush:

20 likes

Wat fijn om te horen! :kissing_heart:

1 like

ben toch met die vriendin uit eten geweest en het was uiteindelijk heel gezellig, gehuild van het lachen

alleen, heel vervelend… we houden allebei van eten en nu heeft ze er een handje van om op te merken “ja maar daarom zijn wij/ben jij ook dik”

en tis een grapje, maar ook niet echt, en nee we zijn niet superdun maar jezus. ik voel me er elke keer zo naar over. heb al moeite met m’n lijf (al weet zij dat niet) en dit hakt er dan zo zwaar in. ik ben moed aan het verzamelen om er wat over te zeggen volgende keer dat ze het zegt maar echt gatver

1 like

Fijn dat het gezellig was! Misschien een idee om haar zo nog een appje te sturen daarover? Als je begint met zeggen dat je het heel gezellig vond en dan aanstipt dat je zulke opmerkingen lastig vind om te horen maar wel weet dat ze het niet lullig bedoelt denk ik niet dat ze het vervelend op zal vatten. Het is vast niet haar intentie om je te kwetsen en ik zou het zelf fijn vinden als iemand dit aankaart zodat ik er rekening mee kan houden in het vervolg.

ik heb een heel fijn en gezellig weekend gehad :heart: en nu lig ik voldaan in bed met een bak chips proberen t forum bij te houden

ik ken iemand die er bijna zo uit ziet: :full_moon_with_face:

10 likes

Nou ik woonde letterlijk tegenover het leger des heils en na de koffietafel van mijn oma hadden we heel veel vlaai en broodjes over en we hadden toen gebeld of we dat langs mochten brengen en dat wilde ze dus niet.

Ja, is ook zo. Maar we hebben vaak nogal miscommunicatie op whatsapp dus het is handiger om dit in het echt te doen voordat we daar per ongeluk ruzie over krijgen. Ga er even over nadenken, thanks. <3

1 like

Lijkt me vreemd. Ik ken iemand die regelmatig eten meeneemt/meenam naar het inloophuis van het leger des heils. Tassen vol groente meenemen vanuit ons pand.

1 like