Wat je even kwijt wilt #10

Mijn vriend en ik heb vrijdag een aangereden kat gevonden op een drukke weg. Iedereen reed er langs.

Hij was helaas overleden maar we hadden hem meegenomen naar de dierenarts om te kijken of hij een chip had en dat had hij niet. Heb wel nog wat foto’s gemaakt voor vermiste dieren fb pagina’s maar vind het zo erg dat mensen nu op hun beestje zitten te wachten ergens. We hebben hem maar achter gelaten bij de dierenarts. Maar zie die foto’s hele tijd in mn filmrol staan :disappointed_relieved:

1 like

Moest bij mijn vestiging aan bepaalde aantallen voldoen omdat ze anders bang zijn dat mensen ruzie gaan maken om het eten. Dus denk niet dat ze de zak chips van eva lina willen.

4 likes

Ja oké maar dat is ook wel logisch. Je kan niet met het hele inloophuis één zak chips delen haha.

1 like

Nee maar wij hadden echt nog 30+ broodjes en 3 vlaaien ofzo. Vond het echt apart dat ze dat weigerden. Je kunt die broodjes toch ook doormidden snijden ofzo?

Ik ben 2 maanden geleden begonnen bij mijn nieuwe baan en ik wil er nu al weer weg…

1 like

Ben ik op Facebook een beetje naar foto’s van een meubelwinkel aan het kijken, komt dit opeens voorbij, echt wtf :joy:

15 likes

Eens. Het is zooooo oneerlijk? Ik wil net zoals mijn vriendinnen zonder probleem een foundation of concealer vinden die past bij mijn huid. Ik begrijp ook niet waaaarom ze dat bij veel merken niet uitbrengen en ik word er altijd zo verdrietig van…

4 likes

Veel standaard make-up merken a la L’Oréal, maybelline enz die bij kruidvat en Etos verkocht worden hebben wel donkere kleuren. Maybelline is laatst nog uitgebreid met 100 kleuren, echt van wit tot en met donker, in Amerika enzo hebben ze dit gewoon in de schappen.
maar de keus of het ook in Nederlandse drogisterijen komt te liggen, is blijkbaar iets waar ze niet zomaar voor besluiten te gaan

Vind het lief van je hoor , maar als een drogisterij merk niet zou weten hoe of wat zouden ze er toch iemand bij kunnen halen met een donkere huid.

Ik denk dat het voor een goedkoper merk misschien nog te duur is om een bredere kleuren ( en nu weet ik even niet welk woord ik zoek… range? Schala?) Te maken. En dan ook zonder iemand over te slaan. Want vaak als er ergens een donkere kleur bij zit is die vaak nog wat oranje. Terwijl er genoeg donkere vrouwen ( en mannen) zijn met een koelere ondertoon.

Ik had @anon46421473 pbtje gestuurd met waar je fijne make-up voor de donkere huid kan halen in R.otterdam. Als je wil kan ik jou ook een pbtje sturen? Stuur het liever via pb ivm Google.

1 like

Ahh nee hoor je hebt het niet vreselijk verwoord. En het is al heel goed dat je er over nadenkt.
Ik denk wel dat de budget make up wereld wat meer wakker geschud moet worden. Ik had wel verwacht dat na fenty meer merken zouden volgen maar dat gaat helaas heeel langzaam.

1 like

Ik ben op een vakantiepark en vandaag was een soort open huisdag, kon je wat huisjes bekijken. Vonden m’n vriend en ik wel redelijk tijdverdrijf dus hebben wat huisjes bekeken maar MAN wat is alles duur??!! Een tinyhouse 72.500 euro, een basic chalet ook zoiets, een luxe al richting de 100.000. De mooiere huisjes zaten gewoon boven de 170.000?? We hadden gewoon bijna de illusie van ‘misschien over een paar jaar een leuk vakantiehuisje ergens’, maar uh dus gewoon nooit

2 likes

Ik ga denk ik rond 0:30 mijn paper inleveren per mail. Beetje gekke tijd, maar ja.

1 like

Opa van mijn vriend is overleden, vader van zijn moeder. Nu heb ik haar afgelopen week gezien en ik heb erover nagedacht, maar geen moment gevonden/niet gedurfd(?) om haar te condoleren. Slecht van me, heb haar bij t weggaan wel sterkte gewenst, al vraag ik me af of ze dit heeft gehoord. Ik heb haar nu 3x gezien, en t klikt niet echt ofzo? Misschien dat dat ook scheelt.

Nu heeft ze wel mn vriend geappt dat ze het raar (? weet ff niet welke woord ze heeft gebruikt) vond dat ik haar niet heb gecondoleerd.

Ik baal nu zo van mezelf. Ben zo slecht in zulke situaties. Vind het echt vervelend dat ze nu zo’n eerste indruk van me heeft.
Morgen is de uitvaart. Ik ontmoet dan ook meteen hele hoop van mijn vriend zijn familie (broertje en ooms/tantes en nichtjes). Hoe in godsnaam hoort zoiets? Moet ik iedereen condoleren?

Misschien stom dat ik dit niet weet, maar ik vind zulke situaties gewoon moeilijk ofzo? :roll_eyes:

Ik zou ze zelf wel condoleren.

1 like

@HvO Happy birthday! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Als het goed is heb je nu je paper ingeleverd. Succes en hoop dat je er toch een beetje tevreden mee bent.

1 like

Ha, klopt! Dankjewel, eindelijk even die last van mijn schouders :hugs:

1 like

Ik lig wakker omdat mijn verstandskies morgen getrokken (+ 3 gaatjes vullen) en ik zoooo bang ben voor de tandarts

Aaah iedere keer als ik bij mijn schoonmoeder thuis langs de kinderfoto’s van m’n vriend loop, heb ik een paar rammelende eierstokken van hier tot Tokio. Niet te doen. Nu zwanger worden is overigens ook niet te doen.