Gefeliciteeeeerd!
Ja oke als je ook nog moeite gedaan hebt met melk schuimen snap ik het wel hahahaha
Maandag
Rabo financiert die soms, maar die dingen zijn alleszinds niet courant dus doorverkoopwaarde is jack shit. Soms staan ze ook op parken waar je het niet zomaar aan iedereen mag verkopen omdat ze eisen hebben en vaak is de grond geen eigendom maar erfpacht. Dan kun je per definitie al een heeeel stuk minder lenen.
Misschien nog even een keer door laten spoelen met alleen water. Of heb je dat al gedaan.
Ja dat ga ik doe voordat ik nog een koffie maak. Dat moet sowieso ook al na het ontkalken maar een keer was niet genoeg.
Zo warm welkom na mijn vakantie. Er is overal stress op het werk.
Ik heb zo geen zin om te werken vandaag, wie heeft een opzegtermijn bedacht?
Same here. Iedereen weet al dat ik wegga + er is geen fuck te doen op mijn huidige werk + ik werk thuis.
Ben al wezen hardlopen, wasmachine draait, vaatwasser opgeruimd en t is pas half 10
Nee dat moet echt wel een aantal keer.
Nespresso zegt zelf maar een x
Ja dat weet ik, maar mijn ervaring is ook dat dat nog lang niet genoeg is.
Hartelijk gefeliciteerd!
Hahahahhaa ik deed net de deur open voor de bezorger in mijn badjas met wollen sokken aan en hij zei: “zo Goeiemorgen, uitgeslapen?!”
Whahaha oke
Ik twijfel… blousje helemaal dicht staat mij heel mannelijk. Blousje met 1 knoop open… dan komen mijn jopen eruit gekropen…
Kaartje voor Rammstein in de pocket. ZO BENIEUWD hahahahahahaha
Ik heb een soortgelijke situatie gehad. Ik kwam bij mijn ex nadat oma was overleden en ik vergat gewoon te condoleren door de stress/zenuwen ofzo. Ik heb toen ook echt een soort paniekgehuild in de garage herinner ik me.
Daarna heb ik ze gewoon gecondoleerd, voelde wel heel raar nog daarna maar is echt het enige dat je kunt doen. Beter te vaak dan niet denk ik…
Ik snap wel heel erg hoe je je voelt iig!
Knoopje open en een hemdje eronder?