Als je twijfelt, kun je denk ik beter teveel mensen condoleren dan dat ze achteraf weer zoiets tegen je vriend zeggen… sterkte op de uitvaart!
Kun je ergens een test kopen? Of nog een dagje afwachten?
Eerste dag werken na de vakantie en ik ben 20 min te vroeg klaar voor vertrek?
Dit klopt niet, het is niet dat ik er zin in heb ofzo. Zal wel goed uitgerust zijn
Ik heb veel te kort geslapen en ben vaak wakker geworden. Nu al onderweg naar werk en ik moet nog tot 21:30
Ja, zou fijn zijn!
Help, als iemand op insta haar profiel niet op privé heeft staan en je kijkt zo’n filmpje op haar wall (geen story), krijgt ze daar dan een melding van?
Ik ga vandaag voor eerst in een hele lange tijd weer sporten en nu mag ik straks na douchen alvast m’n sportkleding aan. Zo chill!
Geen melding maar als je naar je eigen story gaat kun je een lijst zien van iedereen die het gezien heeft. Ze kan het dus wel zien maar alleen als ze daar specifiek naar kijkt en die lijst ook echt doorscrollt.
/
@HvO gefeliciteerd!
Dat is zeer jammer. Nu maar hopen dat ze veel views heeft en mijn naam niet opvalt
Maar geldt dat ook voor filmpjes, jij hebt t over stories nu toch?
Lekker van 20.30 tot 07.30 geslapen. Mocht ook wel na een hele nacht niet geslapen te hebben
Je ziet alleen het aantal views. En als je er op klikt zie je wie het geliked heeft
Dus @Evi-lena is safe
Haha dit ziet er toch uit als haar eigen profiel? Dan zal ze wel weten of ze op die views kan klikken
Oooo chill
Ah chill wel al deze geruststellingen
Misschien reageer ik te hard, want ik kan me best voorstellen dat het ongemakkelijk kan zijn (ik ontmoette mijn hele 'schoon’familie ook voor het eerst op de crematie van mijn vriend z’n opa en dat was echt awkward) maar iemand condoleren lijkt me toch echt net zo vanzelfsprekend en ‘gemakkelijk’ als iemand feliciteren. Als je een moment hebt gehad om haar sterkte te wensen had je toch ook gecondoleerd kunnen zeggen? Bij de uitvaart iedereen condoleren ja, gewoon bij het hand schudden gecondoleerd zeggen. En als je twijfelt toch doen, beter een keer teveel dan te weinig.
Bladblazers naast je kantoor op maandagochtend
Oh jeetje goeiemorgen haha, verkeerd gelezen. Zie nu dat er géén story staat ja