Wat je even kwijt wilt #10

Ja je kon je voor de fanclub aanmelden, kostte 25 euro. Dan kon je vandaag al aan de presale deelnemen!
@Willem lees van @Nox dat je nu niet meer kunt aanmelden voor de presale

Overigens: zitplaatsen waren 120 XD, om even een beeld te geven qua kosten voor een cadeau bijv.

2 likes

Wtf? €120,-! Weet je het ook van staanplaatsen want dan ga ik het niet eens proberen.
En dan nog €25,- voor de pre sale.

Net sollicitatie gehad en nu herhaal ik 100x het gesprek en ben ik mezelf in mn hoofd helemaal aan het afkraken en ik ben onrustig van de spanning. Ik wil het zo graag. Ga denk ik een groot blok wandelen want ik word gek van mn gedachten en gewoon van mezelf. Kon je je hoofd maar gewoon even een paar uur uitzetten

4 likes

Als je eten al op hebt zit je maar een beetje random op je mobiel te wachten tot je pauze over is…

Wat vervelend! Wanneer hoor je wat? Voordeel is wel dat je sollicitatie nu gewoon achter de rug is en je er niks meer aan kunt veranderen, ik ga voor je duimen

Ter geruststelling het is helemaal nog niet zo duidelijk hoe de afname van vrouwelijke vruchtbaarheid is. Er zou een afname van vruchtbaarheid zijn vanaf het 35e levensjaar, maar dit is gebaseerd op cijfers uit de 19e (!) eeuw, dus hoe relevant dat is voor nu is helemaal nog niet duidelijk.

Vanuit de islam gezien worden dieren als onschuldig gezien. Zij leven hun leven zoals zij hiervoor geschapen zijn en hebben geen vrije wil die maakt dat ze goede/slechte daden verrichten😊

2 likes

Ah, wat fijn zeg! Die hapjes zagen er ook super lekker uit op de foto.

Ligt eraan, heb je het met Nespresso middel ontkalkt? Dat is namelijk niet schadelijk! Voor andere merken kan ik geen uitspraken doen. Wat helpt is om na het ontkalken nog een paar keer een ā€˜kop koffie’ te zetten maar dan zonder capsule. En natuurlijk jet waterreservoir goed schoonmaken en verversen na het ontkalken

@HvO Gefeliciteerd! :partying_face:

Happy birthday to you! :heart::tada:

1 like

Daar doelde ik ook op dat het fijn zou zijn dat ze o.a. dat merk ook gewoon zouden verkopen zodat vrouwen met een donkere huidskleur ook gewoon makkelijk kunnen slagen. En anders maar overal gewoon een sephora in warenhuizen.

@gefeliciteerd @hvo :smiley:

1 like
Lang verhaal

https://www.thoughtco.com/animal-welfare-2004394

Het is geen wetenschappelijke bron, maar dit artikel benoemd wat verzen en hadiths die gaan over dieren en de islam.

Wat betreft je andere vraag, zoals ik het begrijp, maar ik ben absoluut geen expert erin, denk ik dat, vanuit de islam gezien, je tijd op aarde een transitie periode is, waarbij je een serie aan testen krijgt. Wanneer je iets slechts is overkomen in het verleden en je hebt geleden wordt in de islam geloofd dat er zondes worden uitgewist juist! In dit artikel kan je er meer over informatie over vinden: http://www.islamhelpline.net/node/9082

Ik had het idee dat jij islamitisch was, klopt dit?

Er zijn natuurlijk ook andere filosofieƫn die hier misschien een andere opvatting over hebben?

1 like

Minitip van deze flip: val ook niet van de stoep midden op straat. Doet minder pijn dan van de trap maar je bent wel entertainment voor de rest van de weggebruikers.

Hopelijk gaat het bij jou weer en trekt de pijn snel weg!

1 like

Sorry ik weet dat er een sollicitatietopic is en ik heb het al gevraagd daar maar hier lezen hopelijk meer mensen het sorry :slight_smile:

Wat is jullie ervaring met grote bedrijven en organisaties waar recruitment veel geautomatiseerd is? Zoals dat er geen mensen naar je cv en brief kijken maar hij gewoon door een computer eruit moet worden gepikt op inhoud enzo?

En dat in combinatie met de layout van je cv? Ik heb bijv. vaak Canva gebruikt voor m’n cv, maar ik heb hem ook wel eens geĆ«xporteerd naar Word en dat fuckte de layout best wel op, ik ben bang dat bij een situatie als bovenstaande dan de juiste inhoud niet naar voren komt of dus in een rare onbegrijpbare volgorde ofzo

Wat is jullie ervaring?

Is er iemand die in het hoger onderwijs werkt (bij voorkeur niet als docent) en die ik via een privƩ bericht wat vragen mag stellen?

Zo de minuten aan het aftellen op stage… en het is pas maandag :roll_eyes:

Wel een echte winterse dag vind ik vandaag omdat het zo grijs is! Word wel blij van alle kerstverlichting die ik hier in de stad zie en ga straks lekker pepernoten kopen voor vanavond om het gevoel compleet te maken. Nog even doorbikkelen!

Ja dat doe ik normaal gesproken precies en dan klopt het! Maar soms staat er expliciet dat het in Word moet of niet in PDF mag, daarom!

Dus daarom vraag ik me ook af hoe het gaat van de andere kant als alles door computers heen gaat alleen maar.

Ik was ook niet thuis, maar had er nooit aan gedacht dat zo iets zou gebeuren. De slotenmaker stelde me ook al gerust dat het waarschijnlijk nooit zou lukken omdat er erg goede sloten op de deur zitten.

Jammer dat mijn hond niet thuis was, die had ze vast weggejaagd!

1 like

Dat hoop ik idd :slight_smile:

Dankjewel voor je reactie hoor! <3

1 like