Ja, heb ik ook. Ik heb nu de knoop doorgehakt om weer verder te solliciteren. Blijf je nog of ga jij ook verder kijken?
Ik kreeg vanochtend ontbijt op bed van mijn vriend voordat ik naar mijn werk moest😍
Ik moet morgen voor de 5e keer afrijden en ugh ik trek de spanning gewoon niet. Ik kan prima autorijden maar ik presteer gewoon niet onder druk waardoor het elke keer misloopt mag ook niks rustgevends slikken met mijn medicatie. Zo kut.
Gefeliciteerd!
Ik zit voor de zoveelste dag ziek thuis, voel me buiten verkoudheid best prima, maar mijn stem is dus helemaal weg, dus ik kan niet werken. Bedacht me net dat dat ook lekker ongemakkelijk is als ik straks even naar de supermarkt ga en dan aan de kassa ook geen fatsoenlijk woord kan uitbrengen Vind het een beetje onbeleefd om alleen ja en nee te knikken en schudden, maar ik kan ook weer niet anders eigenlijk
Hallooooo, je bent jarig! Voor minder hoef je ook niet op te staan. Gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik heb trouwens niet / wel naar jullie geluisterd. Gisteravond om 21 uur werd het mij te gortig en heb ik die donut opgegeten
Ja maar je kunt volgens mij geen hypotheek er op nemen, dus moet je wel heel veel geld nog hebben liggen. Maar misschien zijn er wel lening constructies voor als je t verhuurt, geen idee. Zagen gewoon alle prijzen in de verschillende huisjes. Voor nu ligt ons eigen huis nog overhoop dus eerst daar maar zorgen om maken
Ik heb mijn Nespresso ontkalkt. En nu heeft m’n koffie een hele lichte zure nasmaak. Ga ik dood als ik dit op drink?
Ja te laat.
Denk dat het meevalt! Klinkt alleen niet heel lekker hahaha
Haha nee het was mega arelaxt. Maar anders zonde van m’n lekkere haverlatte.
Gefeliciteeeeerd!
Ja oke als je ook nog moeite gedaan hebt met melk schuimen snap ik het wel hahahaha
Maandag
Rabo financiert die soms, maar die dingen zijn alleszinds niet courant dus doorverkoopwaarde is jack shit. Soms staan ze ook op parken waar je het niet zomaar aan iedereen mag verkopen omdat ze eisen hebben en vaak is de grond geen eigendom maar erfpacht. Dan kun je per definitie al een heeeel stuk minder lenen.
Misschien nog even een keer door laten spoelen met alleen water. Of heb je dat al gedaan.