Ja dat ga ik doe voordat ik nog een koffie maak. Dat moet sowieso ook al na het ontkalken maar een keer was niet genoeg.
Zo warm welkom na mijn vakantie. Er is overal stress op het werk.
Ik heb zo geen zin om te werken vandaag, wie heeft een opzegtermijn bedacht?
Same here. Iedereen weet al dat ik wegga + er is geen fuck te doen op mijn huidige werk + ik werk thuis.
Ben al wezen hardlopen, wasmachine draait, vaatwasser opgeruimd en t is pas half 10
Nee dat moet echt wel een aantal keer.
Nespresso zegt zelf maar een x
Ja dat weet ik, maar mijn ervaring is ook dat dat nog lang niet genoeg is.
Hartelijk gefeliciteerd!
Hahahahhaa ik deed net de deur open voor de bezorger in mijn badjas met wollen sokken aan en hij zei: “zo Goeiemorgen, uitgeslapen?!”
Whahaha oke
Ik twijfel… blousje helemaal dicht staat mij heel mannelijk. Blousje met 1 knoop open… dan komen mijn jopen eruit gekropen…
Kaartje voor Rammstein in de pocket. ZO BENIEUWD hahahahahahaha
Ik heb een soortgelijke situatie gehad. Ik kwam bij mijn ex nadat oma was overleden en ik vergat gewoon te condoleren door de stress/zenuwen ofzo. Ik heb toen ook echt een soort paniekgehuild in de garage herinner ik me.
Daarna heb ik ze gewoon gecondoleerd, voelde wel heel raar nog daarna maar is echt het enige dat je kunt doen. Beter te vaak dan niet denk ik…
Ik snap wel heel erg hoe je je voelt iig!
Knoopje open en een hemdje eronder?
Heb ik al. Maar het valt eigenlijk wel mee. Ik sta toch de hele dag. Het valt pas op als ik zit en je kijkt van bovenaf haha.
In dat geval, open!
Ah zo. Ja daar ben ik nu ook achter hahah
Weet niet precies hoe het heet maar er bestaan toch ook testen voor mensen met faalangst/extreme zenuwen? Ik ken iemand die dat heeft gedaan. Misschien is dat nog een optie als de zenuwen je te veel worden? En voor morgen iig heel veel succes!
Er is afgelopen zaterdag een inbraakpoging gedaan in mijn huis en nu moet ik aangifte doen.
De politie komt dan langs en dat vind ik echt heel vervelend