Wat je even kwijt wilt #10

O wat heftig. Veel sterkte met de aangifte. Hoe voel je je?

Lief dat je reageert! Vorige keer zo’n examen gehad. Had alleen alsnog geen prettige examinator dus dat was wel rot… Ik hoop zó erg nu wel…

1 like

Hoe langer het duurt voordat ik het telefoontje krijg, hoe lastiger ik het vind om positief te blijven. Hopelijk wordt het wachten beloond met positief nieuws.

Ah wat naar en eng. Veel sterkte met aangifte doen en sowieso sterkte!

Hoop dat je nu dan een iets milder gestemd iemand krijgt! Grote kans dat het een verbetering is t.o.v. van de vorige keer.

1 like

Ik vind dit een leuk viva forum grapje.
FB_IMG_1541414756097

53 likes

Same… ik verwacht ook een belangrijk telefoontje waar ik zenuwachtig voor ben arghh. Ik ga voor ons duimen!! :sparkles:

1 like

Hoe dan? Is er nu ook een fanclub?
Wil het voor mijn vader kopen.

Zeggen jullie wel eens werkafspraken af omdat je je psychisch echt ellendig voelt? Ik heb mijn agenda leeggemaakt omdat ik de hele ochtend al huilbuien heb maar ik voel me nu ook vet schuldig en heel erg zwak…

2 likes

Ja! Je (mentale) gezondheid gaat voor hoor. Sterkte, hoop dat je je snel beter voelt!

2 likes

Ik heb dat wel een keer gedaan ja, om zo’n reden een (werk)afspraak afzeggen lijkt me heel logisch. Soms gaat het gewoon niet, niet schuldig voelen hoor! Als het niet gaat, dan gaat het niet. Zo’n cliché maar wel waar. Sterkte <3

1 like

Ik heb dit een tijdje geleden ook gehad en vond de politie echt heel vriendelijk! Ze waren best bezorgd over hoe ik mij voelde en hebben erg hun best gedaan qua sporen onderzoeken, beveiligingsbeelden opvragen, etc. Het is natuurlijk een vervelende situatie, maar ik vond hoe ze het oppakte erg fijn :slight_smile: Hopelijk voel je je een beetje ok!

ben zooo zenuwachtig kan niet wachten tot deze dag over is

Ik mag me niet meer aanmelden voor de pre sale. Super stom.

Ben een beetje bang dat iedereen er naar toe wilt.

Dus ik semi-goed voorbereid naar mn tentamen, nog langs huis geweest om mn studentenpas en samenvattingen op te halen, uurtje van tevoren stof nog doorgesproken met klasgenoot, wil ik beginnen - doet mn pen het niet :exploding_head:

Gelukkig kreeg ik er een van een surveillant en heb ik mn tentamen geloof ik wel goed gemaakt daarna

2 likes

Heeft hier iemand al geprobeerd haar haar te krullen met de fles-föhn techniek? Ben te nieuwsgierig :sweat_smile:

Gefeliciteerd @HvO en een fijne dag gewenst! Heb je al getrakteerd op je werk? Hopelijk viel alles in de smaak!

1 like

Gefeliciteerd @HvO! Ik wilde op je profiel kijken of ik kon zien hoe oud je was geworden, maar je profiel is helemaal verborgen. Ik wist niet eens dat dat kon!

1 like

Anders kan je misschien de Tab For A Cause-extensie proberen? Elke keer als je een nieuw tabblad opent, krijg je een Tab For A Cause tabblad met 1 of 2 advertenties. De inkomsten van die advertenties gaan naar een goed doel wat je zelf uitzoekt. Dat is wel alleen voor pc.

4 likes

@Evi-lena @Totoro @August

Dankjewel voor het medeleven. Het is allemaal heel onwerkelijk eigenlijk, ergens kan ik gewoon niet geloven dat dit echt gebeurd is. Was er best van geschokken wel en helemaal toen ik de rekening van de slotenmaker kreeg op zaterdagavond laat. Toen ze weg waren kwamen de tranen.

@Sparkles ohh wat vervelend, hebben ze toen nog iets gevonden of kunnen doen voor je? Ik ga vrijdag naar het bureau, maar zie er wel een beetje tegenop. Je comment stelt me wel een beetje meer gerust.