Hm dat werkt niet?
Oh raar! Werkt altijd als ik artikelen van de Volkskrant en NRC wil openen
https://designforhackers.com/blog/comic-sans-hate/
We gebruiken geen comic sans, het ziet er gewoon zo onprofessioneel uit. We hebben een iets serieuzers lettertype en omdat ik zo vaak zo serieus antwoord, heeft hij nog tien minuten daarmee getypt ook al voelde het voor hem verkeerd.
Dat vond ik stiekem wel een beetje grappig
De vorige tram viel uit dus zit nu in een tram met dubbel zoveel volk. Mān persoonlijke ruimte beperkt zich tot 20 cm voor me en 0 cm aan beide zijden. Rechts van mān hoofd een kont van iemand en links gelukkig een vriendelijke oude dame.
Ik moet er nog een uur inzitten. Fml
Oh snap hem, je nam hem in de maling haha
Er was geen masterclass vandaag dus ging mn lieve collega maar voor ons de lekkere receptjes maken.
Ik hoop dat ik vanaaf kan slapen hahah.
Fuck me, ik beet net toch met een enorme kracht op mān tong
Ik vind dat ook zoān dom iets. Ben verdorie 25 en heb mān tong al mān hele leven, hoe krijg ik het voor elkaar om er nog op te bijten.
Ja en dan! zwelt het op waardoor je er nog drie keer op bijt! Well done evolution.
Nee half uurtje verderop. Maar gaan iedere 2 weken er wel even een keer lunchen of uitetenā¦
Kennen jullie dat? Dat je ziek in bed hebt gelegen, onder je oksels ruikt en je afvraagt hoe je ooit nog van die geur af moet komen.
Misschien moet ik morgen ook nog maar thuis blijven zodat ik me de hele dag kan wassen.
Volgens mij ga ik nooit een betaalbare woning in de buurt vinden
OkƩ was een leuk idee dat thuisbezorgd. Maar ben nu zoooo fucking misselijk. Logisch ook na de hele dag nauwelijks eten omdat ik ziek ben Slimme zet dit.
Je mag mij wel berichten!
Ik ben zo lui in mijn avonden. Vond het vroeger zo gaar als mensen niks meer deden na hun werk en alleen tv keken ofzo en nu ben ik ook zo iemand geworden
Ik wil echt graag op mezelf maar ik heb er geen geld voor echt jammer wel
Brillendragers: hoe maken jullie je glazen schoon? Ik heb zoān bedrukt brillenpoetsdoekje van de opticien, maar ik heb de indruk dat er nog steeds een waas op mān glazen blijft?
Altijd.
Zelfs na een drukke dienst denk ik dit.
Even in de vaatwasser.
Water en een drupje zeep.
Ik ga de laatste tijd eerder naar werk maar ben ook later klaar?
Heb wel eens kut dagen maar vind het (meestal) toch wel heel leuk en krijg ik er blijkbaar toch wel veel energie van .