Ik ga in mijn volgende vakantie echt grondig 2 kamers opruimen en mijn keuken.
Dit houdt in dat ik 2 december hiermee mag starten. 2 dgn en ik ben klaar. Of zal ik een kamer al eerder doen?
Hmm lastige dingen op maandagmiddag
Vervelend dat je er zo van geschrokken bent maar dat vind ik ook heel logisch! Zelf was ik niet thuis toen het gebeurd was, maar ik zag het aan de schade op mijn deur en een aantal andere dingen. De politie is bij mij thuis gekomen om de aangifte op te nemen, en ze hebben ook wat tips gegeven tegen inbraak (hoewel ze zeiden dat ik mn huis in principe goed inbraak proof was). Ook kan je aanspraak maken op slachtofferhulp als je dat zou willen! Zelf heb ik er geen last meer van gehad en ben ik niet angstig geworden, maar wel wat voorzichtiger met afsluiten enzo. Als je er erg tegenop ziet kan je misschien iemand meenemen?
Ik steek net een geurkaars aan en ineens ruikt het hele huis naar rookworst?? Kan me niet herinneren dat ik een boerenkool-met-worst kaars heb gekocht
Het wachten is beloond. Ik heb een telefoontje gekregen met positief nieuws!
Ik zit het rammelende eierstokken topic te lezen en ik moest huilen.
Het besef dat de tijd begint te dringen, het besef dat mijn leven zo niet is wat ik gedacht te hebben toen ik jonger was, het besef dat werkgevers mij kunnen weigeren door mijn leeftijd terwijl ik niet eens weet of ik moeder wil worden. DƔt ik niet eens weet of ik kinderen wil.
Dat ik eigenlijk nu niet eens hier over hoef na te denken want mijn leven is er niet naar.
Maar dat ik het dan over een paar jaar wel weet en dat het dan misschien te laat is en ik nog meer baal van hoe mijn leven is gelopen. Of dat ik het over een paar jaar nog niet weet. Wat dan?
Kan ik niet terugspoelen naar 5 jaar terug. Of 10, als we toch bezig zijn. En dan de tijd even vastzetten. Bedenken wat ik echt wil.
Ik kan zo boos worden ook, dat het vrouwelijk lichaam zo is. Dat ons lichaam totaal niet meegaat met de tijdsgeest. Ik had niet vruchtbaar willen zijn op mijn 15e, waarom kon dat niet later en dan langer. Waarom zijn mannen wel zo lang vruchtbaar.
Wat rot dat je je zo voelt. En je hebt gelijk, de werking van de natuur/het vrouwelijk lichaam is niet eerlijk.
Ik hoop dat het je lukt om je binnenkort weer wat beter te voelen. Soms kunnen dingen raar lopen en komt alles in een stroomversnelling. Probeer vertrouwen te hebben
Ja je kon je voor de fanclub aanmelden, kostte 25 euro. Dan kon je vandaag al aan de presale deelnemen!
@Willem lees van @Nox dat je nu niet meer kunt aanmelden voor de presale
Overigens: zitplaatsen waren 120 XD, om even een beeld te geven qua kosten voor een cadeau bijv.
Wtf? ā¬120,-! Weet je het ook van staanplaatsen want dan ga ik het niet eens proberen.
En dan nog ā¬25,- voor de pre sale.
Net sollicitatie gehad en nu herhaal ik 100x het gesprek en ben ik mezelf in mn hoofd helemaal aan het afkraken en ik ben onrustig van de spanning. Ik wil het zo graag. Ga denk ik een groot blok wandelen want ik word gek van mn gedachten en gewoon van mezelf. Kon je je hoofd maar gewoon even een paar uur uitzetten
Als je eten al op hebt zit je maar een beetje random op je mobiel te wachten tot je pauze over isā¦
Wat vervelend! Wanneer hoor je wat? Voordeel is wel dat je sollicitatie nu gewoon achter de rug is en je er niks meer aan kunt veranderen, ik ga voor je duimen
Ter geruststelling het is helemaal nog niet zo duidelijk hoe de afname van vrouwelijke vruchtbaarheid is. Er zou een afname van vruchtbaarheid zijn vanaf het 35e levensjaar, maar dit is gebaseerd op cijfers uit de 19e (!) eeuw, dus hoe relevant dat is voor nu is helemaal nog niet duidelijk.
Vanuit de islam gezien worden dieren als onschuldig gezien. Zij leven hun leven zoals zij hiervoor geschapen zijn en hebben geen vrije wil die maakt dat ze goede/slechte daden verrichtenš
Ah, wat fijn zeg! Die hapjes zagen er ook super lekker uit op de foto.
Ligt eraan, heb je het met Nespresso middel ontkalkt? Dat is namelijk niet schadelijk! Voor andere merken kan ik geen uitspraken doen. Wat helpt is om na het ontkalken nog een paar keer een ākop koffieā te zetten maar dan zonder capsule. En natuurlijk jet waterreservoir goed schoonmaken en verversen na het ontkalken
Happy birthday to you!
Daar doelde ik ook op dat het fijn zou zijn dat ze o.a. dat merk ook gewoon zouden verkopen zodat vrouwen met een donkere huidskleur ook gewoon makkelijk kunnen slagen. En anders maar overal gewoon een sephora in warenhuizen.
@gefeliciteerd @hvo
Ik word altijd heel misselijk van een verwarming die aanstaat. Ik denk van de geur ofzo? Nouja in elk geval doe ik het liefst de verwarming niet aan, maar het wordt nu toch wel ijskoud binnen. Kijk zo op tegen de rest van de winter .
Lang verhaal
https://www.thoughtco.com/animal-welfare-2004394
Het is geen wetenschappelijke bron, maar dit artikel benoemd wat verzen en hadiths die gaan over dieren en de islam.
Wat betreft je andere vraag, zoals ik het begrijp, maar ik ben absoluut geen expert erin, denk ik dat, vanuit de islam gezien, je tijd op aarde een transitie periode is, waarbij je een serie aan testen krijgt. Wanneer je iets slechts is overkomen in het verleden en je hebt geleden wordt in de islam geloofd dat er zondes worden uitgewist juist! In dit artikel kan je er meer over informatie over vinden: http://www.islamhelpline.net/node/9082
Ik had het idee dat jij islamitisch was, klopt dit?
Er zijn natuurlijk ook andere filosofieƫn die hier misschien een andere opvatting over hebben?