Wat je even kwijt wilt #10

Update: ik appte net mijn vriend en we schieten de snackbar voor en maken morgen wat we voor vandaag in huis hadden :tada:

2 likes

Love lijstjes as well. En ik werk niet met Todoist, maar misschien handig om te weten: je kunt ook zo’n locatiemelding instellen op de standaard Apple herinneringen-app! Als je een lijst-item selecteert komt er zo’n i-tje te staan, als je daarop klinkt kun je kiezen wanneer of waar je wil dat je er een pop-up van krijgt.

2 likes

Als ik rond deze tijd of een half uur later de trein pak zit hij super vol maar iedereen is stil. Ga daar zo lekker op hahah.

2 likes

Er was iemand op zoek naar een elektrische tandenborstel toch? Nu in de aanbieding bij de Kruidvat.

1 like

Ja sorry man ging ff mis kortsluiting in mn brein

1 like

Nee, we zoeken ‘m juist uit nu.

Snap ik. Ik was wss ook perongeluk de winkel uit geglibbert haha.

1 like

Ik heb een broodje met hagelslag op.

Is dat iets wat vooral Brabanders op die manier zeggen - ik heb X op? - Ik zie het hier weleens voorbijkomen en hoor het Kelly Caresse ook weleens zeggen, maar zelf hoor ik het in mijn omgeving nooit iemand zo zeggen.

Weet iemand een fijn gratis programma om video’s mee te bewerken? Ik moet een video van een paar minuten maken met het liefst geschreven tekst en zelfgemaakte filmpjes tussendoor, maar ik heb hier totaal geen ervaring mee.

Had dit niet eens door toen ik het eerst las haha

1 like

awh wat kut :frowning: Ik heb het uiteindelijk ook maar niet gedaan, ik blijf wel gewoon voor altijd dezelfde outfit dragen :joy:

Brabants en ik zeg dit inderdaad, maar heb nog nooit gehoord dat het raar was (zoals wel bij bijvoorbeeld Ik ben aangereden)

Dankjewel, ik ga er even naar kijken!

Ik ben gewoon de hele middag vergeten te eten en drinken. Heb on half 1 lunch op en daarba niks meer. Tot nu. En nu heb ik dus mega honger :joy:

Hahah story of my life tho.

Heb echt 3 tshirts in zwart wit grijs waar ik echt in leef. Elke week.

1 like

Ohhh een vriend (of ja meer kennis) die in het buitenland woont appte net dat ie dit weekend hier is en of we gaan meeten. Ja super leuk! Maar nu vraagt ie of ie ook kan blijven pitten want dat gaat ie van mij weer door naar het vliegveld. En dat vind ik minder chill? Heb m al 2 jaar niet gezien ook, en geen zin om met hem in 1 bed te slapen (luchtbed zou kunnen). En hij vliegt pas in de middag dus dan blijft ie hangen tot ie weg moet en ik weet niet. Even kijken wat ik ga doen…

Hoe moet je dat anders zeggen dan?

Hallo Apple fans, op 30 oktober is een Apple event en daar wordt o.a. een nieuwe iPad Pro aangekondigd. Hoe lang daarna kan ik deze dan ongeveer bestellen in NL?

Groetjes een Apple-noob

Lees nu pas bij @monkeyslut ik zou hem zeggen dat ie op het luchtbed kan (is zeker niet raar om een kerel niet bij je in bed te laten slapen toch) en dat je nog dingen moet doen die dag daarna dus dat je liever hebt dat hij een beetje op tijd vertrekt ofzo. Dan kan hij toch wel de tijd doden in een cafeetje of op het vliegveld? Hij moet al super blij zijn dat hij bij jou kan slapen toch?

1 like

Ohjaa ik heb ook slofjes. Maar vergeet die vaak haah

1 like

Jongens jullie weten toch wel dat er ooit een incident was met een schaar ofzoietss he!! Anyway in mijn tijd toen ik daar nog friet ging halen

2 likes