Wat je even kwijt wilt #10

Minitip van deze flip: val ook niet van de stoep midden op straat. Doet minder pijn dan van de trap maar je bent wel entertainment voor de rest van de weggebruikers.

Hopelijk gaat het bij jou weer en trekt de pijn snel weg!

1 like

Sorry ik weet dat er een sollicitatietopic is en ik heb het al gevraagd daar maar hier lezen hopelijk meer mensen het sorry :slight_smile:

Wat is jullie ervaring met grote bedrijven en organisaties waar recruitment veel geautomatiseerd is? Zoals dat er geen mensen naar je cv en brief kijken maar hij gewoon door een computer eruit moet worden gepikt op inhoud enzo?

En dat in combinatie met de layout van je cv? Ik heb bijv. vaak Canva gebruikt voor m’n cv, maar ik heb hem ook wel eens geĆ«xporteerd naar Word en dat fuckte de layout best wel op, ik ben bang dat bij een situatie als bovenstaande dan de juiste inhoud niet naar voren komt of dus in een rare onbegrijpbare volgorde ofzo

Wat is jullie ervaring?

Is er iemand die in het hoger onderwijs werkt (bij voorkeur niet als docent) en die ik via een privƩ bericht wat vragen mag stellen?

Kun je m niet exporteren als pdf? Dan verschuift het in elk geval niet!

1 like

Zo de minuten aan het aftellen op stage… en het is pas maandag :roll_eyes:

Wel een echte winterse dag vind ik vandaag omdat het zo grijs is! Word wel blij van alle kerstverlichting die ik hier in de stad zie en ga straks lekker pepernoten kopen voor vanavond om het gevoel compleet te maken. Nog even doorbikkelen!

Ja dat doe ik normaal gesproken precies en dan klopt het! Maar soms staat er expliciet dat het in Word moet of niet in PDF mag, daarom!

Dus daarom vraag ik me ook af hoe het gaat van de andere kant als alles door computers heen gaat alleen maar.

Aaah stom! Kan je daar niet mee helpen helaas, zal vast hier wel iemand bij de HR werken.

1 like

Ik was ook niet thuis, maar had er nooit aan gedacht dat zo iets zou gebeuren. De slotenmaker stelde me ook al gerust dat het waarschijnlijk nooit zou lukken omdat er erg goede sloten op de deur zitten.

Jammer dat mijn hond niet thuis was, die had ze vast weggejaagd!

1 like

Dat hoop ik idd :slight_smile:

Dankjewel voor je reactie hoor! <3

1 like

@SayMyName Ja, helaas gaan er veel meer risico’s gepaard met krijgen van een kind op ā€˜oudere’ leeftijd, en ik vind dat stom.

En eerlijk gezegd denk ik juist dat als het in de 19e eeuw al vaststond dat de vruchtbaarheid significant afneemt na je 35e (wat je trouwens al kunt veranderen in 27 ofzo), dat het dan nu nog wel erger er aan toe zal zijn. Met invloed van het milieu/ons eten op onze hormonen/het menselijk lichaam.

En nog een punt waar door ik me zorgen kan maken mbt al dan niet een kinderwens; als ik even oud moeder word, als mijn vader was toen ik werd geboren, dan is de vraag nog maar of hij er zal zijn en dat besef komt ook steeds meer naar voren. Niet alleen ik word ouder en later is nu, ook mijn vader wordt ouder.
Ik weet niet, het gaat om beelden over ā€˜later’ die ik had toen ik 20 was, en het besef dat het niet is zoals ik toen dacht, dat vind ik soms lastig te verkroppen. De druk van de tijd. Ieh.

1 like

Net uitgehuild bij mijn moeder aan de telefoon. Wat word je moe van veel huilen zeg

@Rozevarken Blijft je woning wel goed warm als je de verwarming een poosje aan hebt? Dan hoef je 'm misschien niet de hele dag aan te hebben, maar red je het met de verwarming een paar uur aan en verder lekker warme truien en sloffen.

@Ohappyday en @syntagma Niks eraan over gehouden verder? Beterschap!

@Astor Huilen kan inderdaad heel vermoeiend zijn, luchtte het wel op? Sterkte!

1 like

Sterkte! Kun je de rest van de dag lekker rustig aan doen?

Dus je hebt nu totaal geen idee hoe lang je nog moet wachten?

@ScrantonStrangler

Dankje! Ja soort van. Ik ben zo blij en dankbaar dat ik een moeder heb waar ik veel aan kan vertellen, ze wist al bijna precies wat ik ging vertellen zei ze.

@Keaton

Dankjewel! Ja heb voor de rest van de dag niks gelukkig. Ga gewoon dingen doen die ik leuk vind zodat ik wat afleiding heb, en lekker op tijd naar bed

2 likes

Dat is echt kut inderdaad, kun je jezelf wel een beetje redden zonder? Lekkere timing ook echt hey

Ik heb net een fijne thuisbezorgd bestelling gedaan met patat en kaassoufle en kroket en milkshake. Zo-veel zin in.

19 likes

Liefs! Lekker lief zijn voor jezelf vanavond!

1 like

Jaa ben dat inderdaad nu maar aan het doen. Heb 'm net 5 minuten aangehad en nu met pantoffels en kaarsjes aan de rest van de avond warm blijven haha. Hoop dat het lukt!

1 like

Mijn rijles ging net echt heel goed :smiley: geen fouten echt gemaakt. Mijn rij-instructeur was euforisch zo blij hahaha ging helemaal juichen zo lief.

33 likes