Wat je even kwijt wilt #10

Aahh kippenvel! Hij heeft zo´n stage presence, heel mooi :heart_eyes:

1 like

Echt, ik had het niet beter kunnen treffen dan ouders met een (retegoed) restaurant. M’n moeder komt me zo verse apfelstrudel brengen, gisteren gratis uit eten geweest en als ik ben bevallen komt m’n moeder me carpaccio en biefstuk brengen :heart:

22 likes

Geen idee hoe het zit met die automatisering, maar kan je geen printscreen maken (eventueel 2 onder elkaar plakken paint) en dan als afbeelding in word plakken?

1 like

ik heb het zo koud en uitgerekend vandaag dacht ik: oja doe een rokje aan, leuk!

whyyyyy

Heeft iemand hier toegang tot het Parool? Ik zou graag een artikel lezen

Oh nee ik denk dat dat geen goed idee is want dan kan een computer er helemaal geen termen uit pakken (lezen) lijkt me :frowning:

Ohja tuurlijk, niet aan gedacht!

1 like

Heb je het al geopend op een incognitoblad?

Eigenlijk moet dit in een opbiechttopic, maar hier kan het ook. Op het werk help ik mijn collega’s zoveel mogelijk en als ze iets vragen via het chatprogramma dat we gebruiken, geef ik heel vaak serieus antwoord.

Onlangs had een collega blijkbaar problemen met zijn lettertype-instellingen. Hij berichtte me en zei dat hij nu al een paar fonts had ingesteld maar dat het niet de font was die we allemaal standaard gebruikten.

Toen ik dat las, was ik even stil. Ik keek naar het scherm, naar de opties en typte terwijl ik de duivelshoorns al voelde groeien aan mijn hoofd:

“Oh, we gebruiken Comic Sans.” :smiling_imp:

23 likes

Meen dat het vriendinnetje dat geboekt heeft het had over 90 euro zoiets? En dan sta je dus wel echt DOOD te gaan tussen de die die die hard fans hahahaha

3 likes

In de stad waar jij woont? Ik zou elke dag mijn ouders opzoeken :sweat_smile:

1 like

Ik snap het niet. Waarom duivelsoren? En gebruiken jullie echt comic sans of dan juist niet en plaag je je collega?

1 like

Hm dat werkt niet?

Oh raar! Werkt altijd als ik artikelen van de Volkskrant en NRC wil openen :grimacing:

https://designforhackers.com/blog/comic-sans-hate/

We gebruiken geen comic sans, het ziet er gewoon zo onprofessioneel uit. We hebben een iets serieuzers lettertype en omdat ik zo vaak zo serieus antwoord, heeft hij nog tien minuten daarmee getypt ook al voelde het voor hem verkeerd.

Dat vond ik stiekem wel een beetje grappig :slightly_frowning_face:

10 likes

De vorige tram viel uit dus zit nu in een tram met dubbel zoveel volk. M’n persoonlijke ruimte beperkt zich tot 20 cm voor me en 0 cm aan beide zijden. Rechts van m’n hoofd een kont van iemand en links gelukkig een vriendelijke oude dame.
Ik moet er nog een uur inzitten. Fml

Oh snap hem, je nam hem in de maling haha

2 likes

Er was geen masterclass vandaag dus ging mn lieve collega maar voor ons de lekkere receptjes maken.
Ik hoop dat ik vanaaf kan slapen hahah.

1 like

Fuck me, ik beet net toch met een enorme kracht op m’n tong :sob:
Ik vind dat ook zo’n dom iets. Ben verdorie 25 en heb m’n tong al m’n hele leven, hoe krijg ik het voor elkaar om er nog op te bijten.

7 likes

Ja en dan! zwelt het op waardoor je er nog drie keer op bijt! Well done evolution.

2 likes