Ik was laatst bij concert en had ook zitplaatsen terwijl ik eigenlijk best een beetje wilde bewegen. Gedurende het concert gingen er geregeld mensen staan en dansen. Bij sommige nummers een paar mensen en bij andere vrijwel iedereen.
Een zitplek betekent dus niet dat je per se de hele tijd moet zitten. Ik vond dit eigenlijk een prima combi.
geen dip-tip maar misschien kan je een extra zak chips kopen voor erbij?
the more the merrier, maar wss niet goed voor de lijn
Zitten lijkt me bij rammstein echt wel chiller, ik trek een heel heftig publiek niet (en hebben ook een ouder mee ) en je kunt ook niet heel snel even weg als je midden in de mensenmassa staat. Wij gaan naar Gelsenkirchen, echt zoooo chill en dichtbij als je in de buurt van de Duitse grens woont. En best een goede venue, Schalke 04 stadion.
Had nog allemaal avondeten dus zit nu aan mân tweede bord
Haha ja zou kunnen, maar dan kan ik meteen 3 kopen, er blijft altijd zo veel over! Waarom zijn er geen kleine potjes
Kom er net achter dat jonge Jane Fonda echt heel erg lijkt op Elizabeth Banks?
ECHT HE wat doen die mensen daar, ik deel je ergernis. Er zijn ZOVEEL plekken waar je wel mag zitten en overleggenâŠ
Oh en @HvO GEFELICTEERD
Weet iemand nog leuke dingen die je kan doen zoals roken of snoepen maar dan geen roken of snoepen.
Het liefst iets wat
- gratis of goedkoop is
- overal kan
- niet slecht is voor de gezondheid
- het beloningssysteem in de hersenen prikkelt
Ik kan blijkbaar niet zonder cravings en momenten van kortstondig genot dus dan moet ik daad maar vervangers voor verzinnen.
Ik ben ook op zoek naar een nieuw kussen. Zit te kijken naar een foam kussen, omdat je daarmee nekklachten zou kunnen voorkomen. Iemand daar ervaring mee?
Tandstokeren??
Zo hee daar zou ik mân tandarts echt gelukkig mee maken. Ik zou alleen niet denken dat ik ooit behoefte daaraan krijg maar kan t op zn minst een kans geven.
Sporten
Sporten? Kan gratis (thuis of hardlopen) of goedkoop afhankelijk van welke sport je leuk vindt
Nog nooit! Vriendin waarmee ik ga wel al vaker. Is echt een soort van droom, ofja ben geeneens megafan maar lijkt me zoân belevenis met al die pyrotechnics en gewoon die idiooooote kerels. En ze touren echt nog maar weinig dus dit is dĂ© kans. Hoop voor je dat ât lukt!
Sporten! Ja, stom en voor de hand liggend antwoord, maar het prikkelt wel je beloningscentrum (serotonine, endorfine en dopamine) en het vermindert stress. Ik vind het leuk, als je het volhoudt zie je na 3 maanden resultaat maar zweten vind ik ook al een beloning.
Ik ga zelf naar de sportschool om krachttraining te doen, maar het is mega laagdrempelig (rondje hardlopen of thuis oefeningen doen adhv yoga).
En geloof mij, ik had dit vier maanden geleden ECHT niet gezegd want ik was met geen stok van de bank te slaan. Maar mijn huisarts raadde me aan meer te bewegen (oke en ze heeft me ook ingeschreven bij de psycholoog), en het heeft mij heel erg geholpen. Dus hier heb je ook nog een beetje anekdotisch bewijs naast de niet-wetenschappelijke bron in de link.
Edit: ah, zie dat dit ook al 2 keer is aangeraden in de tijd dat ik dit bericht typte
Hebben jullie toevallig geen buurt app of Facebook?
klinkt goed! Dusss, wat at je? Receptje delen? haha
Yeeeey kaartjes voor The Nutcracker ballet in Londen gekocht. Rib uit mân lijf maar zo blij dat ik ze gekocht heb⊠was eigenlijk al aan de late kant met bestellen
Gamen. Of offline gamen zoals schaken of kaarten, moet ook maar net je ding zijn
Seks werkt ook, of flirten ofzo
Ik eet zonnebloempitjes, is ook nog is bezigheidstherapie haha
Oké help deze vreetzak met een keuze maken.
- Lays paprika ribbel chips
- Oreo dubbele crĂšme koekjes
0 stemmers