Wat je even kwijt wilt #10

Nee half uurtje verderop. Maar gaan iedere 2 weken er wel even een keer lunchen of uiteten… :see_no_evil:

1 like

Kennen jullie dat? Dat je ziek in bed hebt gelegen, onder je oksels ruikt en je afvraagt hoe je ooit nog van die geur af moet komen.
Misschien moet ik morgen ook nog maar thuis blijven zodat ik me de hele dag kan wassen.

9 likes

Volgens mij ga ik nooit een betaalbare woning in de buurt vinden :neutral_face:

Oké was een leuk idee dat thuisbezorgd. Maar ben nu zoooo fucking misselijk. Logisch ook na de hele dag nauwelijks eten omdat ik ziek ben :clap:t2: Slimme zet dit.

Je mag mij wel berichten!

1 like

Ik ben zo lui in mijn avonden. Vond het vroeger zo gaar als mensen niks meer deden na hun werk en alleen tv keken ofzo en nu ben ik ook zo iemand geworden

2 likes

Ik wil echt graag op mezelf maar ik heb er geen geld voor :frowning: echt jammer wel

Brillendragers: hoe maken jullie je glazen schoon? Ik heb zo’n bedrukt brillenpoetsdoekje van de opticien, maar ik heb de indruk dat er nog steeds een waas op m’n glazen blijft?

Altijd.
Zelfs na een drukke dienst denk ik dit.

1 like

Even in de vaatwasser.

2 likes

Water en een drupje zeep.

1 like

Ik ga de laatste tijd eerder naar werk maar ben ook later klaar?

Heb wel eens kut dagen maar vind het (meestal) toch wel heel leuk en krijg ik er blijkbaar toch wel veel energie van :smile:.

En nu ik toch bezig ben met brillenvraagjes: maakt een blauwe filter écht een verschil? Ik kijk veel uren per dag naar beeldschermen (zeker 7u per dag), maar ik heb geen hoofdpijn oid

1 like

Ik gebruik een spray die ik bij de opticien koop. De doekjes zijn niet goed voor je glazen. Tip: in Portugal kost dit 2 euro en hier ben ik bijna 10 euro kwijt.

1 like

Een droog microvezeldoekje veegt lekker streeploos schoon. Als mijn glazen echt vies zijn, spray ik er gerust wat glassex op om ze daarna met het eerdergenoemde doekje schoon te vegen. Werkt als trein.

Die prefab vochtige brillendoekjes en het meegeleverde doekje van de opticien kun je beter in de prullenbak gooien.

3 likes

Wat grappig, dat klinkt alsof het inderdaad is wat ik gisteren ook al postte in reactie op jou wat het bij mij was toen ik een niet werkende cv ketel en thermostaat had. Ik hoop echt dat het gauw gemaakt is! Hebben ze een straalkacheltje bij je achter gelaten of heb je zelf iets om het te verwarmen in je huis? Of kun je ergens heen? Misschien een avondje naar de bios ofzo, hoef je niet thuis in de kou te zitten.

Edit: ah heb nu bij gelezen. Jammer dat de monteur geen kacheltje voor je had :-1:Misschien woensdagochtend maar met een washandje en koud water wassen? Voel je je niet zo vies maar hoef je ook niet onder een koude douche

1 like

Wij noemen Epke Zonderland thuis Epke Gluurbuur. En niemand weet waarom.

8 likes

Er is een speciaal stukje hel voor mensen die niet stil zijn in de studieruimte. Like shut the fuck up please. Ik moet morgen een tentamen maken… als je wil samenwerken, en net ietsjes te hardop wil praten en lachen dan ga je niet in een stilte ruimte zitten
:face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

Samenvatting

En jaaaa toegegeven ik ben er wat gevoelig voor en misschien ben ik een zeikerd, komt door mn add dus iedere afleiding is er één en ik wil me graag concentreren. Maar dit is toch gemaakt om stil te zijn :cry: dan ben het dan ook!
Heb zelfs concerta in hoge dosis genomen en klassieke muziek hard in mn oordopjes, maar alsnog gaat dat gefluister er door heen en kan ik me niet concentreren :disappointed:

5 likes

Gefeliciteerd @Hvo! :tada::balloon: Vonden je collega’s je hapjes lekker?

Ik doe het al jaren met mijn bril, niks aan de hand!

En wat betreft dat ene tandje: ik weet niet hoe jij verzekerd bent, maar bij mijn tandartsverzekering zit standaard € 500,- vergoeding voor orthodontie. Die vergoeding staat los van de andere tandartskosten die je eventueel maakt.

Ik heb ook een verschoven tand doordat ik te lang heb gewacht om mijn spalkje vast te laten plakken. Het ging heel snel kieren. Mijn tandarts stelt nu een nachtbeugel voor, daarmee zou het gewoon op te lossen zijn en die kost zijn in mijn pakket dus ook gewoon gedekt omdat die nachtbeugel verder niet zo duur is.

Je zou eventueel je zorgverzekering volgend jaar hierop af kunnen stemmen.