Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt. Jij bent niet verantwoordelijk voor een aanrijding met een persoon. Het eten van taart met slagroom en het halen van een burger staat toch los hiervan? Zulke dingen gebeuren helaas. Dus schuldig hierom voelen, dan kan je je werkelijk om alles schuldig voelen. Of bedoel je dat niet? En wat heeft dat met je bekeken voelen te maken?
Toen ik huurtoeslag ontving kreeg ik ook een brief of ik wel woonde waar ik woonde en dat ze dachten dat mijn ouders op mijn adres woonden, ik woonde toen in een studentenhuis. Alsof ik daar met Mn ouders woon en een heel gelul. Ik moest toen ook naar de gemeente. Ze willen waarschijnlijk gewoon ff je gegevens en dergelijke nachecken. Kijken of alles klopt. Zou ik me niet zorgen om maken!
Je moet echt minder hard voor jezelf zijn! Ik bedoel dit goed, dus ik hoop dat je dit ook goed kan opnemen. Als jij taart wil eten met slagroom dan moet je dat gewoon doen én er gewoon van genieten! Waarom zou je dat niet doen? En zoals hierboven al gezegd heeft die aanrijding hier niks mee te maken. Je hoeft jezelf niet weg te cijferen. Als ik je posts hier op het forum lees hoop ik echt dat je hierover met iemand kan praten. Je hoeft jezelf niet constant schuldig te voelen of te twijfelen aan jezelf en er is niks mis mee om ergens van te genieten, integendeel!
Ik zit opgesloten in mn huis omdat mn slot is dolgedraaid
Oh dat is mijn droom. ‘Sorry ik kan letterlijk het huis niet uit’
Hij is in ieder geval beter dan “de brug stond open”
Ik ben zo’n cheapskate die ‘s morgens niet de kachel aan zet, maar ik zit toch te koukleumen en bibberen op de bank met mijn ontbijt.
Wat eten we vanavond? Iemand ideeen voor wat makkelijks? Ben pas 19:30 thuis dus wil niet iets maken wat nog uren duurt.
Ik droomde vannacht dat ik erachter kwam dat een vriendin hier ook op het forum zat
Treinreizen vind ik echt wel leuk, ook een beetje ontspanning, maar ik merk dat ik de laatste maanden toch liever dichter bij thuis zou willen werken om gewoon meer dingen te kunnen doen op een dag. Ik denk dan ook aan wat ik dan moet als ik kinderen zou hebben. Die moet ik dan erg vroeg naar een opvang brengen en heel laat weer ophalen.
Vind het stiekem jammer dat ik niet meer mijn oude functie uitoefen, want toen woonde ik in de stad waar ik ook werkte EN was er een opvang bij mijn werk waardoor je echt een samen uit, samen thuis gevoel zou kunnen hebben.
Eergisteren had ik een lange discussie met mijn vriend over kinderen en wanneer en waar en ik wil nu het liefst gewoon alles op orde hebben. Ik voel erg veel tijdsdruk.
Het treinreizen kalmeert wel want dan kan ik een beetje nadenken en mijmeren. Dat wil ik dan ook niet kwijt. Of misschien is dat een kleine prijs om te betalen. Dat vind ik eigenlijk ook niet zo erg.
/treingedachtes uit, bedankt voor het lezen, hartje.
Ik heb me v.er.slapen omg ben nu een uur te laat op mn werk…
Ik heb nog 1 sociaal ding opstaan nog 1. 3x raden wie wakker wordt met een fucking koortslip??
Hahah heb makkelijk gehaktballetjes in satesaus, rijst en groenten gehaald. Maar we hebben tegenwoordig 5 opties dacht ik. En domino’s natuurlijk en die is voor mij altijd goed
Zo nerveus
JE KAN HET! Doe het voor je kat!
Omg ik ga had zo’n gekke realistische droom vannacht, droomde dat ik hoogzwanger was en op het punt stond om te bevallen
Echt hoe dan
Ik was vanochtend tijdens het uitlaten van de hond zo aan het kletsen met de buurvrouw dat ik een beetje gehaast naar mijn werk moest. Loop ik binnen, kijk naar beneden… Heb ik mijn UGGs nog aan (daarmee laat ik de hond uit). Ziet er niet uit.
Gelukkig ben ik 's middags thuis om de hond uit te laten en kan ik normale schoenen aandoen.
Mijn gezicht voelt echt op sommige plekken als schuurpapier aan. Iemand een goede tip voor een goede creme die niet al te duur is?
Ik heb de uitvaart gisteren gehad. Zn familie was heel aardig en benoemde ook dat t geen leuke manier was om elkaar te leren kennen, maar dat ze t wel dapper vonden dat ik er bij was. Raar om condoleances aan te nemen van onbekenden van iemand die je niet gekend hebt. Maarja, uitleggen was nog raarder, dusja.
Ik stapte vanochtend pas op het fluitsignaal de trein uit omdat ik hondenfilmpjes aan het kijken was en vergat dat ik eruit moest.