Ik stel me dan voor dat zij in de hell lekker met mensen willen kletsen maar niemand kan hun horen. Omdat satan hun op mute heeft gezet.
Ik wil nieuwe hoofdkussens kopen. Beetje stevig en het liefst budget vriendelijk. Mijn huidige kussens zijn best slap geworden. Heb ze al in de droger gehad
Ik heb altijd als ik salsa dip voor chips koop, dat er veel te veel dip overblijft als de chips al op is, jullie ook? Kan ik nog iets anders met die dip? Als pastasaus ofzo gebruiken?
Ja of door je gehakt en er dan burgers mee maken.
Ja
Of teiltje mengen met water uit de waterkoker als je die hebt!
Ik kreeg net mn boodschappen van Picnic thuis, zit er een kuipje halvarine bij. Echt zoân grote. Ik heb dat echt helemaal niet besteld, haha. Maar van de man van Picnic mocht ik het houden :â) iemand halvarine nodig?
Nee ik had een Nefit ketel!
Hahah wat een random product ook. Is het niet omdat je in een wachtrij hebt gestaan.
Ik denk toch dat Griekse salade mn lieverlings eten is. Sorry zuurkool
Nee, daarvoor kreeg ik vorige week stroopwafels, hagelslag, oreo koekjes en nog iets. Maar geen halvarine!! Wtf.
Iemand op de algemene parkeerplaats voor ons huis heeft zijn lichten aan laten staan. Maar het zijn de parkeerplaatsen voor heel veel blokken huizen, dus heb eigenlijk echt geen zin om mân pyama uit te trekken en aan te gaan bellen bij mensen. Maar toch voel ik me schuldig dat diegene waarschijnlijk morgen zonder accu staat, dus zou wel veel goede karmapunten opleveren, maar geen zin
hahaha genaaid met onze broek aan, die ga ik onthouden!
Ik was laatst bij concert en had ook zitplaatsen terwijl ik eigenlijk best een beetje wilde bewegen. Gedurende het concert gingen er geregeld mensen staan en dansen. Bij sommige nummers een paar mensen en bij andere vrijwel iedereen.
Een zitplek betekent dus niet dat je per se de hele tijd moet zitten. Ik vond dit eigenlijk een prima combi.
geen dip-tip maar misschien kan je een extra zak chips kopen voor erbij?
the more the merrier, maar wss niet goed voor de lijn
Zitten lijkt me bij rammstein echt wel chiller, ik trek een heel heftig publiek niet (en hebben ook een ouder mee ) en je kunt ook niet heel snel even weg als je midden in de mensenmassa staat. Wij gaan naar Gelsenkirchen, echt zoooo chill en dichtbij als je in de buurt van de Duitse grens woont. En best een goede venue, Schalke 04 stadion.
Had nog allemaal avondeten dus zit nu aan mân tweede bord
Haha ja zou kunnen, maar dan kan ik meteen 3 kopen, er blijft altijd zo veel over! Waarom zijn er geen kleine potjes
Kom er net achter dat jonge Jane Fonda echt heel erg lijkt op Elizabeth Banks?
ECHT HE wat doen die mensen daar, ik deel je ergernis. Er zijn ZOVEEL plekken waar je wel mag zitten en overleggenâŠ
Oh en @HvO GEFELICTEERD
Weet iemand nog leuke dingen die je kan doen zoals roken of snoepen maar dan geen roken of snoepen.
Het liefst iets wat
- gratis of goedkoop is
- overal kan
- niet slecht is voor de gezondheid
- het beloningssysteem in de hersenen prikkelt
Ik kan blijkbaar niet zonder cravings en momenten van kortstondig genot dus dan moet ik daad maar vervangers voor verzinnen.