Wat je even kwijt wilt #10

Ik ben ook op zoek naar een nieuw kussen. Zit te kijken naar een foam kussen, omdat je daarmee nekklachten zou kunnen voorkomen. Iemand daar ervaring mee?

Tandstokeren??
Zo hee daar zou ik m’n tandarts echt gelukkig mee maken. Ik zou alleen niet denken dat ik ooit behoefte daaraan krijg maar kan t op zn minst een kans geven.

1 like

Sporten :smile:

1 like

Sporten? Kan gratis (thuis of hardlopen) of goedkoop afhankelijk van welke sport je leuk vindt

1 like

Nog nooit! Vriendin waarmee ik ga wel al vaker. Is echt een soort van droom, ofja ben geeneens megafan maar lijkt me zo’n belevenis met al die pyrotechnics en gewoon die idiooooote kerels. En ze touren echt nog maar weinig dus dit is dé kans. Hoop voor je dat ‘t lukt!

1 like

Sporten! Ja, stom en voor de hand liggend antwoord, maar het prikkelt wel je beloningscentrum (serotonine, endorfine en dopamine) en het vermindert stress. Ik vind het leuk, als je het volhoudt zie je na 3 maanden resultaat maar zweten vind ik ook al een beloning.
Ik ga zelf naar de sportschool om krachttraining te doen, maar het is mega laagdrempelig (rondje hardlopen of thuis oefeningen doen adhv yoga).

En geloof mij, ik had dit vier maanden geleden ECHT niet gezegd want ik was met geen stok van de bank te slaan. Maar mijn huisarts raadde me aan meer te bewegen (oke en ze heeft me ook ingeschreven bij de psycholoog), en het heeft mij heel erg geholpen. Dus hier heb je ook nog een beetje anekdotisch bewijs naast de niet-wetenschappelijke bron in de link. :grin:

Edit: ah, zie dat dit ook al 2 keer is aangeraden in de tijd dat ik dit bericht typte

5 likes

Hebben jullie toevallig geen buurt app of Facebook?

klinkt goed! Dusss, wat at je? Receptje delen? haha

Yeeeey kaartjes voor The Nutcracker ballet in Londen gekocht. Rib uit m’n lijf maar zo blij dat ik ze gekocht heb… was eigenlijk al aan de late kant met bestellen :blush:

14 likes

Gamen. Of offline gamen zoals schaken of kaarten, moet ook maar net je ding zijn

Seks werkt ook, of flirten ofzo

2 likes

Ik eet zonnebloempitjes, is ook nog is bezigheidstherapie haha

2 likes

Oké help deze vreetzak met een keuze maken.

• Lays paprika ribbel chips
  • Oreo dubbele crème koekjes

0 stemmers

Op zoethout kauwen? Weet niet precies hoe dat qua suikers zit though.

Ik vind het fijn wanneer wandelaars en hardlopers (fietsers ook wel trouwens) een reflecterend hesje en een lamp dragen. Ik hou echt van zulke mensen :grin:

4 likes

Wat is dit
Ik plaats dit en daarna vind ik een leuke studio 10 minuten verderop (er zijn letterlijk maar tien huizen te huur in mijn hele gemeente, serieus) en heb ik die vanavond bezichtigd en alles was perfect en morgenavond hoor ik wat
Er waren nog twee anderen

DUIM VOOR MIJ AUB

80 likes

Het is in m…j…l, hahaha ??? (Hoop dat je weet wat ik bedoel nu)

Ik was met m’n vriend in Amsterdam en de auto stond redelijk ver dus toen hebben we zo’n felyx scooter genomen. Zat ik achterop bij m’n vriend, toen voelde ik me echt zo’n Amsterdamse tuthola haha maar het was wel leuk

6 likes

Stomme Apple. Hoezo is die stomme pencil niet ook voor een iPad 2017 geschikt maar wel voor de 2018. Heb uit wanhoop maar een wacom pen besteld, want mn tekentablet daarvan is chill, maar dit werkt echt niet zo fijn als mn tekentablet, of de iPad pro en iPad pencil van mn vriend.

Ben zo gefrustreerd hierover. Een iPad pro is echt te duur op dit moment, en om nou van een iPad 2017 naar 2018 te upgraden gaat me iets tever. First world problems ook echt.

Ik heb net Pizza besteld maar ben teleurgesteld in mezelf. Hij zal vast lekker smaken maar deze ongezonde keuzes helpen me geen stap verder.

Nu van genieten, morgen er weer tegenaan!

2 likes