Wat je even kwijt wilt #10

Hier word ik heeeeel blij van

Haha ja alsof het gaat om een weekendje weg
 Wel echt een super interessant programma! Ik ‘moet’ dit zelfs kijken voor m’n studie dus mij hoor je niet klagen :grimacing:

1 like

Haha ja ik dacht ook: huuuuh wat?! Waarschijnlijk praat ze ook wel anders als ze er langer zit haha :rofl:

1 like

Ik ben blij dat andere mensen dit herkennen, voelde me al een beetje een zeur haha. Maar echt ZOOO irritant!!
Ze gingen trouwens vrij snel na mn berichtje weg en daarna zat ik op een wolkje vol rust te studeren want iedereen was verder stil dus dat is wel fijn :sun_behind_small_cloud:

1 like

Ik heb wel een blauwfilter in de lezen van mijn bril. Heb deze aangeschaft nadat ik opeens onverklaarbare hoofdpijn kreeg. Ik ben grafisch vormgever dus ik kijk dagelijks naar schermen. Het heeft voor mij wel geholpen, maar ik draag hem zeker niet meer dagelijks.

1 like

Ik ga morgen: mn snor en wenkbrauwen harsen, nagels lakken, haar wassen en uitgebreid drogen, mooie make-up op en waarschijnlijk laarsjes met hak aandoen en ik heb er nu al zooo veel zin in

7 likes

Helemaal niet te hard hoor, snap de reactie wel, daarom baalde ik ook. Ik ben er gewoon echt slecht in, maar heb vandaag weer geleerd dat ik me niet zo aan moet stellen en gewoon netjes en sociaal moet zijn. Zeker in zo’n situatie.

Tis iig allemaal goed gekomen vandaag. Bedankt :slightly_smiling_face:

3 likes

Halloween is erg gevaarlijk omdat met dit feest satan de duivel en zijn demonen worden vereerd. Het is spelen met vuur want dit zijn de echte boze geesten (gevallen engelen) die bezit zullen gaan nemen van onwetende mensen.

Verdwaald op refoweb omdat ik niet kan slapen. :disappointed_relieved:

13 likes

Ik ben aan het netflixen en wijn drinken en chips eten en zo lang mogelijk wakker blijven omdat ik niet wil dat het morgen wordt

1 like

Ah :frowning:
Het komt goed, je kunt dit. :kissing_heart:

1 like

Heel slecht geslapen, ik ben zo moe :confused:

Ik ben ook zo moe, superveel gedroomd. Het voelt alsof Mn hoofd vol watten zit. Gister btw A streetcat named Bob gezien. Vond hem echt leuk en lief. :smile_cat:

Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt. Jij bent niet verantwoordelijk voor een aanrijding met een persoon. Het eten van taart met slagroom en het halen van een burger staat toch los hiervan? Zulke dingen gebeuren helaas. Dus schuldig hierom voelen, dan kan je je werkelijk om alles schuldig voelen. Of bedoel je dat niet? En wat heeft dat met je bekeken voelen te maken?
Toen ik huurtoeslag ontving kreeg ik ook een brief of ik wel woonde waar ik woonde en dat ze dachten dat mijn ouders op mijn adres woonden, ik woonde toen in een studentenhuis. Alsof ik daar met Mn ouders woon :rofl: en een heel gelul. Ik moest toen ook naar de gemeente. Ze willen waarschijnlijk gewoon ff je gegevens en dergelijke nachecken. Kijken of alles klopt. Zou ik me niet zorgen om maken! :slightly_smiling_face:

7 likes

Je moet echt minder hard voor jezelf zijn! Ik bedoel dit goed, dus ik hoop dat je dit ook goed kan opnemen. Als jij taart wil eten met slagroom dan moet je dat gewoon doen én er gewoon van genieten! Waarom zou je dat niet doen? En zoals hierboven al gezegd heeft die aanrijding hier niks mee te maken. Je hoeft jezelf niet weg te cijferen. Als ik je posts hier op het forum lees hoop ik echt dat je hierover met iemand kan praten. Je hoeft jezelf niet constant schuldig te voelen of te twijfelen aan jezelf en er is niks mis mee om ergens van te genieten, integendeel!

2 likes

Ik zit opgesloten in mn huis omdat mn slot is dolgedraaid :sob:

Oh dat is mijn droom. ‘Sorry ik kan letterlijk het huis niet uit’ :woman_shrugging:t2:

22 likes

Hij is in ieder geval beter dan “de brug stond open” :joy:

Ik ben zo’n cheapskate die ‘s morgens niet de kachel aan zet, maar ik zit toch te koukleumen en bibberen op de bank met mijn ontbijt. :fearful::fearful:

3 likes

Wat eten we vanavond? Iemand ideeen voor wat makkelijks? Ben pas 19:30 thuis dus wil niet iets maken wat nog uren duurt.

Ik droomde vannacht dat ik erachter kwam dat een vriendin hier ook op het forum zat :no_mouth:

1 like