Vanavond komen er een aantal vrienden eten, dus ik moet voor ze koken. Ik heb alleen echt helemaal geen inspiratie? We zijn met 6-7 man en ik wil graag vegetarisch koken, maar het moet niet iets zijn waar je het vlees in ‘mist’ want er zitten een aantal mensen in het groepje die fervent vleeseter zijn. Liefst moet het ook niet al te duur zijn (maar ik kan nog even langs de markt voor groenten enzo) en een bereidingstijd van max 30-45 min hebben (kan evt ook langer als het in de oven moet oid, maar ik heb geen zin langer in de keuken te staan). Heeft iemand een goed idee? Ik kom zelf niet veel verder dan wraps
Een curry?
gado gado, haha dat heb ik net allemaal in huis gehaald,
sperziebonen, tauge, komkommer en gekookt ei. met rijst en veeeel pindasaus. heurlijk
Ik voel me echt verschrikkelijk op het moment en moet zo werken. Het liefst zou ik me ziek melden en de hele dag in bed ijs eten en wachten tot dit voorbij is.
Zit ziek thuis en voel me ook echt beroerd.
Als ik dan naar buiten kijk en het zonnetje zie, zegt iets in mij dat even naar buiten mij goed zal doen.
Wat denken jullie:
- Blokje om, frisse lucht
- Blijf lekker onder dat dekentje
0 stemmers
Schoonmaken?! Zeg, ga jij eens héél gauw iets leuks doen voor jezelf nu je een dagje het rijk alleen hebt!
Mijj moeder belde net. Waarschijnlijk heeft mijn stiefoma net een cva gehad. Is nu met sirenes naar het zkhs. Vrouwtje is 82, ben benieuwd
Toen ik nog rijles had, had ik me nooit kunnen voorstellen dat ik chill 140 over de snelweg zou kneuren zonder stress. Echt heerlijk van Nijmegen naar huis gereden in het zonnetje en jvtw playlist.
Jongens duim voor mij (en adem voor me want mij lukt het niet zo goed hahaha). Zometeen poging 5.
Heel veel succes!
Je kan het!
Melanzane Parmigiana! Ik vind zelf dat aubergine wel helpt bij de ‘vlees-feel’ omdat het zo stevig is.
Succes!
Als jullie een snoeptrommel mogen vullen op het werk, wat zou je er dan in doen?
Ik heb afgelopen weekend een elektrische melkopschuimer gekocht en het is mijn beste beslissing van 2018
Succes!
Winegums!
Zoete zachte dropjes
Van die verschrikkelijke fruit en drop toffee’s die zo lekker aan je tanden blijven plakken.
Dat nam mijn vader altijd mee naar werk vroeger, en dan aten wij eerst de helft op.
Hahahaha moam zit er nu in en is bijna op