Wat je even kwijt wilt #10

Treinreizen vind ik echt wel leuk, ook een beetje ontspanning, maar ik merk dat ik de laatste maanden toch liever dichter bij thuis zou willen werken om gewoon meer dingen te kunnen doen op een dag. Ik denk dan ook aan wat ik dan moet als ik kinderen zou hebben. Die moet ik dan erg vroeg naar een opvang brengen en heel laat weer ophalen.

Vind het stiekem jammer dat ik niet meer mijn oude functie uitoefen, want toen woonde ik in de stad waar ik ook werkte EN was er een opvang bij mijn werk waardoor je echt een samen uit, samen thuis gevoel zou kunnen hebben.

Eergisteren had ik een lange discussie met mijn vriend over kinderen en wanneer en waar en ik wil nu het liefst gewoon alles op orde hebben. Ik voel erg veel tijdsdruk.

Het treinreizen kalmeert wel want dan kan ik een beetje nadenken en mijmeren. Dat wil ik dan ook niet kwijt. Of misschien is dat een kleine prijs om te betalen. Dat vind ik eigenlijk ook niet zo erg.

/treingedachtes uit, bedankt voor het lezen, hartje.

12 likes

Ik heb me v.er.slapen omg :frowning: ben nu een uur te laat op mn werk…

Ik heb nog 1 sociaal ding opstaan nog 1. 3x raden wie wakker wordt met een fucking koortslip??

Hahah heb makkelijk gehaktballetjes in satesaus, rijst en groenten gehaald. Maar we hebben tegenwoordig 5 opties dacht ik. En domino’s natuurlijk en die is voor mij altijd goed :see_no_evil:

1 like

Wat zou het zijn :scream:

9 likes

Zo nerveus :pensive:

JE KAN HET! Doe het voor je kat! :slight_smile:

Omg ik ga had zo’n gekke realistische droom vannacht, droomde dat ik hoogzwanger was en op het punt stond om te bevallen :sob::sweat_smile::scream::weary:
Echt hoe dan

3 likes

Ik was vanochtend tijdens het uitlaten van de hond zo aan het kletsen met de buurvrouw dat ik een beetje gehaast naar mijn werk moest. Loop ik binnen, kijk naar beneden… Heb ik mijn UGGs nog aan (daarmee laat ik de hond uit). Ziet er niet uit.

Gelukkig ben ik 's middags thuis om de hond uit te laten en kan ik normale schoenen aandoen.

5 likes

Mijn gezicht voelt echt op sommige plekken als schuurpapier aan. Iemand een goede tip voor een goede creme die niet al te duur is?

Ik heb de uitvaart gisteren gehad. Zn familie was heel aardig en benoemde ook dat t geen leuke manier was om elkaar te leren kennen, maar dat ze t wel dapper vonden dat ik er bij was. Raar om condoleances aan te nemen van onbekenden van iemand die je niet gekend hebt. Maarja, uitleggen was nog raarder, dusja.

3 likes

Ik stapte vanochtend pas op het fluitsignaal de trein uit omdat ik hondenfilmpjes aan het kijken was en vergat dat ik eruit moest.

14 likes

@Fenayi jij was toch degene die vaak misselijk was, mogelijk nav onttrekkingsverschijnselen van cannabis? Hoe gaat het daar nu mee?

Ik wilde nog even laten weten dat ik een 9 heb gehaald voor mijn journalistieke dossier en mijn eerste tentamen politiek ook heb gehaald!

Bedankt voor jullie steun en hulp :heart:

62 likes

Wauw, mooie prestatie! Gefeliciteerd!

1 like

Ik heb deze week vakantie en lig dus nog in bed. Maar op de een of andere manier voel ik me altijd schuldig dat ik niks nuttigs doe en ik weet dat er heel veel mensen wél aan het werk zijn. Slaat nergens op… :roll_eyes:

Ik heb m’n lootje voor Secret Santa gekregen, zo leuk :dancingbanana:

9 likes

Ik had ook raar gedroomd vandaag! Halve inception want ik droomde dat ik een croissaint had gegeten in mijn slaap dus ik werd wakker (nog steeds in mijn droom) en baalde van 1. de calorieen en 2. dat ik er niet van had genoten en 3. de kruimels in bed.

Toen werd ik echt wakker en had ik honger.

Het eerste wat ik denk is: kan je vriend niet het kindje ophalen na werk?

Vanochtend voelde ik me echt even een tokkie maar toch no regrets. Het was echt mega mega druk bij de trein dus na wat duw- en trekwerk stond ik dan eindelijk in het halletje. Ik zag dat twee meisjes netjes stonden te wachten om op zo’n klapstoeltje te gaan zitten. Maar in plaats van er tegenaan te staan, stonden ze gewoon midden in het halletje te wachten. Toen keek ik de coupé in, zag ik iedereen staan en heb ik mijzelf snel op het klapstoeltje neergezet :joy:. Vond het wel sneu maar toen daarna iedereen zo dicht op elkaar stond, was ik toch blij dat ik zat.

10 likes