Wat je even kwijt wilt #10

Haha ik open net de app waarin ik bijhoud welke van de series die ik volg een nieuwe aflevering hebben, zie ik ineens dit :rofl:

Edit: haha nu hebben ze de hele show uit de app gehaald, ik denk dat er iemand not amused was :stuck_out_tongue:

18 likes

Door jouw bericht heb ik besloten om nu bij mijn lieve bejaardjes langs te gaan. Ben er al veel te lang niet geweest. En lieve, Jauregui, je bent nog jong, en het leven is lang. Knuffel!

3 likes

Elke avond voor ik ga slapen denk ik aan het feestje waar ik vrijdag alleen naartoe ga en dan word ik weer zenuwachtig.

Ja dit is ook mijn go to recept voor een groep. Als je googled op Jamie Oliver Melanzane vind je een makkelijk receptje. Ik doe er altijd nog ricotta op of als het klaar is burrata erover.
Zelf springrolls maken aan tafel vind ik ook altijd gezellig (met avocado, wortel, komkommer, lente ui, mango etc en dan satesaus maken van pindakaas en wat andere sausjes). Vega lasagne met spinazie, ricotta en citroen doet het ook altijd goed. Of een zoete aardappelcurry.

@August Succes!! Je bent misschien al bijna klaar? ik hoop dat je goed nieuws hebt!

1 like

Ik zou zo graag een dag helemaal alleen thuis willen zijn en dan in een ruk een boek uitlezen. Keep on dreaming

Ik kreeg er ook een naar gevoel van. Dacht zelfs net “gadverdamme”. Zo rot om eenzaam te zijn :frowning: En als ik dit zie voel ik me ook meteen schuldig dat ik vrijwilligerswerk zou moeten doen, al kost dat me ook veel energie weet ik uit ervaring. Maar toch, zou wel fijn zijn voor die ander.

Ik heb dus ook snel weggeklikt na het lezen van de tekst omdat ik de tekst en de still van het filmpje al genoeg ellende vond. En het maakt me angstig voor mijn vader. Hij en zijn vriendin leunen zoveel op elkaar, wat als één van hun overlijdt. M’n vader komt dan echt in een isolement terecht damn. En dan heeft hij dus nog kinderen :thinking:

1 like

Ik heb een puzzel gekocht maar ik voel me viezig, het voelt viezig. Hij is tweedehands en het idee dat al die stukjes al door iemands handen zijn gegaan, ieh goor. Maar ik vind een nieuwe puzzel voor 10x zoveel kopen ook maar onzin. Nja misschien kan ik eerst de stukjes afdoen met een doekje ofzo :’)

Sowieso ben ik me de laatste tijd zo bewust van “bacteriĂ«n”. Vind een toetsenbord op een openbare computer echt naar en alle deurknoppen en probeer ze ook te ontwijken tegenwoordig. En contant geld bah.

@August hoe ging het?!

Dit is mijn leven

Toevallig hadden mijn man en ik het hier van het weekend over. Ik wil geen kinderen. En toen begon hij over wat als dan een van ons overlijd
 Een partner is natuurlijk geen garantie en kinderen ook niet, maar het klonk wel heel eenzaam dan ineens. Ik ben er ook wel een beetje naar van geworden. Ik geloof dat het van mij dan niet meer hoeft.

2 likes

Oooh dat kan je! Ben je licht of pas net begonnen met roeien? Succes, het is maar even en als je denkt dat je dood gaat kan je altijd nog harder dood gaan! Voor mij is 2k altijd een mentaal spelletje geweest dus lekker verstand op 0 en laat je niet fucken door je eigen hoofd, je coaches weten wat je lichamelijk kan, jij hoeft het alleen maar uit te voeren. Succes en let me know hoe het is gegaan :smiley:

Daarvoor heeft meneer de burgermeester wat op gevonden :stuck_out_tongue:

1 like

Ik weet dat dit van Samson en Gert komt, maar verder dan een gekkie die altijd klopt want de bel was kapot kom ik niet. Maar is het een aanrader ja, qua puzzelstukjes schoonmaken? :stuck_out_tongue:

Of :gloves: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mijn oma heeft al haar kinderen verloren en ook haar jongere man is overleden. Ook al is haar gezondheid nog prima, kan ze overal heen en heeft ze 3x per week bezoek, toch voelt ze zich ontzettend alleen. Het liefst zou ze toch al bij haar kinderen en man zijn. En dat neem ik haar niet kwalijk omdat het gewoon rot is om als laatste achter te blijven.

1 like

Ik werkt al vanaf juli onder een startersbeurs bij een bedrijf en mijn ‘contract’ zou begin januari aflopen. We zouden er begin december over gaan kletsen of ik kon blijven ja of nee.

Toen zat ik net ff bij te kletsen met mijn baas aangezien ze 2 weken in Amerika zaten en ik het kantoor zou leiden.

EN HIJ BOOD ME NET EEN BAAN AAN! EN IK BEN ZO ONGELOOFLIJK BLIJ. ER VALT ZO’N LAST VAN MIJN SCHOUDERS HOERA HOERA.

74 likes

Gefeliciteerd!! Wat leuk voor je, kan me voorstellen dat het een opluchting is! :slight_smile:

En bedankt @InEuropa @Heinz @Madam-Mikmak @Portugal en @Santeria voor de tips! Ik ga Melanzane proberen te maken, hopelijk lukt het haha! De andere ideeen bewaar ik voor een andere keer :smiley:

1 like

Gefeliciteerd!

kleine ergernis

Volgens mij heb ik jou al vaker baas/bazen zien schrijven.
Kan daar zo slecht tegen als er werkgever/manager/leidinggevende bedoeld wordt.

1 like

3 likes

O hoezo kan je er niet tegen dan? Het is echt mijn baas/bazen haha?
Maar dankjewel! :blush:

7 likes