Het zou soms fijn zijn geweest als Walen naast Frans ook redelijk Nederlands of Engels spraken. Maar dat lijkt bijna nooit voor te komen.
Haribo kindermix
Ja maar sommig mensen vinden dat denigrerend klinken ofzo?Mijn vriend zegt ook altijd âeen hond heeft een baasâ
Ja, het klopt ook wel gewoon
Alleen heb ik er zelf altijd alleen een negatief beeld bij.
Dit dus
Biggetjes! Of van die yoghurt snoepjes!
Weet iemand nog een goede slechte Nederlandse film op Netflix? Vanmorgen leve boerenliefde gekeken, zoiets bedoel ik. Lekker met verstand op nul en kijken haha
Oh op die manier! Ik gebruik het woord baas in de praktijk eigenlijk ook niet. Ik gebruik het vooral hier. Ik noem hem normaal gewoon bij naam, maar dat gaat hier niet echt.
Verder heb ik een goede band met hem. Kreeg ook gewoon een knuffel nadat hij de baan aanbood aan mij. Met baas bedoel ik echt helemaal niks negatiefs hier
Mijn boek is aaaaaf Het gaat NU naar de drukkerij!!! (oke, ik mag er voorlopig eigenlijk niks over zeggen, maar jullie kunnen wel zwijgen toch?)
En vrienden? Ik zit een beetje met hetzelfde, omdat ik nog niet weet of ik kinderen wil. Alleen kinderen kunnen ook verhuizen? Of gewoon geen band met je hebben (zat eenzame ouderen in een tehuis wiens kinderen nooit komen).
Mochten we besluiten niet voor kinderen te gaan, dan zou ik alsnog wel regelmatig met vrienden (met of zonder kinderen) willen afspreken. Misschien ook wel mensen leren kennen die er hetzelfde in staan.
Pas je goed op jezelf? Heb je het alleen met studie-gerelateerde zaken of heb je dit gevoel ook bij andere dingen?
Vind het gewoon spannend om alleen naar Amsterdam te gaan. Kans is volgensmij heel klein dat mijn ex er komt. Maar het is wel iets waar ik normaal gesproken met hem naartoe zou gaan. Ja ik weet het eigenlijk niet zo goed. Gewoonnhet idee dat ik alleen ben dan ofso?
Ik begrijp niet waarom je je in Amerika moet registeren om te stemmen. In Nederland krijg je âgewoonâ je stembiljet thuisgestuurd als je eenmaal oud genoeg bent. Waarom zou dit niet overal zo zijn? Zitten er gaten in ons systeem dat ik niet ken? Wat voor voordelen heeft registeren (if any???)? Ik snap het niet.
Ja, dan wordt het wel belangrijk om daar in te gaan investeren ja. Vrienden hebben wij allebei eigenlijk heel weinig. Mijn man heeft nog wel een enorme familie, dus hij heeft op zich nog wel een soort vangnet.
Als ik naar mijn moeder kijk zie ik wel hoe belangrijk ik voor haar ben. Mijn broer woont in het buitenland, dus eigenlijk heeft ze alleen mij. Zij heeft ook weinig vrienden. Een kinderloze vriendin van in de 50 heeft echt heel veel geĂŻnvesteerd in vriendschappen en ik zie wel dat dat heel waardevol is.
Want inderdaad, er zijn ook genoeg ouderen met kinderen die ze nooit zien. Of af en toe. Maar zingeving haal je ook niet uit een kind dat je maar eens per week ziet.
Ik ben zo intents moe en ik moet nog drie uur.
Maar studeren kan toch ook best zwaar zijn? Zeker als je de lat voor jezelf hoog legt ofzo. En ik dnek dat dingen als studeren juist ook moeilijker gaan als je niet lekker in je vel zit, omdat je hoofd dan al druk is met allemaal andere dingen.
Zou het misschien helpen om jezelf even een dagje vrij te geven en even te doen waar je behoefte aan hebt?
Het is historisch ook een onderdrukkend systeem, bedoeld om bepaalde bevolkingsgroepen uit te sluiten van stemmen. Dus het is inderdaad ook heel raar
Ja, nu je het zegt, dat wist ik ook wel. Ik lees ook verhalen dat mensen om ineens debiele regels geweigerd worden of hun registratie âineensâ verdwenen is. Maar ik vind het zo raar dat het gewoon nog niet veranderd is.
Aan de andere kant is het Amerika en profiteren de Republikeinen ervan dus eehh tja. Net als van dat idiote district systeem waardoor Hilary MEER stemmen had en alsnog verloor
Maar niets doen omdat je tegen jezelf hebt gezegd dat dat mag is wel heel anders dan niets hebben kunnen doen en je daar de rest van de tijd rot over voelen.
Shop ze!
Ik citeer : ik wil graag die proeven met Sjoklaa
Het gaat helemaal niet goed met mân 16-jarige kat en ik kan gelukkig snel terecht bij de dierenarts maar ik ben zooo bang dat er iets ergs is