Ze hebben zich duidelijk ook goed verdiept in de betekenis van Halloween.
Waarom hebben zij internet. En waarom gebruiken zij die niet om op te zoeken wat halloween nou echt inhoud.
Cetomacrogol. Ik gebruik hem overigens zelf niet maar mijn moeder. Heb hem wel eens gebruikt als Mn huid heel trekkerig aanvoelde en vind het een fijne crème. Ze heeft hem dacht ik van de apotheek (of huisarts?) .
ik snap niet wat voor kleren ik vandaag aan moet doen. T-shirt, driekwart mouwen of dunne trui? Het wordt 18 graden hier.
Pff ik zie op tegen een gesprek op werk, iemand is helemaal uit dr plaat gegaan tegen me naar aanleiding van een email. Diegene heeft echt bizar heftig gereageerd, maar geeft mij overal de schuld van.
Ik heb een trui aan met een hemdje eronder en een openhangende gevoerde spijkerjas
Hier zo’n 16 graden met zon en ik ben een koukleum
Goed eten door de dag heen, dan komt t goed! Wat is je streeftijd en wat moet je doen? 2k? Ik heb zelf een paar jaar wedstrijd geroeid dus ik ken het gevoel van testen, maar je coaches laten je echt geen dingen doen die je niet kan en daarnaast kan je zelf altijd meer dan je denkt! Veel plezier en succes
Ik heb een lange dag voor de boeg, moet om half 12 beginnen met werken en ben waarschijnlijk pas rond 22:00 klaar
Heb net m’n 2e implanon laten plaatsen. Voel me zo goed vandaag
Ja, geen last meer van gehad sinds ik niet meer bij mijn ex thuis kom haha.
Ik ben ziek en een vriendin van me was gisteren toevallig voor een afspraak in mijn stad. Toen is ze daarna naar mijn huis gekomen, heeft ze mijn fiets gepakt en is naar de supermarkt gegaan om mijn koelkast te vullen (want die was leeg). Zo lief.
Ik moest al janken maar nu nog harder:(
Ik heb zometeen voor het eerst sinds 3 weken weer rijles en ik ben doodnerveus. Hoe moet dat op de dag van het echte examen wel niet zijn?
Zo herkenbaar. Ik werd vanmorgen zo moe wakker maar ik weet nu al dat ik vanavond niet voor half 11 in mn bed lig en dan eerst nog een uur op mn telefoon ga liggen pielen voordat ik ga slapen.
Ik ben weer aan het Tinderen en op zich heb ik prima foto’s op Tinder, die niet te debiel zijn of te onrealistisch.
Maar ik ben toch erg onzeker over mijn gewicht (heb nogal overgewicht en heb niet een full frontal body foto op Tinder) dus eigenlijk wil ik helemaal geen dates omdat ik me schaam. Maar nu spreek ik dus toch af met een leuke knul en ik vind het zo verschrikkelijk eng.
Wat goed van je! Je gezondheid als reden noemen voor het stoppen met roken is toch hartstikke prima? Bovendien ben je hen natuurlijk helemaal geen reden verschuldigd, irritant dat zij er zo moeilijk over doen.
Edit: Oh huh, ik dacht dat je in je post had gezet dat je stopte omdat je roken ongezond vind maar dat staat er helemaal niet. Negeer dat dan maar haha. Ofja, als je een reden zoekt dan kan je dat natuurlijk wel gewoon noemen
Ticket.Tack vraagt even of ik het ontvangen geld van een gecancelt event terug wil overmaken + de servicekosten (die de koper heeft betaald) die ik zelf niet uitbetaald heb gekregen. Haha wat denken ze zelf! (Die extra kosten dan vooral he) Ga hier sowieso niks meer verkopen. En zou het ook niet doen als ik een koper was (want als je niet met PayPal hebt betaald, moet je het zelf oplossen met je verkoper)
Vanavond komen er een aantal vrienden eten, dus ik moet voor ze koken. Ik heb alleen echt helemaal geen inspiratie? We zijn met 6-7 man en ik wil graag vegetarisch koken, maar het moet niet iets zijn waar je het vlees in ‘mist’ want er zitten een aantal mensen in het groepje die fervent vleeseter zijn. Liefst moet het ook niet al te duur zijn (maar ik kan nog even langs de markt voor groenten enzo) en een bereidingstijd van max 30-45 min hebben (kan evt ook langer als het in de oven moet oid, maar ik heb geen zin langer in de keuken te staan). Heeft iemand een goed idee? Ik kom zelf niet veel verder dan wraps
Een curry?
Heb je met Klarna betaald? Dan moet je gewoon even wachten want Zara zorgt zelf dat je een nieuwe aangepaste factuur krijgt met het nieuwe bedrag dat je moet betalen! Althans zo ging ‘t bij mij altijd.