Oohh, oke. Wat heb je gezien? Wat voor hout? Gelakt, geolied? (Vraagt mn vriend die legt parket namelijk haha)
Ik denk dat het niet per se iets Brabants is, want ik gebruik het ook en in mijn omgeving is het ook niet onbekend en ik woon in Noord-Holland
Hahaha geen idee sorry
Wie heb jij aangevallen met een schaar?
Grrrrrr normaal vind ik spoilers helemaal niet erg. Maar nu zegt die Chelsea Houska van teen mom iets op Twitter over making a murderer en I am not here for this ik ben emotionally invested in deze zaak en ik. wil. geen. spoilers.
Ja chick achter de balie moest verdomme 5 euro afrekenen NORMAAL DOEN
Hebben jullie wel eens five Guys milkshakes gedronken? Welke is €5,- waard?
Hahaha ik koop elk jaar sloffen draag ik 3x en dan vergeet ik ze en dan zit ik de rest van de winter met koude voeten.
Ik zou best willen weten hoe het is om conflictvermijdend te zijn. Ik ben dat niet zo en ik heb het idee dat ik me elke keer in situaties breng waar een vriendin van me (die wel conflictvermijdend is) geen last van heeft. Nu zal dat ook andersom precies zo gelden, maar ik ben gewoon benieuwd of dat echt zo anders zou zijn?? Nja hier is natuurlijk niet echt een antwoord op, maar ik ben hier nieuwsgierig naar.
ik heb altijd spijt nadat ik koffie heb gedronken. Zit nu met hartkloppingen en lichte hoofdpijn op de bank terwijl ik moet studeren
Heb vandaag 2 labels aangepast omdat er spelfouten inzaten. @quantum @vitaminwater zijn jullie trots op mij?
Er kwam gister een nieuwe inwoner in Utopia, meisje. En toen hoorde je een van de mannen zeggen: ‘mooi slank’. En ik ben daar echt al 24 uur boos over.
Geen idee, ik mis haar ook. Heb haar al een paar keer getagd.
Misschien dat ik haar via insta kan spreken
omg ja, ik zou echt gewoon voor een enkele smaak gaan, als je door elkaar mixt smaakt het net naar niks, chocola is hemels <3
Ik ben er zelf nog nooit geweest maar iedereen die ik ken die er geweest is, is altijd heel enthousiast over de Oreo smaak!
Heel!
Ik had haar emailadres maar dat ben ik kwijtgeraakt dus ik kan haar ook niet anders bereiken dan hier.
Weet @ladygodiva misschien iets meer?
Ik heb haar niet meer op insta
Fuck ik heb echt de hele avond al buikpijn.