Ik ben alweer verkouden En mijn rechterhand is nu ijskoud.
Wow wat heftig en wat naar Weet uit werkervaring dat dit soort dingen inderdaad mega lang kunnen duren. Hopelijk krijg je snel een passende vergoeding en wordt de situatie daarmee beter. Kan je niet hiervoor een credit card aanvragen?
Ja gewoon een wirwar aan emoties sinds de aanrijding.
Ik hoop ook dat het snel geregeld wordt want nu betaal ik een lening voor een wagen waarmee ik niet rijd. Zolang ik van de verzekering niks hoor kan ik mijn lening niet opzeggen en op zoek gaan naar een andere wagen via het werk.
Ik heb hiernet een kaart aangevraagd, hoop snel van de bank te horen.
Ik ben mân broodmes kwijt?? Snap er niks van
Mân huis is maar klein en heb de hele keuken al ondersteboven gekeerd, zelfs onder mân bed en in de badkamer gekeken?? Waar kan dat ding zijn joh
Mijn AH bestelling komt tussen 20:45 en 21:00 en ik ga echt no shame direct daarna in mân bed liggen. Ik zit daar echt al de hele avond op te wachten. Lekker warm onder de dekens, beetje op mobiel kloten en dan heerlijk slapen.
Never shame in je naar bed gaan - game! Iedereen moet lekker naar bed wanneer hij/zij zin heeft, punt uit afgelopen.
Ik heb nachtdienst en heb zo slecht geslapen vandaag mwehhh. Werd om half 10 in de ochtend alweer wakker van buren die aan het boren waren. Nog 2 nachten te gaan
Oh Ik weet helemaal wat je bedoelt. Vooral als je dan allerlei sollicitaties uitstuurt en gewoon niks hoort.
Gelukkig kan mijn vriend me altijd wel opbeuren als ik me weer eens een enorme loser voel.
Ik kom niet zo goed uit mijn dipje nu en ik baal daar van.
Whatâs up met die hele afval/eetstoornis focus op NPO 3 de laatste tijd. Nu weer de âanorexia eetclubâ, weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden
kat een extra knuffeltje geven, lekker naar bed en morgen is je dipje hopelijk wat minder dipperig!
Ik word soms zo gek van mezelf he. Altijd dat klote gepieker en overal controle over willen hebben. En ben ook veel te streng, zoveel dingen die ik moet van mezelf. Die dingen doe ik dan niet (goed genoeg) en dan vind ik mezelf weer een loser. Weet ook niet zo goed wat ik hiermee kan. Wil het wel aanpakken, maar een psycholoog lijkt me weer te zwaar. Ik denk niet dat ik hier zelf uitkom dus wil eigenlijk wel iets van hulp.
Nouja ben het voor nu even kwijt!
Lief <3
Exact. Dit. Vraag me dit echt heel erg af wat ze hiermee willen bereiken, vooral deze naam van een programma?
Dit viel mij ook op idd! Ook al die reclames achter elkaar over eten/eetstoornissen/obesitas
Misschien kan je bij de POH-GGZ terecht? Die zit bij de huisarts dus je hebt geen doorverwijzing naar een psycholoog nodig.
In een reclame voor een webshop zeiden ze net dat ze laarzen en boots hebben. Wat is het verschil??
Boots zijn voor pretentieuze people die graag English praten omdat dat fancier klinkt
Denk dat ze met laarzen echt lange laarzen tot aan de knie ofzo bedoelen en boots korter tot aan/over de enkel
Oh dat zou wel goed kunnen ja! Maar secretly vind ik de uitleg van @EllaFitzgerald wel leuker.