Wat je even kwijt wilt #10

Ik herken het helaas heb 15/10 een ongeluk gehad (ook niet mijn schuld en wel flink veel schade). Heb gelukkig wel een huurauto (want allrisk verzekerd) maar ik heb nog steeds niet mijn autootje terug. Nu is er een onderdeel waar ze op moeten wachten, schiet gewoon op!! (mijn auto was net 2 maanden; het was zo pijnlijk en ik hoop echt dat ze hem maken zonder dat er iets van te zien is).

1 like

Vuilnisbak al gecheckt? :wink:

Jaa je zult gelijk hebben hoor! Maar is al tijden een ergernis van me haha: al die Engelse termen in de mode. Dat alles maar boots, pumps enzo moet heten en high-waisted jeans en cropped sweater en turtleneck sweater en maxi-dress en weet ik het wat als het ook met een Nederlandse omschrijving kan :stuck_out_tongue:

Of “deze broek is flared”
Zeg toch lekker “heeft wijd uitlopende pijpen” :sweat:

4 likes

Ben daar ooit wel eens geweest (voor iets anders), maar vond het toen te veel alleen maar praten en open deuren. Want ik weet ook wel dat het niet nodig is om zo over mezelf te denken.
Maar misschien zou ik kunnen gaan en dan hij/zij kan meedenken over wat voor type hulp goed bij mij zou kunnen passen!
Dankje :relaxed:

1 like

Zo vreemd dit! Ik zag straks een forumnaam voorbij komen die de bijnaam was van een goede vriend uit m’n middelbare schooltijd 15 jaar terug. Bedacht me nog dat ik geen idee heb hoe z’n leven er sindsdien uit heeft gezien, want geen contact meer + ik heb nooit social media gehad (nu alleen een anoniem IG-account wat ik niet privĂ© gebruik en waar ik dus ook nooit (oude) bekenden op heb gehad of uberhaupt naar heb gezocht). Zie ik nu ineens een nieuwsartikel over hem, met grote foto erbij, over iets wat ie nu doet etc. Zo toevallig en gek haha.

10 likes

Kan de garage waar jouw auto nu staat geen vervangend vervoer regelen? Soms hebben ze daar auto’s voor beschikbaar.

Haha ik begrijp je wel, alles wordt verengelst (zo geschreven ziet dit er best grappig uit)
gewoon door alle voornamelijk (online) media zoals instagram. Denk dat het ook steeds meer gaat toenemen.
Gewoon Nederlands klinkt ook maar zo saai :roll_eyes:

1 like

Joe kut ik heb doordat ik er totaal niet bij ben met mijn hoofd volgens mij een dubbele dosis AD genomen (tenzij ik hem vanmorgen niet heb geslikt. Weet het even niet meer
). Top.

Ja, jammer genoeg wel :face_vomiting:
Helaas ziet ie al voor 3/4 vol maar kan me ook niet voorstellen dat dat mes zo diep ligt, dan zou ik 'm al een week kwijt zijn

Nee anders neem ik die van morgenvroeg wel niet in! Heb nog nooit dubbele dosis gepakt. Daarentegen wel ooit eentje vergeten en dat ook overleefd haha.

Ah mijn ouders zijn vanavond bij mij op bezoek geweest (ze wonen 1,5 uur weg en werkten tot voor kort altijd in het weekend waardoor het lastig was om bij mij te komen dus ik rijd meestal naar hen toe) en het was zĂł fijn om eens gezellig met ze samen te eten en ze mijn huisje te laten zien :slight_smile: Ze hadden mijn bank nog niet eens gezien terwijl ik die al sinds februari heb.

Voel me helemaal nostalgisch en ik mis het dat ik ze niet vaker zie. Gelukkig hebben ze in de toekomst meer tijd om ook naar mij toe te komen.

17 likes

Ja apart he! Iedere avond wel een programma over hetzij te dik hetzij te dun

1 like

Amerikanen die 3 uur in de rij moeten staan om hun stem uit te brengen. Alsof je op een drukke zomerdag in Augustus naar de efteling gaat en de Vliegende Hollander wilt bezoeken. :hatching_chick:

7 likes

In mijn contract staat dat er een vervangwagen vanuit de garage voorzien is als de wagen voor herstelling binnen is. Alles hangt af van de tegenpartij. Mijn beide airbags zijn er uit dus ik vrees voor een totaal verlies.

Komt zeker goed!!

Ze kunnen jouw auto nog herstellen?

Ja ‘helaas’ wel, schade van z’n 4000/5000 euro, niet voldoende voor totalloss

1 like

Ik had net ruzie met mijn vriend omdat hij ten eerste een onderbroek in mijn gezicht gooide uit de was. Vervolgens liet ik een scheet in de keuken, en toen vroeg hij of ik een scheet had gelaten, waarop ik antwoordde:’ ik kan ook niks goed doen!’. Hij stond daar echt met een uitdrukking van:’ wat?’ :joy:

8 likes

In het impopulaire meningen topic!

1 like

Vanmiddag kwam uit het niets een ‘Ik ben bang dat ik verkouden word’ keelpijn opzetten. Nou, binnen een paar uur stront verkouden.

Nu probeer ik te gaan slapen met mijn dichte neus en elke 5 minuten een niesbui. Voel me lamlendig en zielig. Ik haat verkouden zijn.

1 like