Jaaaa die zijn vaak zo flauw en toch origineel. Ben altijd benieuwd wie daar achter zit.
Precies wat je zegt. Die hartaanval had je opa ook gehad als je broer wel langs was geweest. Ik snap dat je je schuldig voelt, maar je had er domweg niks aan kunnen veranderen. Misschien kun je afleiding proberen te zoeken? Even aan iets anders denken, je hoofd leegmaken.
Vraagje… ik ben zondag jarig en krijg wat bezoek. Wil graag wat gebakjes halen bij de bakker (een super lekkere), maar die is zondag natuurlijk dicht. Als ik het zaterdag haal is het dan nog lekker (vers)? Of kan ik beter iets anders halen?
Even huilen hoor.
Ik kreeg net te horen van de woningbouw dat er ook een statushouder (vluchteling dus) op mijn huisje had gereageerd en door een fout heb ik het toegewezen gekregen maar hij heeft voorrang want vluchteling. Kan wel huilen nu. Ik krijg nu wel zelfde huis een blok verder maar ja of het op tijd klaar is voor ik hier uit moet dat weet ze niet.
Gvd wat kut.
Mn moeder belde me net, vroeg niet echt naar mn tentamens maar nam me vooral kwalijk dat ik mn vader nog niet heb gesproken sinds dat weekend in Lissabon en vertelde me daarna dat mijn kip die nog bij mijn ouders woont waarschijnlijk vandaag doodgaat. En toen ik zei dat ik dat sip vond zei ze “haha nou niet huilen hoor!” Nou ik wil eigenlijk wel huilen ik had die kip al als kuiken en hij was echt lief 
Dat kan prima!
Ik heb de afgelopen jaren zooo veel tijd in het ov doorgebracht door stages. Maar binnenkort zit ik voor een half jaar in mijn eigen stad en dat betekent dat ik gewoon maar een kwartiertje hoef te fietsen, kan het bijna niet geloven 
Ik ben gisteren op de poot van mijn kat gaan staan, en hij is nog steeds boos
Hij loopt ook altijd in de weg, het is zijn eigen schuld 
Hahahaa maar maar ik wou juist minder herkenbaar zijn (Denk dat mijn vriend mijn avatar heeft gezien namelijk dus heb stress)
Mijn vriend zou oud op nieuw niet halen als we die trui zouden dragen met kerst
is davitamon een oke merk voor vitamine pillen?
Bedankt voor de tip! Raad eens waar deze tatta heen gaat voor lenscontrole volgende keer.
Ik ga meestal langs Pearle, en daar betaal ik volgens mij 30 nog wat euro. MAAR krijg dan wel ook gelijk eenmalig lenzen mee om te checken of de sterkte klopt. Zo heb ik 3x gewisseld omdat de vorm niet goed zat.
Hahaha ik had dit laatst ook alleen ze bleef niet per se boos. Alleen ze loopt echt áltijd voor mijn voeten. Echt ALTIJD. Niet zeiken dan als ik een keer op je poot ga staan.
Good grief, 3 weken op vakantie geweest en de stress van alle gemiste topics is real. Tijd voor een koffie-infuus en lezen maar
Vandaag maar even niet meer denken aan het huisje. Ik vind het echt kut maar ja wat doe ik eraan.
Wil je een gordijn? Je kunt ook plisségordijnen op maat laten maken. Is hier erg goed bevallen.
Exact hahaha dit is toch een geweldige avatar
Ik las: hydro-massa-gebed
En dacht: oh lol hier is vast iets fout gegaan met autocorrect. Toen las ik je edit, over een bed, en dacht: huh welk bed. En toen kreeg ik pas door dat het de autocorrect in mijn hersens was die fout zat, en niet die van jou 
Haha dit doe ik altijd, heb het idee dat het dan sneller werkt (geen idee of dat waar is)