Wat je even kwijt wilt #10

Dat kan prima!

Ik heb de afgelopen jaren zooo veel tijd in het ov doorgebracht door stages. Maar binnenkort zit ik voor een half jaar in mijn eigen stad en dat betekent dat ik gewoon maar een kwartiertje hoef te fietsen, kan het bijna niet geloven :cry:

4 likes

Ik ben gisteren op de poot van mijn kat gaan staan, en hij is nog steeds boos :no_mouth: Hij loopt ook altijd in de weg, het is zijn eigen schuld :zipper_mouth_face:

2 likes

Hahahaa maar maar ik wou juist minder herkenbaar zijn (Denk dat mijn vriend mijn avatar heeft gezien namelijk dus heb stress)

Mijn vriend zou oud op nieuw niet halen als we die trui zouden dragen met kerst

1 like

is davitamon een oke merk voor vitamine pillen?

Bedankt voor de tip! Raad eens waar deze tatta heen gaat voor lenscontrole volgende keer.

Ik ga meestal langs Pearle, en daar betaal ik volgens mij 30 nog wat euro. MAAR krijg dan wel ook gelijk eenmalig lenzen mee om te checken of de sterkte klopt. Zo heb ik 3x gewisseld omdat de vorm niet goed zat.

Hahaha ik had dit laatst ook alleen ze bleef niet per se boos. Alleen ze loopt echt áltijd voor mijn voeten. Echt ALTIJD. Niet zeiken dan als ik een keer op je poot ga staan.

2 likes

Good grief, 3 weken op vakantie geweest en de stress van alle gemiste topics is real. Tijd voor een koffie-infuus en lezen maar

2 likes

Vandaag maar even niet meer denken aan het huisje. Ik vind het echt kut maar ja wat doe ik eraan.

1 like

Kan je niet de kat van @Totoro lenen? :stuck_out_tongue:

1 like

Wil je een gordijn? Je kunt ook plisségordijnen op maat laten maken. Is hier erg goed bevallen.

Exact hahaha dit is toch een geweldige avatar

1 like

Ik las: hydro-massa-gebed

En dacht: oh lol hier is vast iets fout gegaan met autocorrect. Toen las ik je edit, over een bed, en dacht: huh welk bed. En toen kreeg ik pas door dat het de autocorrect in mijn hersens was die fout zat, en niet die van jou :joy:

3 likes

Haha dit doe ik altijd, heb het idee dat het dan sneller werkt (geen idee of dat waar is)

Dat heb ik ook een keer gehad!! Die smaak blijft zoo lang hangen ook blehh

2 likes

Haha het went, wel wat water daarna hoor.

Vind het zo rot voor je joh… belachelijk dat ze daarin een fout maken. Blegh

Ik ga weer bruidsjurken passen, poging 2. Heb zo’n gevoel dat ik bij deze winkel nog niet ga slagen maar wel zin om te passen want het is wel heel leuk.

5 likes

Er is net een wesp mijn slaapkamer in gevlogen en ik ben heel bang, ben uit de kamer gerend en kwam net twee keer kijken of hij al weg was, maar hij zit er nog. Ik moet straks wel in die kamer zijn want ik moet douchen en mijn spullen pakken…