Wat je even kwijt wilt #10

Het is nooit te vroeg om te eten, zeker niet als je lichaam daarom vraagt :wink:

1 like

Solliciteren kan toch nu al? Je kan echt wel afspraken maken over je begindatum. Als je het specifiek in je brief zet is dat misschien al wel handig.

2 likes

Lief! Ik heb Openshot gedownload en ik denk dat het hiermee wel moet lukken! Het ziet er in ieder geval redelijk gebruikersvriendelijk en beginnersproof uit haha

1 like

Ik ben vrij conflictvermijdend en ben o.a. daarvoor nu in gesprek met een psycholoog, dus vraag maar raak! Ik ga best wel ver om anderen tevreden te houden. Gek genoeg kan ik best schijt hebben aan anderen, maar dat neemt niet weg dat ik wel vaak op mijn knietjes ga voor anderen; met name omdat ik bang ben dat ze me zullen verlaten. Er wordt aan gewerkt. :wink:

1 like

Ik vind conflicten echt heel kut maar heb wel geleerd dat het soms nodig is om een conflict niet uit de weg te gaan. Vooral in het echt vind ik het lastig, via whatsapp is het ook wel eens voorgekomen en daar heb ik weinig problemen mee.

1 like

Door jouw post realiseer ik me dat mijn conflictvermijdende gedrag wel eenzijdig is. Als een ander een conflict met mij heeft vind ik het belangrijk om dat snel uit de weg te ruimen, maar als mij iets dwarszit wuif ik het liever weg.

Via Whatsapp dingen bespreken vind ik trouwens helemaal niet prettig, ik snap dat sommigen dat makkelijker zullen vinden maar wat mij betreft wordt het afgeschaft. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik vind het ook belangrijk om dingen in het echt uit te praten als het dan toch zover komt hoor! Via whatsapp gebeurt het soms gewoon en ik merk dat ik mezelf op die manier beter kan uiten omdat ik dan even de tijd heb om na te denken en precies weet wat ik wil zeggen.

1 like

Alle ramen open, lichten uit en ergens anders gaan zitten?

1 like

Wil je onze groeten misschien overbrengen? :flushed:

5 likes

Prima, helemaal goed hoor. Dankjewel voor het doorgeven!
Hoop dat alles goed met je gaat, mocht je het lezen @Madrid en je kaartje komt eraan :innocent:

5 likes

Whoehoe! Ik heb een verkeerde berekening gemaakt. Ik ben toch niet mijn volledige vakantie ongesteld :smile:

4 likes

Wat zal ik gaan kijken?

• The 100
  • Making a murderer

0 stemmers

Hij doet het niet maar sowieso The 100 duhh :roll_eyes:

1 like

Nu wel! Maar jouw antwoord kon ik wel al invullen ja hahah

1 like

We zoeken een visgraatvloer die bij onze nieuwe mooie tafel past (we dachten dat dit een handige volgorde was …)

Bovenin onze tafel haha.

Links geborsteld plankje met whitewash olie, rechts een geborsteld plankje met een andere olie.

De ene vinden we te wit, de ander te donker haha. Dus we willen er iets tussenin. En ik heb in mijn hoofd precies de kleur die ik wil., maar de verkoopster snapt mij niet. :stuck_out_tongue:

Ik ben vanmiddag op kraamvisite geweest bij een vriendin. Het kindje is nog maar 6 dagen oud en ik heb voor het eerst ooit een baby vastgehouden. Ik ben zo mega trots op haar en zo’n lief kindje. Ik moest echt bijna huilen en mijn vriend ook :heart_eyes::heart_eyes:

24 likes

Ik ben in het buitenland weleens verdwaald omdat ik dus wel langs de snelweg moest lopen :joy: moest er gelijk aan denken. Maarre langs de A10 dan ben je niet goed wijs.

1 like

Ik zou lichten uitdoen! Is het een hornaar?

1 like

Ja en over de vluchtstrook las ik? Ik snap amper hoe je daar komt dan, op de A10 kom je niet zomaar?

Jakkes dat is inderdaad een hoornaar. Vorig jaar klopte hier ik het begin van de herfst wat op het raam. Na drie keer kijken, kwamer we erachter dat het een fucking grote hoornaar was. Durf nooit meer de ramen aan die kant open te doen haha.