Ze wordt gemist! ️
als je het interessant vindt: white privilege topic is het ook besproken!
Ik hoop dat ie zo weg is!
Hoe was je eerste werkdag? Ik hoop dat het meeviel?
Ik wilde vanavond een vreetavond houden en Netflixen maar ik heb alleen het eerste gedaan. Heb de speculoosdonuts van AH geprobeerd (conclusie: niet lekker, maar ik houd niet van speculoos en niet van de donuts van AH, waarom ik ze dan gekocht heb, geen idee) en daarna heel veel reepjes Kinder gegeten.
Nu heb ik buikpijn maar het trekt gelukkig langzaam weg en eigenlijk wil ik nu gewoon lekker gaan slapen.
‘Ik heb net een broodje gegeten’. Zo ken ik het.
Foodshaming.
Niet alles wat raar klinkt komt uit Brabant
Ja klopt! Maar liefst 50 cent korting (haha). Goed excuus om ze te kopen.
@Maestoso ik zou ook die appjes etc laten zien aan je SLB’er ter ondersteuning dat je geen duostage met haar kunt/wilt lopen. (Sws duostage SLAAT OP PUIN) maar ik word telkens zó boos als ik je verhalen lees. Die meid kan en mag geen hoger onderwijs volgen op deze manier? Ze kan ook echt gewoon niet studeren met de problematiek die ze nu heeft en is iedereen alleen maar tot last. Die school waar jullie stage zouden gaan lopen, die gaan dat echt niet accepteren hoor.
Hahahaaaa ze eten Samsom en Gert koekjes in de clip. Geweldig.
Kan deze trouwens nog steeds meezingen. Niet dat de lyrics nou zo moeilijk zijn maar toch.
Oh klopt en afgelopen december zijn ze nog overvallen.
Vandaag heeft het tweede stel in onze vriendengroep verteld dat ze een baby krijgen! Ik wordt oud. Vorige maand was het aller eerste stel en nu dus al de tweede. Wel heel leuk😍.
@Maestoso Duostage klinkt inderdaad überhaupt al als een hel, wat houdt dat dan in eigenlijk? Samen bij hetzelfde bedrijf en samen het stageverslag schrijven?
Ikea heeft een hele mooie. Valt er denk ik wel tussenin
Goeie bank hadden Samson en Gert eigenlijk zeg, echt een statement piece
Wow lijkt echt op mijn bank haha! Die is van m’n oma geweest.
Maak straks wel een foto
Heet jouw oma Marleineke?
Begint de naam van de moeder met een L?
Op de HAN bij mijn lero deed je in jaar 1 tm 3 duo stage. Dus samen met een ander op dezelfde school je stagelopen met dezelfde begeleider en bij ons waren ‘t ook dezelfde klassen die je dan deelde. Noodgreep omdat er teveel studenten waren en te weinig plekken