Wat je even kwijt wilt #10

Mijn kat deed dat ook maar als er geen pan op staat gaat de plaat niet aan dus is dat geschreeuw van jou vervelender dan dat dat geluidje leuk is (hoop ik) en kan er niks gebeuren.

Ik kan je adresgegevens niet zien! Dat is goed dus!

1 like

Ik ben facking geïrriteerd door mijn woningstichting. Ik ben hier 5 jaar geleden komen wonen en een half jaar later is mijn vriend er bij in gekomen. Ik doe ALLE communicatie met de woningstichting en de huur wordt, nog steeds, overgemaakt vanaf mijn persoonlijke bankrekening. Haal ik net mijn post op, valt mijn oog even op dat deurbelpaneel, STAAT ALLEEN MIJN VRIENDS NAAM BIJ ONZE BEL? Wat een seksistische bullshit!!! “Ja oke zij doet al het werk en woonde er eerder en betaalt de huur, maar
hij is een man
 dus
”

26 likes

Jongens hebben jullie de lijst met ‘faamnamen’ (schaamnamen) al gezien dit jaar? Ik vind ze weer prachtig.

  1. Adrianus Bleeker

  2. Anne Bol

  3. Ben Streng

  4. Christel Suiker

  5. Cock Kriebel

  6. Danny Deneuker

  7. Francis Onderwater

  8. Hilbrand Baar

  9. Indy Buijs

  10. Jack Pot

  11. Joska Bouter

  12. Klaar Wakker

  13. Mat Zwart

  14. Mike Tijssen

  15. Riet Suiker

  16. Sjef Kock

  17. Willem Hartman

  18. Willie Wortel

24 likes

Wij hebben toen we daar waren een rondleiding gehad met een gids op een segway. In zo’n oude buurt waar veel hoogteverschil is. Ik vond dat echt heel leuk haha (is wel best prijzig volgens mij).

1 like

Ik heb intense spierpijn van mijn tennisclinic maandagavond waardoor ik niet kan hardlopen. Maar nu wel natuurlijk een pak koek leeg eten :face_with_raised_eyebrow:

DIt is echt heel erg
 vervelend.


Ik weet niet meer welke forummer vaak eindigt met een cursieve zin, maar Jeroen Meus doet het ook in zijn kookboek en ik moest alleen maar aan het forum denken.

9 likes

Oh man, vind Hill House echt zo’n goeie serie. De horror is echt nog het minste van alles, maar dat familiedrama is zo goed gespeeld!

4 likes

Ik vind hem wel oke (tot nu toe, zijn bij aflevering 5), vind een 9.1 op imdb wel een beetje overdreven, vind dan American Horror Story veel beter in dit genre!
Maar ben allang blij dat er weer een fatsoenlijke spannende serie op netflix staat

2 likes

Ik vind het zo jammer dat ik horror echt niet aan kan. Heb het idee dat ik allerlei leuke series mis

3 likes

MAKING A MURDERER

Ah thanks voor de tip, ben benieuwd!

Oh geinig, ik vind AHS juist veel te veel extreme horror zonder verhaallijn ofzo? Vond dat seizoen over dat huis (volgens mij 1) echt als enige leuk Haha

@kringel oh yes ik ben niet alleen! bedankt voor het delen

7 likes

Ik dacht yes eindelijk weer voor mijn nieuwe warme trui. Nou het is dus helemaal niet koud en zweet me kapot. Topppp

2 likes

Haha sawry, mijn enthousiasme oversteeg het topic gewoon even

1 like

‘Frans is onder water’ misschien? Verder dan dat kwam ik ook niet. Vind ‘onderwater’ opzichzelf staand niet echt grappig.

1 like

Ik denk als in Mike Tyson. Een boxer is dat.

oh

1 like

Volgens mij komt dat van Mike Tyson

1 like