Moet je dan niet reageren op een tweet van iemand? Net zoals je hier reageert
Denk dat je formulering gewoon niet ideaal was, je had je bedenking ook kunnen formuleren als een vraag: “ben je nog blij met je studiekeuze?”, of zoiets. In plaats van “ik weet niet of dit iets voor jou is”, wat meer overkomt als een onnodige analyse van iemands karakter/ongevraagd advies dan als oprechte nieuwsgierigheid of ongerustheid.
Ik zou me iig niet prettig voelen als het over mij was gegaan.
Het is maar goed dat wij nagenoeg geen woningen/particulieren doen. Als dit een van onze monteurs zou zijn (ik werk bij een installatiebedrijf) zou ik echt uit mijn vel springen!
Het gaat om een nieuwe tweet en daar dan een aantal mensen aan taggen, maar dan dat ze niet in de tekst te zien zijn.
Of kan dat gewoon niet?
(ik weet niets van twitter )
Je bent geen aansteller, dit soort dingen zijn gewoon echt niet oké. Goed dat je het van plan bent te gaan zeggen/melden!
jaaaa inderdaad, ik ben niet eens oreo fan, maar die milkshake is echt super!
Is bij jullie op het forum het lettertype ook ineens veranderd? Heel pixelig ofzo.
Bij mij in ieder geval niet, nog gewoon zo als normaal (gelukkig haha)
Pfft er is een paper van mij van vorig jaar gebruikt als voorbeeld voor studenten dit jaar. Helemaal leuk, blijkbaar was ie goed. Maar nu sturen al 5 mensen de vraag “Kan je hem sturen, dan heb ik een voorbeeld?”
Eigenlijk nee want ik deed het ook zonder!! Maar ja, dat durf ik weer niet te zeggen
Lekker random maar weet iemand of de mandarijnen al lekker zijn? Echt zin in maar niet in van die hele bittere
Ik heb hoofdpijn en voel me een beetje koortsig? Kan me totaal niet concentreren, zo irritant.
Maar wat je nu zegt, dat stage voor jou al pittig wordt en dat je haar er dan ook nog doorheen moet slepen, dat is complete onzin hè. Je hoeft haar helemaal nergens doorheen te slepen, zolang jij je grenzen duidelijk aangeeft. Het is jouw stage, jouw studie, maar ook jouw verantwoordelijkheid om aan haar duidelijk te maken dat jij daar voor jezelf zit en niet om haar ergens doorheen te slepen.
Ik vind ze nog niet zo lekker, ze zijn ook nog heel taai met heel veel van die witte draadjes. Als ik die er probeer af te trekken scheurt mijn hele mandarijn ook. Kortom, nee ik vind ze nu niet lekker.
Halflang? Haha nee maar het groeit wel weer aan toch Als je het zelf leuk vindt zou ik lekker kort doen! Al is dat wel koud in de winter hmmm oke ik snap je dilemma
Ik heb hele lekkere en hele droge gehad, maargoed ik vind mandarijnen altijd een soort van Russische roulette of je goeie hebt
Ik weet niet meer wie me een tijdje terug de tip gaf om groenten/fruit zakjes bij de ah te halen maar ik heb ze vandaag meegenomen en ben er super blij mee. Kon eindelijk weg bij de groenten boer zonder 82 losse pruimen of plastic zakjes
Ja, ik had dit inderdaad ook naar aanleiding van het forum gekocht! Heel chill!
Moet alleen nog wel bedenken ze standaard in mijn tas te doen, want dat vergeet ik nog en als ik dan uit werk boodschappen ga doen, heb ik ze dus niet bij me.