Wat je even kwijt wilt #10

@Maestoso ik ga zeker niet zeggen dat onderwijs niks voor jou is, dat kun jij zelf namelijk veel beter inschatten, maar:
Je hebt nu periode 1 er bijna op zitten en op basis van al je verhalen is er zoveel “drama” om dingen die volgens mij met 1 of 2 gesprekken opgelost kunnen zijn, dat vind ik wel opvallend voor twee toekomstige docenten … ook dat andere meisje, als je alles persoonlijk opneemt … dan wordt het nog fucking zwaar voor de klas
Ik hoop dat het vanaf periode 2 allemaal beter, makkelijker en meer relaxed gaat verlopen voor jullie beide.

16 likes

Omg, Adrianus Bleeker is echt een reden om in m’n eentje in het openbaar hardop te gaan lachen wanneer ik er aan denk.

En voor de rest vind ik het zo kut dat ik niet aan een boek lezen toe kom omdat het forum als een oneindig boek voelt. Ik kan echt geen maat houden. Misschien moet ik maar gaan intermittent forummen ipv fasten.

6 likes

Gadverdamme, ik kan me zo slecht motiveren vandaag. En ik ben ook nog eens alleen voor een klant aan het werk hier, dus als ik vastloop moet ik het zelf zien op te lossen. Maar ik moet wel echt even wat doen vandaag, want anders voel ik me vanavond weer schuldig dat ik zo weinig gedaan heb, ga ik twijfelen over mezelf, nouja.

Heb net twee pakketjes teruggestuurd van OTTO, maar ik ben nu bang dat ik het formulier verkeerd in heb gevuld en ik dadelijk weer mot heb… Waarom hebben ze niet zo’n makkelijk systeem als Zalando? :confused:

Ai, hopelijk voel je je snel beter :maple_leaf:

1 like

Spierpijn is killing me :joy: Kan amper de trap op lopen en mn kat holt als een idioot de trap op om te laten zien dat ik me niet aan moet stellen

4 likes

Weet iemand hoe je op Twitter mensen kan taggen zonder dat dat als tekst in een tweet te zien is?

Moet je dan niet reageren op een tweet van iemand? Net zoals je hier reageert

2 likes

Denk dat je formulering gewoon niet ideaal was, je had je bedenking ook kunnen formuleren als een vraag: “ben je nog blij met je studiekeuze?”, of zoiets. In plaats van “ik weet niet of dit iets voor jou is”, wat meer overkomt als een onnodige analyse van iemands karakter/ongevraagd advies dan als oprechte nieuwsgierigheid of ongerustheid.

Ik zou me iig niet prettig voelen als het over mij was gegaan.

8 likes

Het is maar goed dat wij nagenoeg geen woningen/particulieren doen. Als dit een van onze monteurs zou zijn (ik werk bij een installatiebedrijf) zou ik echt uit mijn vel springen!

2 likes

Het gaat om een nieuwe tweet en daar dan een aantal mensen aan taggen, maar dan dat ze niet in de tekst te zien zijn.
Of kan dat gewoon niet?

(ik weet niets van twitter :no_mouth:)

Awh dankje voor deze reactie! Ik voelde me een klein beetje een aansteller omdat ik het zo vervelend vond.

Het is vooral één monteur die zulke dingen zegt (ze werken met z’n drieën). Als hij morgen weer zulke dingen doet, dan wil ik dit wel tegen hem zeggen. En mocht hij raar reageren, dan bel ik denk ik gewoon het installatiebedrijf. Ik vind het ook gewoon ongemakkelijk. Ze zijn al in m’n huis (iets wat ik sowieso niet zo fijn vind) en dan zegt hij ook nog zulke dingen.

4 likes

Je bent geen aansteller, dit soort dingen zijn gewoon echt niet oké. Goed dat je het van plan bent te gaan zeggen/melden!

3 likes

@monkeyslut @Luipaard Superleuk allemaal, dank jullie wel! <3

2 likes

jaaaa inderdaad, ik ben niet eens oreo fan, maar die milkshake is echt super!

1 like

2 likes

Is bij jullie op het forum het lettertype ook ineens veranderd? Heel pixelig ofzo.

Bij mij in ieder geval niet, nog gewoon zo als normaal (gelukkig haha)

Pfft er is een paper van mij van vorig jaar gebruikt als voorbeeld voor studenten dit jaar. Helemaal leuk, blijkbaar was ie goed. Maar nu sturen al 5 mensen de vraag “Kan je hem sturen, dan heb ik een voorbeeld?”

Eigenlijk nee want ik deed het ook zonder!! Maar ja, dat durf ik weer niet te zeggen :sweat_smile:

1 like

Lekker random maar weet iemand of de mandarijnen al lekker zijn? Echt zin in maar niet in van die hele bittere