Ik ga zaterdag bij de Vegan Junkfoodbar eten!! Als er plek is dan. Heeft iemand tips wat je daar echt moet bestellen? Las ook iets over sashimi
jongens soms zie ik de allerliefste thumbs up emoji voorbij komen hier maar ik zie hem niet in mijn lijstje kan iemand me vertellen wat ik
: hier moet invullen : om die te krijgen
dat is mijn lievelings
jaaaa die bedoel ik! maar als ik doe dan krijg ik die⦠o wacht jawel danku
Hele tijd zitten wachten op een pakketje met mān blender erin, krijg ik hem (een dik uur te laat) binnen, is het plastic bovenstukje dat in de deksel zit kapot gegaan bij bezorging. Lagen ook allemaal scherven in de doos. Nu kan ik nog niks, moet ik ām waarschijnlijk terugsturen en nog minstens een dag wachten op mān nieuwe pakket
zo lief kijk deze sippe dan haha <3
https://nieuws.ah.nl/samen-naar-minder-verpakkingen-en-meer-recycling/ onderaan het artikel staat een (niet zo duidelijke) foto van de zakjes. Zijn idd herbruikbaar en heel goedkoop aan te schaffen in de AH, twee voor 65 cent dacht ik.
Ik vind de gewone kapsalon daar echt lekker (en dan met zoete aardappel i.p.v. gewone friet ). Burgers vind ik ook lekker maar niet super bijzonder. Sashimi heb ik er nog niet gehad!
Voor 70 cent bij de groenten afdeling, inderdaad herbruikbaar!
Edit: @Masterchef is al to the rescue haha
bij deze 2 zie ik dit tafereeltje voor me:
nou jongens ik mijn best gedaan maar het lukte niet, maar niet getreurd we gaan weer ons best doen
Zijn ze heel anders dan van die lingerie-waszakjes? Ze lijken er sprekend op.
Ik ben afgestudeerd! Mijn 2e lezer vond mijn scriptie ƩƩn van de betere scripties
Ik vind die shoarma suuuperlekker!
Gefeliciteeeeerd!!
Is er een accountant op het forum aan wie ik even wat vragen kan stellen?
jaa kan!
iets met ketose dacht ik? maar dat is misschien meer uit je mond
@Maestoso Ik wil niet ingaan op het hele gesprek hierboven want daar is wel genoeg over gezegd denk ik, maar ik ben benieuwd wat voor opleiding je doet en welke stage je precies moet gaan lopen?
Dit!! Je hoeft helemaal niks. Je hebt al genoeg gegeven. Als zij het niet redt, dan niet. Dan zorg je dat jij het wel redt en haalt die meid het niet zelf, dan had ze zeker geen docent moeten worden. Van jou uit, als jij je elke leerling met een probleem zo erg gaat aantrekken als dit meisje, ga je hier ook aan onderdoor. In elke klas zitten zometeen vijf leerlingen waar niets āmee isā, de rest wel. Kijk wat je kunt doen, maar jij hoeft niet alles voor iedereen op te lossen. Dat kun je niet. Je kunt alleen dingen voor jezelf oplossen en als dat haar laten verzuipen is, zodat jij verder kunt en het wĆ©l haalt, dan is dat zo.
Nou ja, soms leer je het meeste als het fout gaat en je dit ervaart dan als je telkens voor fouten wordt behoed.
De kapsalon Ik heb ook de kapsalon met crunchy kip en truffel o.i.d. geproefd, die was ook lekker maar de normale kapsalon is toch het beste. De bitterballen zijn ook erg lekker
Dit is eigenlijk meer een vraag voor jou dan door jou