Ik sluit me volledig aan bij de (gewone) kapsalon! En vooraf inderdaad de bitterballen doen, heerlijk!
Oke bitterballen en kapsalon it is! Thanks
Word ik 3 uur later ineens wakker, oeps
En ik droomde over m’n hond van vroeger, ben een beetje verdrietig nu
Met touwtjes in plaats van een rits. Maar verder inderdaad wel gelijk
Ik niet, mijn vriend wel. Als je vanavond nog hulp nodig hebt na 20:00u kun je me even pb’en als je wil.
Super, dan doe ik dat vanavond! Dank je
Ah tof! Dat wat je zegt over halve dagen denk ik inderdaad ook ja. Veel succes alvast met je stage!
Naar de supermarkt gaan met een fruitcraving. Terugkomen met een patat speciaal en frikandel speciaal. Zwangerschapsverlof is treating me well
Ik vind mezelf op het moment zo kut.
Ik ben echt te lui voor alles! Eigenlijk heb ik vet veel te doen maar ik doe al weken niks? Kan me er gewoon niet toe zetten, en dan voel ik me nog kutter omdat ik niet weet waar ik moet beginnen en hoe…
Heeft iemand tips om je productiviteit te verbeteren/terug te vinden?
Alles is welkom!
Wow ok er is dus sprake van een zeker ‘mysterie’ bij ons thuis. Vandaag hadden mijn vriend en ik weer een beetje woorden over het huishouden enzo. En toen zei hij tegen mij dat hij er niet blij mee is dat ik de toiletrollen niet gelijk weg gooi, en dat ik ze opstapel op het richeltje tegen de muur. Dus ik zeg:’ huh…ik dacht dat jij dat opstapelen deed?!’. Hij:’ Huh nee? Ik erger mij daar juist dood aan’. Ik:’ Lul niet man…dat heb jij gedaan’. Hij:’ Nee fuck jou, jij doet dat!’. Dus toen sloeg de realisatie na een tijdje toe… Dus hij:’ Wie de fuck heeft dat dan gedaan?’. Ik:’ Ik WEET het niet’. Dus ik weer:’ Dus we hebben een geest met ocd die graag onze toiletrollen organiseert? Wtf man lul niet’.
Dus ik heb het al aan mijn moeder gevraagd, mijn zus, en heb zelfs een vriendin geappt of ze mijn fucking toiletrollen wel eens hebben opgestapeld. Maar allemaal zeggen ze nee. Ik heb serieus geen idee wtf er hier aan de hand is, maar denk nog steeds dat mijn vriend gewoon lult. Maar ik hou jullie wel op de hoogte van het toiletrollen mysterie haha.
Ik heb echt even een schop onder m’n reet nodig want ik zou eigenlijk nog naar de sportschool gaan. Help
Oh en weet iemand iets lekkers wat ik kan maken met bloemkool? Heb daar nog super veel van maar kon niet echt wat vinden bij Allerhande
Het liefst wel vegetarisch of veganistisch
Ik heb de keuken schoongemaakt en m’n badkamer schoongemaakt en m’n makeup brushes schoongemaakt (en m’n beauty blender per ongeluk geraspt help) en boodschappen gedaan… Zal ik nog een uurtje aan m’n thesis werken of gaan gamen voordat ik ga sporten
Ik had laatst op aanraden van @vitaminwater mac & cheese met bloemkool gemaakt! Vond het zelf niet heel boeiend maar jij misschien wel
Door curry vind ik bloemkool altijd heel lekker! Of soep van maken.
Ohhhh ja die is ZO lekker
Kan iemand mij helpen???
Ik ben bezig in Word en krijg regelmatig zo’n streep bij een enter en heb geen idee hoe ik die weg krijg.
Edit: foto zonder gegevens
Heb je niet per ongeluk een streepje zoals dit gezet - en dat die dat automatisch vergroot? Probeer eens over de lijn te gaan en komt er dan een icoontje bij dat je het ongedaan kan maken?
Nee helaas niet, als ik erop ga staan kan ik hem verslepen naar boven of beneden en staat er een icoontje bij met twee strepen en een pijltje naar boven en naar beneden.
Nee dan weet ik het ook niet sorry!