haha geeft niet, bedankt voor het meedenken! Ben ook al aan het googlen maar vaak is de uitleg voor een oude Word en snap ik er niks meer van
@Glory heb je niet per ongeluk iets in een tabel gedaan? Als ik kijk naar dat symboltje naast het verfpotje is dta ook ingedrukt, komt het daar niet vandaan?
Nee, ik las dat ergens als tip om zo die lijnen te verwijderen maar dan gebeurt er ook niks. Hij staat nu weer uitgedrukt en lijnen zijn nog steeds zichtbaar.
Er staat een naam en studentnummer op je screenshot, niet super leesbaar maar ik dacht ik meld het toch maar even
Thanks, ik dacht dat het zo wazig zou zijn dat niemand het zou zien. Alles om die lijnen weg te krijgen
@Chuckie @anon89398907 Als ik op die lijn er boven of onder ga staan en dan bij die lijnen naast het emmertje klik op āgeen randenā gaat hij weg of verspringt na een andere pagina. Na 100 keer klikken zijn ze nu wel weg, maar opent er weer 1 na een paar keer enteren. Ik kan ze nu in ieder geval handmatig wegkrijgen, dus bedankt allemaal voor het meedenken!
https://www.ad.nl/buitenland/vaticaan-komt-met-game-jezus-christus-go~abac6cb1/
Kijkduin wordt binnenkort overspoeld door jezussandalen.
he gatver, heb dit topic gemist en nu moet ik opeens 1000 berichten bijlezen ofzo.
Of ik ben gewoon rebels en doe het niet.
Ik krijg hoogstwaarschijnlijk vandaag een belangrijk cijfer terug, maar ik heb nog niets en ben echt aan het stressen om niets eigenlijk. Zul je net zien dat ik hem morgen pas krijg.
Je kan nog even kijken onder Opmaak en dan bij Randen en Arcering of daar iets aan staat, maar dat heb je vast ook al gedaan. anders weet ik het ook niet helaas!
Ik eet vandaag: Macaroni met bloemkool en kaas uit de oven #Appie https://www.ah.nl/r/719518
Deze!
Zou lekker rebels zijn als ik jou was.
Ik ken alleen beterspellen en beterrekenen. Dan krijg je elke dag een mail met oefeningen. Geen idee of ze ook een site oid hebben waar je kan oefenen. Maar je kan je in ieder geval voor die mails aanmelden, ze geven ook altijd uitleg waarom je iets op een bepaalde manier schrijft.
Heb je het boek Vlekkeloos Nederlands al? Die vind ik wel goed.
ik kwam dit tegen, misschien helpt dit?
Hereās how to make it so this Word doesnāt do this again:
-
Click on the File button in the upper left-hand corner of your screen.
-
Click on Options near the bottom of the menu that pops up.
-
Click on Proofing on the left-hand side of the box that pops up.
-
Click on the AutoCorrect Options button on the right.
-
Click on the AutoFormat As You Type tab in the next box.
-
In the Apply as you type group in the middle, uncheck the box next to Border lines .
Ik las dat iemand anders dit ook al opperde, maar weet je zeker dat je niet in een onzichtbare tabel zit te werken? Kun je gridlines voor tabellen aanzetten en kijken of je iets raars ziet?
Oh ik haat sokken echt zo erg. Het kriebelt, ze draaien continu, zakken af, mān tenen gaan knellen. Ik loop in de winter zelfs het liefst zonder sokken. Kutdingen.
Deze met zoete aardappel en geitenkaas uit de oven!
Dat kan niet. Het enige wat niet leesbaar is voor anderen zijn de DMās.
Waarom zitten altoās zo vaak op de grond? Was op de middelbare school ook al.