Wat je even kwijt wilt #10

Ik heb wel een oefentoets voor je op hbo niveau? Stuur me anders even een privéberichtje

1 like

Ik zat/zit ook vaak op de grond (ook weleens met de alto’s op de middelbare school haha). Er was dan geen plek meer op bankjes en ik wilde zitten, dus ja, waarom dan niet op de grond?

1 like

@Pippi ah bedankt nog! Ben alleen al naar de winkel geweest nu :flushed::flushed:

Ja maar gewoon random op straat?

Voor de volgende keer dan! Ik eet dit vanavond :yum::yum:

1 like

@Leukocyten @hanson Ik heb de tekst op standaard gezet en ook een keer de hele tekst geselecteerd en dan bij randen ‘geen randen’ aangetikt. Het lijkt erop dat het nu over is. Als het nog een keer gebeurt ga ik al jullie tips nog een keer toepassen. Superbedankt voor het meedenken!

3 likes

Ik zag net de speculoos donuts in de Appie en ik heb ze kunnen weerstaan. Trots

5 likes

Bij gebrek aan vrienden is het zo fijn dat ik hier een vraagbaak aan mensen heb die met me willen meedenken :heart:

6 likes

Ik heb vandaag een eerste sollicitatiegesprek gehad en ik krijg vandaag of morgen al te horen of ik door ben naar de volgende ronde. Zou ik dan vanavond nog een mailtje sturen waarin ik mijn gesprekspartners bedank voor het fijne gesprek of is dat te overdreven in deze situatie?

Hmm ik zou het niet doen

7 likes

Hoe zou je dat dan doen met schoenen? Alleen panty’s dragen?

Daar was ik al bang voor. Dank je!

Nee ik persoonlijk zou dat als slijmen ervaren

5 likes

Ik heb dat na het gesprek meteen gedaan, toen ik een hand schudde om weg te gaan. Als je door bent naar t volgende gesprek misschien ook daarna doen?

1 like

Nee gewoon geen sokken, dus blote voeten.

1 like

Hmm ja hangt ervan af waar het is. Maar ja, waarom niet (als je het niet vies vindt iig)?

1 like

Ja ik heb inderdaad ook meteen bij het handen schudden bedankt. Ik dacht dat er vaak nog een bedankmailtje wordt gestuurd na het gesprek. Maar ik denk dat ik jullie advies opvolg en geen mailtje stuur.

1 like

Nou zeer zelden hoor, in mijn ervaring.

1 like

Een nieuwe openen hoeft niet, want voor zoiets hebben we toch het studie topic? Dit soort posts kunnen toch prima daar? Daar is ie voor neem ik aan. Het ging nu wel erg lang door en eerlijk gezegd is het ook een regelmatig terugkerend onderwerp.

Edit: beetje laat ja ik weet het, maar viel me op dat 't nog niet genoemd was. Of dat heb ik gemist

3 likes

Ik wil zoo graag even liggen. Is het asociaal om mn benen over die van de gene naast me in de trein te leggen? Ja he?

9 likes