Wat je even kwijt wilt #10

Je hebt spray die de rotzooi in je oor oplost haha.
En wie weet kunnen ze watten staafjes biologisch afbreekbaar maken. Of ipv een plastic binnenkantje karton.

1 like

Omdat ze bij mijn sollicitatiegesprek vandaag zeiden dat ik vandaag of morgen te horen zou krijgen of ik door mag naar het tweede gesprek, ben ik nu bang dat ik niet door ben, want in mijn hoofd bellen/mailen ze eerst de mensen die wel door zijn en misschien zullen ze dat vandaag al hebben gedaan. Alleen dat slaat natuurlijk nergens op, want misschien hebben ze het gewoon vandaag te druk gehad met andere dingen of zijn ze er nog niet over uit.

Je hebt houten bij de etos

1 like

Ik moet zo een nieuw paspoort aanvragen!

Klinkt heel dramatisch maar het voelt als een eind van een hoofdstuk! Afgelopen jaren veel gereisd dus voelt een beetje als een nieuwe start. Goede timing want volgende week ga ik over van een uitzend contract naar een contract van het bedrijf waar ik werk. Wel veel vakantiedagen maar even 6 maanden weg zit er niet meer in.

Gelukkig is het een jaarcontract en als ik toch besluit dat werken toch niet is wat ik had gehoopt zit ik eind volgend jaar gewoon weer in het buitenland. :raising_hand_woman:

5 likes

Nee, daar heb je vast gelijk in. In het geval dat de gesprekken meer verspreid zijn is het misschien wel goed om ze je even aan je te herinneren. Maar in deze situatie is het niet echt van belang nee.

Klinkt goed, thanks!

Ik heb het zo koud. Lig rillend onder de deken op de bank. Ben eigenlijk nooit ziek, dus laat me met rustttt stomme kou en opgezeten klieren :confused:

Oke ik zit er aan te denken om een kaartje te kopen voor een feestje in de melkweg waar ik graag heen wil. Waar ik dan alleen naartoe ga. Alleen al van het idee word ik zenuwachtig maar ik wil zo graag. Nog even moed verzamelen voor het straks uitverkocht is.

3 likes

Ik heb een nieuwe baan waarbij m’n salaris 10 dagen later komt dan ik gewend ben. Dus ik had gisteren 100 euro van m’n spaarrekening gehaald want ik ben een beetje door m’n geld heen voor deze maand.
Open ik net m’n bankieren app: heeft precies gister m’n vader 100 euro over gemaakt onder het mom van een ā€œherfst extraatjeā€ omg haha zo lief en wat een timing, heb m’n eigen geld maar weer teruggestort.

47 likes

Ik was gister voor het eerst in de Melkweg en ik zei tegen mijn vriendin dat dit precies zo’n locatie zou zijn waar ik alleen naar een feestje zou kunnen gaan. Het was zo low key en een kleine ruimte met chille mensen.

2 likes

Deze week is zo vermoeiend met die werkzaamheden aan het spoor (wel leuk elke dag via Amsterdam reizen, alsof ik het hele land door ga), lekker dicht op elkaar staan, metro die ook niet rijdt, avondwandelingen, koken en eten om 20u.

Ik ga zondag helemaal K.O. in bed blijven liggen tot ik er echt uit moet.

Ja ben ook wel eens in de melkweg geweest en ben al meerdere keren alleen naar feestjes geweest maar het blijft gewoon een drempel waar ik overheen moet ofso. Maar bedankt voor je berichtje! Geeft weer een extra zetje.

2 likes

Ik zag net dat Patti Smith naar Tivoli komt in Januari en ik ben echt heel gelukkig want de laatste keer dat ze hier was zat ik in het buitenland. Het zou me niet eens uit maken om alleen te gaan. Denk ook niet dat ik iemand zo ver krijg om mee te gaan voor 53 euro maar ik heb een financiĆ«le meevaller dus misschien neem ik m’n vader wel mee, weer bijna zeker dat hij dat leuk vindt! En dan ga ik ook nog een keer wat leuks doen met m’n moeder, alleen nog even bedenken wat :grin:

10 likes

Indien iemand de koolhydraatarme pasta van At.kins wil proberen; doe maar niet. Ik weet niet wat ik eet…rubber?

1 like

@Enthusiasm Ja, blijkt dus dat ik niet echt een goed product heb gekocht. Er zit allemaal troep in. Had het bij de ici paris gekocht, ik dacht dat het wel goed zou zijn… maar nee dus

2 likes

Hey misschien kan hdt zijn dat je huid even moet wennen. Je kan pas echt goed na 3 weken zeggen of iets voor je werkt of niet.
Misschien zou je ergens iets van ene huid analyse kunnen doen en onderzoek kunnen doen naar wat goed is voor jouw huid. En dan op basis daarvan opzoek gaan naar een product dat bij jou past.

2 likes

Ik heb dat kapsel en het is kapot chill.
Knip het eraf!

1 like

WOW de wonderen zijn de wereld nog niet uit, mijn broertje kwam zich net verontschuldigen voor zijn rot gedrag tegen me altijd

Hij zei wel dat het voor hem normaal is om me lelijk te noemen en dat hij daar niet bij nadenkt, dat vind ik dan niet oke. Hoe de fuck kan zoiets normaal voor je zijn? Aardig zijn tegen een ander is normaal ja

11 likes

Ik zal zometeen even er een foto van maken. Er zit sowieso iets van alcohol in en een vriendin van me zei dat dat slecht was