Hoe bergen jullie je schoenen op?
Op mijn kamer heb ik weinig plek en nu staan ze in de gang in de meterkast maar het worden er te veel. Het wordt steeds een zooitje😭
Hoe bergen jullie je schoenen op?
Op mijn kamer heb ik weinig plek en nu staan ze in de gang in de meterkast maar het worden er te veel. Het wordt steeds een zooitje😭
Ik heb niet veel schoenen dus die van mij staan onder de trap altijd. Mijn zussen bergden hun schoenen altijd in een krat op.
Onder mijn kledingrek en op een schoenenrek onder een passpiegel
Ik zit echt met een super hard dilemma.
Ik heb een kans om te helpen bij een dissectie van een wild zeedier, omdat ik daarvoor op een lijst sta. Maar een keer je die kans gebruikt, zal je niet kunnen mee doen als er een ander wild dier binnenkomt. Ik zou liever bv dissectie doen op een olifant of giraf, maar het is onvoorspelbaar of er dit jaar 1 sterft (ja klinkt luguber sorry).
Maar evengoed doe ik dit zeezoogdier nu, en komt er over een maand een veel leuker wild dier binnen. Dat weet je gewoon niet. Het is ook het eerste jaar dat studenten dit kunnen doen dus ik kan niet zien welke dieren er vorige jaren zijn binnen gekomen.
Nu zegt mijn gut feeling dat ik toch beter wacht en mijn kans bewaar voor een volgend dier, maar veel mensen rond me heen zeggen “omg dat is echt wel cool, moet je doen”. Maar… I dont know…het lijkt me echt tof maar ik twijfel er zo hard over en ik ben er ook niet zeker van als ik beslis toch dit zeezoogdier te doen. Iets in mij zegt nee. Ik weet dus echt niet wat te doen.
0 stemmers
Ik heb hetzelfde soort haar en ik kan er een heeeeel klein beetje volume/body in krijgen door:
Volumecreme door het hele haar, beetje volumespray op aanzet en dan zoutspray in de lengtes. En noooooooit conditioner. En dan het liefste nog wat droogshampoo voor volume in het droge haar.
Pfff, wat een spul maar het heeft ook 34 jaar gekost om dit uit te vinden.
Ja hoe niet… Het merendeel staat op en onder m’n schoenen- en jassenrek, een aantal in dozen onder m’n bank, het “tegengestelde” seizoen gaat in de trapkast en dan heb ik nog een rieten mand waar oudere paren in zitten.
Dat is bij elkaar 50 paar schoenen op 40m2 haha
Ik lig al gedouched en wel op bed.
Dit oma leventje bevalt me wel.
Ik ga ook na gtst naar bed. Zo intens veel spierpijn dat ik er de hele dag een beetje ziek van ben geweest
Ben ook zo bang van spijt te hebben??
De eeuwige twijfelaar ook… Ik
Maar ooit komt dat dier dat jij wil toch? Misschien word je bij de volgende olifant niet uitgenodigd maar dan over 1,5 jaar weer bij de volgende? Ooit komt hij voorbij toch?
Nee, het is nog wel zacht! Want dat plakkerige en stroeve moet ik ook niet hebben! Mijn haar moet ook wel gewoon kunnen bewegen.
Maar het is nogal een zoektoch voor je de juiste producten hebt gevonden.
Ik weet het niet. Er zijn meer dan 100 inschrijvingen en er kunnen max 6 tot 10 personen mee per keer. Dus ik weet niet hoe ze het volgende jaar dan doen als er dan nog steeds mensen zijn die nog niet aan de beurt zijn geweest. En het is niet alsof ze hier 10 olifanten per jaar sterven of zo (gelukkig)
Wachten tot de oven warm is… Kaasbitterballen! En als ik die op heb ga ik speculoos donuts (vr)eten.
Hm ja ik snap het. Kun je je hele leven op die lijst blijven staan?
Verspeel je je plek op de lijst als je nu wel bij het wilde zeedier bent?
En ik vind het stom dat het erop lijkt dat Netflix Frankrijk alleen maar alle Harry Potter films krijgt. Boehoeee!
Als het op loting gaat en er niet bijzonder veel kansen/dieren komen voor zo’n dissectie dan zou ik 'm nemen. Zou erg zuur zijn als je misschien wel helemaal niet aan de beurt komt. Je hebt ook geen zekerheid dat die olifant of giraf inderdaad voorbij gaat komen, laat staan dat je dan uitgeloot wordt.
Ik heb een Ikea Billy kast (eigenlijk 2) met extra planken. Alles overzichtelijk en neemt relatief weinig ruimte in beslag. (Hiervoor had ik alles op de grond staan, dat nam veel meer ruimte in beslag)
Wel het is enkel als student en ik ben nog een paar jaar student.
En ja ik verspeel m’n plaats dan.
Want ik denk wel dat dat formulier ieder jaar online komt, maar als er mensen volgend jaar registeren die dit jaar niet geweest zijn, dat die w voorrang zullen hebben.
Ik sta als eerste op de lijst omdat ik me zo vroeg geregistreerd heb. Dus als ik deze niet pak, heb ik volgende wel denk ik. Maar ja wat de volgende is…