Ja dan ga ik mee met @Boommm, dan zou ik hem nemen
Hmm, ik pas mijn stem nu ook aan toch nu al doen. Beter dit dan misschien niks? Of vind je dit echt stom?
Fuck ik heb een soort rare kramp achter in mn boven been. Word er gek van.
Ik heb van die ikea dozen (die stoffen met zo’n rits op de bodem) onder m’n bed, echt ideaal, als je ruimte hebt onder je bed dan haha
Schwarzkopf Osis+ Style Upload Lifting Volume Crème
Verwacht geen enorm volume, het geeft meer wat body aan je haar.
Sommige alcoholsoorten zijn niet uitdrogend maar juist hydraterend. Hoeft niet per se te betekenen dat het slecht is! Ben nu wel heel benieuwd wat je hebt gebruikt, haha
In de gang heb ik dit lage kastje staan, daar staan de schoenen die ik veel draag en een mand met sjaals en handschoenen enzo, en boven bij mijn kleding heb ik nog een paar schoenenkastjes van ik ea voor de ‘speciale’ paren en mooie hakken enzo, die anders door de katten worden aangevreten haha.
Mijn huisgenoot heeft bedacht dat ik volgende week maar 1 uur per dag op mijn telefoon mag kijken. Dus ik ga denk ik afkicken van dit forum
Hebben jullie tips voor een app waarmee je iets van parent control of een timeslot op je telefoon kan zetten?
Jaaaa eindelijk! Ik word zo vaak raar aangekeken omdat ik altijd op blote voeten loop in huis. En het liefst zou ik ook geen sokken in schoenen dragen maar dan krijg ik weer zweetvoeten of blaren.
Die belooft Wat, moet dit weekend 4 van die kasten in elkaar zetten.
Brr ik heb een briefje van PostNL in mijn brievenbus waarop staat dat er een aangetekende brief voor me klaarligt op een afhaallocatie. Ben een beetje bang nu? Ik verwacht niks? Wat kan dit zijn? Wie kan me even geruststellen
is het dat dier dat nu een beetje in het nieuws is? Dan zou ik hem ook wel nemen, aangezien hij nooit veel in Belgisch water voorkomt en het toch een beetje uniek is nog
Heb nog niet naar het nieuws gekeken maar denk het wel
Huhhh. Ik kom er net achter dat ik gewoon een kop heet water heb gedronken in plaats van met een theezakje erin en ik heb het niet eens gemerkt???
Is ook gewoon lekker
Ik lachte hard op hierdoor
Ik kreeg een mannetje thuis met een soort bomkoffertje waarin mijn paspoort gescand werd en ik heel precies mijn handtekening van mijn paspoort moest natekenen op een briefje, want teveel afwijking en ik kreeg m’n pas niet
Is er wat veranderd in je contract van werk of iets?
Hm ja ik heb laatst wel een nieuw contract gekregen, maar dat heb ik gewoon op mijn werk gekregen en getekend, dus dat kan het niet zijn lijkt me?
Ik zit mezelf nu helemaal bang te maken met dat iemand misschien wel een rechtszaak tegen me aan wil spannen ofzo :’) of dat ik ergens schulden heb waar ik niks van afweet ofzo, dit slaat nergens op