Wat je even kwijt wilt #10

Meneer ik heb slecht nieuws voor u. U heeft namelijk niet lang meer te leven. Maar het goede nieuws is dat ik u nu hier ter plekke van uw lijden kan verlossen.

16 likes

Ik stoot net zo hard mn teen aan mn bed :frowning: en toen moest ik niezen en kraakte mn rug zo erg dat t ook pijn deed.
Oke thanks teen en rug :sweat_smile:

En nu mag ik nog 5 minuten forummen en daarna moet ik stoppen van mezelf. Want dan kan ik nog ff lezen en daarna slapen :joy:

3 likes

Oh en ik had vandaag een chille jurk aaan en hij stond me best goed vond ik. En ik had mn leuke laarsen erbij aan en liep helemaal on fleek door de school vond ik zelf :thinking:

7 likes

Ik ben nog steeds in de war hahaha

Hahahah ik merk het. Want je eerste reactie op mij liep ook ff niet lekker hahaha

1 like

Vandaag een examen voor de 3e keer niet gehaald. Pfff super frustrerend want hoef alleen dit nog en dan ben ik klaar met de opleiding, heb nu nog 3 pogingen anders moet ik de hele opleiding over doen. Maar ben echt bang dat ik het in die 3 pogingen ook niet haal.

1 like

Ik heb bedacht wat het missssssssssschieeeeen zou kunnen zijn. Ik krijg een nieuw fitbitbandje omdat mijn bandje kapot is en er nog garantie op zit. Er staat alleen bij ‘ships in 2-3 weeks’ en ik heb het pas deze week aangevraagd. En ook raar als ze dat aangetekend versturen? Maar zou kunnen? Hoop ik?

1 like

Dat zou best kunnen! Laatst werd zo’n bandje ook bij ons thuis bezorgd voor een oud-huisgenoot, ze is daar verder niet over ingelicht en wij hebben haar ingelicht dat er een pakketje voor haar was gekomen.

2 likes

Ah dit had ik ook een keer: geen toegang tot m’n eigen spaarrekening doordat m’n handtekening afweek, maar echt tot drie keer toe.
Toen zei ik tegen ze dat de handtekening die ik toentertijd gezet had wellicht juist de afwijking was! En het nu misschien juist steeds “goed” was. Paar dagen later kon ik bij m’n geld :+1:

3 likes

Ik heb laatst mn studievoortgang ontvangen als aangetekende post! En volgensmij ook ooit een brief van cjib, maar ‘t kan idd ook een pakketje zijn (heb ik ook eens gehad)

Morgen een echo laten maken van mn buik/lever. Zie er zo tegen op omdat het zo beladen is. Pfff

1 like

Ga nu slapen en doe het! Ga ik ook doen, succes morgen!

1 like

Weet je zeker dat als je nu nee zegt, je er wel bij mag zijn bij de volgende? Ik zou eerst uitzoeken wat precies de regels zijn. Straks is het zo dat er volgend jaar veel meer mensen inschrijven en er geloot word en je het dan niet word. Of dat je maar 1 keer mag overslaan of iets. Als je zeker weet dat je ook voor de volgende kan kiezen zou ik dat doen, anders zou ik nu wel ja zeggen.

Lijkt mij trouwens heel interessant.

1 like

Karma is a bitch. Meisje had mij opgelicht op marktplaats, ging om een tas van 60,- geen wereld bedrag maar irriteerde me daar echt enorm aan (nog steeds) heb aangifte gedaan en een topic geopend op het opgelicht forum met haar naam + rekeningnummer.

En nu kreeg ik net een mailtje van een man, die daar naar vroeg. Blijkt dat ze bij hem gesolliciteerd heeft en dat hij mijn topic heeft gelezen en nu gaat controleren of dat hetzelfde meisje is :flushed: en als het zo is gaat hij haar gegevens doorgeven aan de politie

83 likes

Bij mij werd mijn creditcard aangetekend verstuurd. Was bij ING

Ik heb toch besloten het niet te doen.
Ik ben vrij zeker dat ik de volgende wel kan, want ik zit in de organisatie ervan (die studievereniging over wildlife waar ik hier over vertelde). Alleen geldt voor elke student dezelfde regels waardoor mensen uit de organisatie niet opeens 3x mogen mee doen of zo. Ik ken dus ook de persoon die het allemaal regelt en ze vroeg me nu persoonlijk of ik mee wou aangezien we allen in een whatsapp groep zetten.

Hoe cool het ook is, ik ga toch m’n buikgevoel volgen. En als ik spijt krijg, so be it dan.

2 likes

Waarom is het zo beladen? Succes morgen iig!

1 like

Ik vind die Lex Uiting zo’n waardeloze toevoeging aan RTL Late Night. Sowieso denk ik ook dat het het programma veel meer goed zal doen als Twan Huys zich gewoon bij meer serieuze en inhoudelijke onderwerpen kan houden, dan doet ie waar ie goed in is. Er wordt nog steeds teveel ingespeeld op wat ze denken dat commercieel publiek het liefst zou willen zien vind ik, terwijl als je die kijkcijfers ziet nu dat gewoon niet werkt. Gooi de boel gewoon lekker om joh.

Oh god, nou komt ook die cabaretier met die kutstem met z’n sorry-rubriek weer. Dat vind ik ook altijd zo tenenkrommend. Al hoor ik maar halve tijd wat ie inhoudelijk zegt, zijn irritante stemgeluid vind ik altijd maar afleidend.

3 likes

Ik vind het echt leuk om op LinkedIn rond te neuzen en allemaal profielen te bezoeken die niets met mij te maken hebben. Kan daarin echt uren verdwalen. Het leukste vind ik dan als zij ook ‘terugkijken’ (ik heb dat aanstaan dus ze kunnen dat zien). Zit dan echt zo:
tenor

29 likes

Dan hoop ik dat je binnenkort bij een zoogdier mag helpen. Die na een mooi lang leven is overleden uiteraard.

1 like